abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 november 2008 @ 18:14:54 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63294751
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:34 schreef joep.t het volgende:

Ik heb gekeken maar zag geen Amanda?
Ik heb het ook gekeken. Of Amanda moet getransformeerd zijn in Danny de Munck of ze is uit de uitzending geknipt. Of ze heeft er nooit ingezeten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63295102
quote:
Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het ook gekeken. Of Amanda moet getransformeerd zijn in Danny de Munck of ze is uit de uitzending geknipt. Of ze heeft er nooit ingezeten.
Zat ze niet bij het klapvee???
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † maandag 17 november 2008 @ 19:10:31 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_63296248
quote:
Op maandag 17 november 2008 18:29 schreef blomst het volgende:

Zat ze niet bij het klapvee???
Nope en het berichtje op haar Hyves ging toch echt over Ali B "Thuis bij Amanda".
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 17 november 2008 @ 19:11:04 #179
111260 Charmian
a little joy
pi_63296269
quote:
Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd ook meer nieuws dat Ali B vader wordt dan te horen dat Amanda weer in een nieuwe paal gehangen heeft
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_63302460
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nope en het berichtje op haar Hyves ging toch echt over Ali B "Thuis bij Amanda".
Voor zover ik het programma ken komen de gasten bij hem in de studio/flat. Misschien zijn dit soort 'huisbezoekjes' voor noodgevallen als een gast bijvoorbeeld ineens uitvalt en is het dus niet zeker wanneer en/of het uberhaubt wordt uitgezonden. Wel raar dat Amanda het aankondigt....... maybe heeft ze zich vergist in de datum. Dat zou niet de eerste keer zijn
  maandag 17 november 2008 @ 22:56:37 #181
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_63303487
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:57 schreef Guillaume85 het volgende:
De nieuwe vriend van Lieke

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Soort zoekt soort
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_63303731
Oproep aan iedereen!!!

vandaag, 21:05, 359 x bekeken
Hehe... eindelijk is het zover...

Na 9 maanden in een riante Villa gewoond te hebben (wel een achterlijk huis, maar goed ) Heb ik 9 maanden lang ge-house-hopt. Zo zou je het wel kunnen noemen.

De eerste 4 maanden na mijn avontuur heb ik bij papa en mama gewoond om weer op adem te komen en te wennen aan alles wat op me afkwam. Daarna heb ik met mijn zusje in een erg leuk huis gewoond, maar nu is het dan eindelijk zover:

IK HEB MIJN EIGEN APPARTEMENT!!!

Heerlijk! Ben er onwijs blij mee en trots op. Lekker ruim, midden in het centrum en volledige onafhankelijkheid.... Zucht...

Maar... Nu doe ik een oproep aan iedereen hier op mijn hyves. Ik heb ruim 100 vierkante meter aan vloer te leggen, tis nog 'n grote, kale betonnen gebeuren en heb nog genoeg aan inboedel en dergelijke nodig en ben helaas geen miljonair... Dus bij deze vraag ik aan jullie:

Wie heeft er iets dat hij of zij kwijt kan? Ik neem het met liefde van je over
Dan kan ik in de tussentijd rustig door sparen voor nieuwe spulletjes.

Dus help Lieke de Winter door

Mocht je wat hebben, stuur me dan een berichtje, laat me weten wat je ervoor wilt hebben en dan contact ik je...

Alvast Thanks a lot, alleen al voor de moeite om deze oproep te lezen...

Liefs -x-

Lieke, trots appartement-eigenaar, whaha
pi_63303732
knip dubbel
pi_63305455
Jezus wat een afgang voor lieke om te moeten bedelen voor vloerbedekking en meubels. In mijn ogen is ze gewoon aan het smeken dat iemand haar gaat sponseren voor spullen. Voordat ik me zo zou verlagen, sta hier echt heel erg verbaasd over. Als je toch een woning niet kan inrichten dan ga je toch niet verhuizen of ben ik nu gek.
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:14:43 #185
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63305746
nog nieuws over de echte helden? Nicolaas? Nathanael?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:32:32 #186
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63306038
Actie voor Lieke,vliegtuigjes deze keer niet gewenst,ach die waren toch vnl voor Huub gegunt en wat baalde ze daarvan.Nou vooruit stort op reknr 12344321 tnv Knipperende oogjes,ehh ik bedoel "help Lieke de winter door" Ik heb nog een ongewenste kaart met haar handtekening.Iemand interesse?
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_63306048
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef Ning het volgende:
Oproep aan iedereen!!!

vandaag, 21:05, 359 x bekeken
Hehe... eindelijk is het zover...

Na 9 maanden in een riante Villa gewoond te hebben (wel een achterlijk huis, maar goed ) Heb ik 9 maanden lang ge-house-hopt. Zo zou je het wel kunnen noemen.

De eerste 4 maanden na mijn avontuur heb ik bij papa en mama gewoond om weer op adem te komen en te wennen aan alles wat op me afkwam. Daarna heb ik met mijn zusje in een erg leuk huis gewoond, maar nu is het dan eindelijk zover:

IK HEB MIJN EIGEN APPARTEMENT!!!

Heerlijk! Ben er onwijs blij mee en trots op. Lekker ruim, midden in het centrum en volledige onafhankelijkheid.... Zucht...

Maar... Nu doe ik een oproep aan iedereen hier op mijn hyves. Ik heb ruim 100 vierkante meter aan vloer te leggen, tis nog 'n grote, kale betonnen gebeuren en heb nog genoeg aan inboedel en dergelijke nodig en ben helaas geen miljonair... Dus bij deze vraag ik aan jullie:

Wie heeft er iets dat hij of zij kwijt kan? Ik neem het met liefde van je over
Dan kan ik in de tussentijd rustig door sparen voor nieuwe spulletjes.

Dus help Lieke de Winter door

Mocht je wat hebben, stuur me dan een berichtje, laat me weten wat je ervoor wilt hebben en dan contact ik je...

Alvast Thanks a lot, alleen al voor de moeite om deze oproep te lezen...

Liefs -x-

Lieke, trots appartement-eigenaar, whaha
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:35:52 #188
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63306083
waarom richten jullie niet een ik wil over Lieke praten groepje op?
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:38:15 #189
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63306124
leden:
mootie
mooiiiiii
lies1958
Ning
RubenSosa
Guillaume85
Morwen
Pearlbitch
Marrije
Estherdv
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:41:57 #190
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63306179
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:38 schreef Suikeroom het volgende:
leden:
mootie
mooiiiiii
lies1958
Ning
RubenSosa
Guillaume85
Morwen
Pearlbitch
Marrije
Estherdv
Op alfabet graag ,want de lijst zal vast langer worden met veel meer "fans/en tegenstanders " die er bij komen*;

[ Bericht 6% gewijzigd door mooiiiiii op 18-11-2008 00:48:28 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_63306288
raar he eigenlijk dat iemand die in een RLS nog steeds zoveel irritatie kan opwekken bij me nadat ze al bijna een jaar van de beeldbuis is verdwenen. Elke keer doet ze weer iets wat het weer doet oplaaien bij me. Miss perfekt.
Misschien dat ik toch maar eens hulp ga zoeken daarvoor.
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:02:35 #192
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63306439
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:50 schreef lies1958 het volgende:
raar he eigenlijk dat iemand die in een RLS nog steeds zoveel irritatie kan opwekken bij me nadat ze al bijna een jaar van de beeldbuis is verdwenen. Elke keer doet ze weer iets wat het weer doet oplaaien bij me. Miss perfekt.
Reikie door Lieke .. klik klak,Wie weet vraagt ze een vriendenprijsje nu ze op zwart zaad zit
pi_63306974
quote:
Dat denk ik ook..........het probleem zit in jezelf............
pi_63307002
tvp
Make my day!
  dinsdag 18 november 2008 @ 06:48:24 #195
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63307391
quote:
Jaloezie
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 18 november 2008 @ 06:53:00 #196
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63307403
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:01 schreef lies1958 het volgende:
Jezus wat een afgang voor lieke om te moeten bedelen voor vloerbedekking en meubels. In mijn ogen is ze gewoon aan het smeken dat iemand haar gaat sponseren voor spullen. Voordat ik me zo zou verlagen, sta hier echt heel erg verbaasd over. Als je toch een woning niet kan inrichten dan ga je toch niet verhuizen of ben ik nu gek.
Tja, zo kan het natuurlijk ook. Niks mis mee. Je hebt ook van die golddiggers, die gaan tegen het einde nog even een reallifesoap in om de kruimels uit de koekdoos mee te pakken. Laten zich een paar keer ballen, trouwen met één van de spelers en slepen er zo nog 25K uit. Het moet je mentaliteit maar zijn, maar wel leep natuurlijk..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63307692
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 06:53 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Tja, zo kan het natuurlijk ook. Niks mis mee. Je hebt ook van die golddiggers, die gaan tegen het einde nog even een reallifesoap in om de kruimels uit de koekdoos mee te pakken. Laten zich een paar keer ballen, trouwen met één van de spelers en slepen er zo nog 25K uit. Het moet je mentaliteit maar zijn, maar wel leep natuurlijk..
Goedemorgen :W
pi_63307713
lieke goed praten door er een ander erbij te halen.

deze redenatie zie ik al zo lang,

het gaat over lieke, die weer eens dingen vraagt, claire staat erbuiten, of welke andere bewoner dan ook.
  dinsdag 18 november 2008 @ 08:28:06 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63307971
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
waarom richten jullie niet een ik wil over Lieke praten groepje op?
Beetje overdreven voor die ene post per maand die ik over Lieke schrijf
pi_63308511
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:01 schreef lies1958 het volgende:
nee dat betekend dat ze gewoon geen milonaire is, en dat ze spullen zoekt, dat zou jij toch ook doen?

het is zo makkelijk om iemand af te kraken he

lieke rules
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')