quote:Barack Obama is president and there’s going to be another Sex And The City movie. Can this week get any better?
Dust off your Manolos, ladies. The girls of Sex And The City are getting ready to stomp their way back into theaters.
SATC star Kim Cattrall revealed she will be appearing in a second Sex And The City film during an appearance on Britain’s The Paul O’Grady Show yesterday.
The star let the scoop slip to former Spice Girl Mel B, who was guest hosting the show on Tuesday.
When asked: “Now will there be a sequel?” Kim replied: “Yes there will.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more debt, the better
Neuh, Samantha en Smith komen weer bíj elkaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:09 schreef rena het volgende:
Goed nieuws! Ik heb er nu al zin in
Maar ik vraag me wel af; wat valt er nog te vertellen? Gaan nu Charlotte en Harry uit elkaar of zo
?
Dit is zulk belangrijk nieuws dat het best een eigen topic magquote:Op donderdag 6 november 2008 13:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat had ik allang vermeld in het andere SatC-movie topic
Juist.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:35 schreef Mike het volgende:
Geen verrassing dit: SatC was een van de best lopende films van dit jaar. Een nieuwe film in de serie is gewoon een goudmijn.
quote:Parker: 'Bradshaw Won't Be A Mum In Sex Sequel'
24 November 2008 11:01 PM, PST
Sarah Jessica Parker has promised fans her character Carrie Bradshaw will not become a mother in the Sex And The City: The Movie sequel - because it would go against the character's beliefs.
The actress confirmed earlier this week that there will be a follow-up to the hit big screen adaptation of the longrunning U.S. TV show - after the first movie became a huge box office smash this summer.
But the star has denied her famously independent fashionista character will settle down and have a child, because she fears she would be manipulating the beloved role.
She explains, "It doesn't seem as if that's going to be a choice she'll make. I don't know. Michael (Patrick King, director) and I never talk about it. That doesn't mean that won't be part of the story. We just haven't figured it out.
"It feels a little bit manipulative to toss that into the mix, because she seems so pointed in a different direction."
Een beetje raar wel, ze heeft juist in de serie haar twijfels over Petrovsky omdat hij niet wil trouwen, kinderen wil enzovoorts, dus Carrie wil het eigenlijk wel toch?quote:
Wil je het weten of dat zo is?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:20 schreef DesertRose het volgende:![]()
Mooi, want ik begon het toch al weer te missen. Kan niet wachten tot de film draait. Ik hoop alleen dat Smith weer terug komt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is net Bette Midler op die laatste! En op die andere een beetje travo.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Enorme schop, maar de eerste foto's van de set zijn gepubliceerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wil je het weten of dat zo is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smith. Can't wait!!
Als ik zo even op IMDb kijk is het wel de echte poster jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Samantha lijkt op iedereen behalve Samantha? Is dit wel de officiele poster? Carrie ziet er trouwens ook nog lelijker uit dan anders![]()
Niet alleen haar lippen zo te zienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:23 schreef Maartel het volgende:
O god, ze heeft haar lippen gedaan?
Mooi Meg Ryan/Taylor uit B&TB mondje
Sinds wanneer ben jij SATC-fanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik zo even op IMDb kijk is het wel de echte poster jaSarah Jessica Parker ziet er eeeecht niet uit
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
En nu staat hij voor eeuwig in je ATquote:
Oh nou ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
Vond het persoonlijk erg vermakelijk, hoewel ik in het begin schrok van hoe ze Big portretteerden zeg maar...
Ik zou er wel uitgebreid over willen praten hier, maar ik weet niet of dat de bedoeling is omdat er mensen zijn die hem nog niet gezien hebbenquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er wel uitgebreid over willen praten hier, maar ik weet niet of dat de bedoeling is omdat er mensen zijn die hem nog niet gezien hebben
Ja en neequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh idd zo houden dan maarIk ben erg benieuwd wat je bedoelt, maar dat is afwachten
Vond je het nog een leuk vervolg?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door SaintOfKillers op 12-06-2010 21:50:01 ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:42 schreef Deceit het volgende:
]quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:42 schreef Deceit het volgende:
Of verander de TT met inclusief spoilers.. waarom zouden mensen nu hier komen om alleen mee te delen dat ze benieuwd zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:30 schreef flyguy het volgende:
Gerucht over het plotEhehe ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |