Een vet mooie, loaded, Audi A6 uit 2005 die daardoor 30 rooitjes goedkoper is,quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Peter6000 het volgende:
Een miljoen winnen en dan een tweedehands auto kopen.
Je vertelt er niet bij dat het zo'n grote vette bak is, dat jij zelfs in een kinderzitje moet, wil je naar buiten kunnen kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:00 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Een vet mooie, loaded, Audi A6 uit 2005 die daardoor 30 rooitjes goedkoper is,
ik noem het verstandig met je geld omgaan...... maar ach Peter, jij weet het toch allemaal beter, maar daarom ben jij tenslotte ook miljonair toch?
't gaat ook om Jaap, en die hoeft toch niet rekening te houden met Huub zijn lengte als hij een auto aanschaft????quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je vertelt er niet bij dat het zo'n grote vette bak is, dat jij zelfs in een kinderzitje moet, wil je naar buiten kunnen kijken.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:00 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik noem het verstandig met je geld omgaan...... maar ach Peter, jij weet het toch allemaal beter, maar daarom ben jij tenslotte ook miljonair toch?
Jaap kan wel rijden dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:00 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
En dan kan ie nog zo onder de indruk zijn van de A6 van Jaap, maar Lieke is deze week gesignaleerd in een A8.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
= een bewonderende smiley.
Dus wederom een zeikerige reaktie van jou, waarmee je de plank weer eens volkomen mis slaat en de strekking van mijn posting duidelijk niet hebt begrepen.
Voor die A8 moet ze wel op haar rug liggenquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan kan ie nog zo onder de indruk zijn van de A6 van Jaap, maar Lieke is deze week gesignaleerd in een A8.
Jaloers?quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:14 schreef marky het volgende:
[..]
Voor die A8 moet ze wel op haar rug liggen
Chantal, de Bossche Bol.quote:
wat mij opvalt bij veel foto's en teksten dat lieke altijd begint met ik en ..... Heb toch geleerd dat je altijd jezelf als laatste moet benoemen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Chantal, de Bossche Bol.
Jezus, wat ik Lieke ook een goedkope snol. De tekst bij die pica: Ik en Nicole d'r tiet.
Hoezo kutnijd? Vind het gewoon jammer dat Lieke zich zo goedkoop neerzet nu. In het begin vond ik het echt een leuke griet.quote:
Stront voorop zeggen ze bij ons in Utreg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:00 schreef lies1958 het volgende:
wat mij opvalt bij veel foto's en teksten dat lieke altijd begint met ik en ..... Heb toch geleerd dat je altijd jezelf als laatste moet benoemen.
Ze hoeft toch niet als kloosterling door het leven?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo kutnijd? Vind het gewoon jammer dat Lieke zich zo goedkoop neerzet nu. In het begin vond ik het echt een leuke griet.
Zong Joop Visser niet ooit es een mooi liedje over Utreg?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stront voorop zeggen ze bij ons in Utreg.![]()
Hahaha.. Palma, nou noem je ook iemand...quote:Hoeft ook niet @sunny, dat doe ik wel voor je. José aka Palma , had haar snel door. Jammer dat de ontmaskering van Lieke zo lang op zich liet wachten.
Ik heb toch ook geen berichten geplaatst?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch geen hyves berichten of weblogs hier. alleen nieuwsberichten nog
dank u
Suikeroom bedoelt de privekiekjes die van haar hyves afkomen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb toch ook geen berichten geplaatst?
Er is een wereld van verschil tussen kloosterling en hmmm over the top C status Bn-er die zich ineens opstelt als een sextoy.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hoeft toch niet als kloosterling door het leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |