Over het algemeen hebben homo's wel een betere smaak qua kleding... je kunt iemand die dit soort schoeisel aan durft te trekken beter officeel stumper verklaren...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:35 schreef HzHertz het volgende:
de eerst volgende vent die ik ermee zie lopen verklaar ik officieel homo
Pics?
nee joh..quote:
Niet snel? dus beetje pushen en je draagt ze ?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef gunk77 het volgende:
Ik zag laatst bij ons een gozer lopen met een korte broek met Ugs eronder.....
Mij zul je niet snel met deze 'schoenen' zien.
hahahahaha!!11!!!1quote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef -skippybal- het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk 'm straat zijn dan!!!1
Dat dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef Klonk het volgende:
echt als ik mannen in mijn vriendinkring met uggs zie dan zijn ze ter plekke geen vriend meer
Denk je echt dat er nu hele volksstammen die troep gaan dragen omdat een paar acteurs er op lopen?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef schatje het volgende:
Dan zullen mannen ook wel snel volgen.
Nou inderdaad!! Daar wil ik dus echt niet meer mee gezien worden danquote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef Klonk het volgende:
echt als ik mannen in mijn vriendinkring met uggs zie dan zijn ze ter plekke geen vriend meer
Waar werk jij, dan weet ik dat ik daar niet heen moet gaanquote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb op mijn werk er al jongetjes mee zien lopen.
verscheidene kindercentra in den haagquote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar werk jij, dan weet ik dat ik daar niet heen moet gaan.
Leuk, zo'n moeder die je 'hip' kleedt.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb op mijn werk er al jongetjes mee zien lopen.
Wacht maar! Als er deze winter een paar meter sneeuw ligt en jij met je All-stars door de kou moet ploeteren, dartel ik met m'n udds door de straten!quote:
OMGquote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef TeChNo2 het volgende:
Het kan altijd nog erger....
met korte broek bijvoorbeeld...
[ afbeelding ]
paar punten:quote:Op donderdag 6 november 2008 12:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wacht maar! Als er deze winter een paar meter sneeuw ligt en jij met je All-stars door de kou moet ploeteren, dartel ik met m'n udds door de straten!
Uggs worden ook veel gedragen door surfers in Australie en Nieuw Zeeland... maar die dragen eerder de korte versie, niet die hoge.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dat een Eskimo iets dergelijks draagt, oké, maar wat moet je ermee in Californië?
Ok, ik was van plan om ze af te schrijven en uit te kotsen, maar dit is goed leedvermaak.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef TeChNo2 het volgende:
Het kan altijd nog erger....
met korte broek bijvoorbeeld...
[ afbeelding ]
is dat een wayans brotherquote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef -skippybal- het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk 'm straat zijn dan!!!1
Ja, de mens is nou eenmaal een kuddedier.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Denk je echt dat er nu hele volksstammen die troep gaan dragen omdat een paar acteurs er op lopen?
Jij moet je sarcasme-detector even opnieuw instellen..quote:Op donderdag 6 november 2008 12:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
paar punten:
1. die sneeuw valt hier niet
2. als er wel die sneeuw valt dan zit 99% van de mensen binnen
3. als er sneeuw valt dan gaan ze strooien en is het dus meer pekel wat sowieso je schoenen verneukt
4. ze worden daar niet mooier van
5. heb daar gewoon mijn snowboots voor die ik ook altijd aan doe op wintersport als het echt koud is en gesneeuwd heeft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |