Oh nou ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
Vond het persoonlijk erg vermakelijk, hoewel ik in het begin schrok van hoe ze Big portretteerden zeg maar...
Ik zou er wel uitgebreid over willen praten hier, maar ik weet niet of dat de bedoeling is omdat er mensen zijn die hem nog niet gezien hebbenquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er wel uitgebreid over willen praten hier, maar ik weet niet of dat de bedoeling is omdat er mensen zijn die hem nog niet gezien hebben
Ja en neequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh idd zo houden dan maarIk ben erg benieuwd wat je bedoelt, maar dat is afwachten
Vond je het nog een leuk vervolg?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door SaintOfKillers op 12-06-2010 21:50:01 ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:42 schreef Deceit het volgende:
]quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:42 schreef Deceit het volgende:
Of verander de TT met inclusief spoilers.. waarom zouden mensen nu hier komen om alleen mee te delen dat ze benieuwd zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:30 schreef flyguy het volgende:
Gerucht over het plotEhehe ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |