shoot the dogquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Manu82 het volgende:
Die fucking sinterklaas zit hier heel de tijd te toeteren
En The Green mile en There is something about Maryquote:
Bij mij zijn ze bezig met het (trein)station, ieder half uur gaat er een harde horn. Tot 3 / 4 uur ''s nachtsquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Manu82 het volgende:
Die fucking sinterklaas zit hier heel de tijd te toeteren
Dat is wel klote, ik was er vanuit gegaan dat het hier alleen gebeurde bij het WK/EK of ongelukkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze bezig met het (trein)station, ieder half uur gaat er een harde horn. Tot 3 / 4 uur ''s nachts
Goedzo, ben ik ook mee bezigquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
En voorbereiden op Ajax - PSV morgen. Ik hoef gelukkig niet mee naar het stadion
Das Dionne de Wit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
wil ff wat info: had net een vriendin aan de lijn die beweert dat de dochter van een collega meedoet aan CMBL. We weten alleen dat ze 'de Wit' heet. Om wie kan dit gaan?
en dan maar weer verder met de (on)zin van de dag. Het wordt boerenkool (nooit je afkomst verloochenen) en later een stukkie fietsen. Wellicht.
En voorbereiden op Ajax - PSV morgen. Ik hoef gelukkig niet mee naar het stadion
We hadden al een Natasia Blank, dus een Dionne de Wit zou mooi passen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
wil ff wat info: had net een vriendin aan de lijn die beweert dat de dochter van een collega meedoet aan CMBL. We weten alleen dat ze 'de Wit' heet. Om wie kan dit gaan?
Nah ik weet het ook niet hoor, maar de achternaam past wel een beetjequote:Op zaterdag 15 november 2008 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, Dionne. Wie is dat?
(of zal ik zelf bij de bewonerstopics kijken)
Als Salcido weer een omhaal maakt ben ik allang tevredenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, als die voetballers het niet doen; dan wij maar!
Ribas style...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:we kunnen gedichies gaan maken
[CBL PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
geinig......
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ribas style...
Voor zo'n klere sinterklaasgedicht
spuug ik je in je gezicht
snol
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:41 schreef Soury het volgende:
http://elfyourself.jibjab.com/view/twH4ZlNBIrvLe0uZ
Yes doet het weer .. Hier de toppers van 2009
Wie denk jequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar is gerard joling gebleven? wie is dat vrouwtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |