Dat dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef -Mellow- het volgende:
even een tvptje, het lijkt mij ook wel wat
Ik slaap er ook regelmatig doorheen als het geluid niet hard genoeg staat.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Na zo'n ding bijna een jaar in m'n bezit te hebben krijgt ik mezelf m'n bed niet echt meer uit met zo'n ding.
Ik heb dus de 100watt uitvoering, waar in het begin standje 8 á 9 voor zowel licht als geluid genoeg waren om mij wakker te krijgen.
Inmiddels staat ie op 14-15, en ik slaap er soms gewoon vrolijk doorheen
Zet je m toch wat later.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:40 schreef AkTje het volgende:
Licht begon me na een paar weken te irriteren. Half uur voordat je hoeft op te staan gaat het licht aan, conclusie: een half uur te vroeg wakker!
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:40 schreef AkTje het volgende:
Licht begon me na een paar weken te irriteren. Half uur voordat je hoeft op te staan gaat het licht aan, conclusie: een half uur te vroeg wakker!
En dan hebben we nog het vogeltejsgeluid. In lente en zomer, ruim een uur voordat mijn wekker zou afgaan vogeltejs aan het raam fluiten. Conclusie: weer te vroeg wakker!
Gelukkig zit er nog een zeegolvengeluid op!
Je hebt wel de philips energy light. Dit is dus zonder wekker.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:06 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Zet je m toch wat later.
Was er nou ook een versie zonder wekker? Ik gebruik mijn stereo namelijk als wekker dus heb toch al geluid. Misschien scheelt dat weer voldoende in de kosten
Dat dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef -Mellow- het volgende:
even een tvptje, het lijkt mij ook wel wat
De kleur, zwart of een wit randjequote:Op donderdag 6 november 2008 18:14 schreef Fortitudo het volgende:
er zijn twee versies van de nieuwe, maar wat de verschillen zijn zou ik niet weten
Zit een spaarlamp in, die gaan nooit kapot normaal gesproken.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef -Mellow- het volgende:
Oh en de lamp is niet vervangbaar, dat is ook niet handig
op de postbanksite staat dat die dingen niet vervangbaar zijn. Dus ik ging er vanuit dat het een speciale lamp was die je niet los kunt kopen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef Repeat het volgende:
Je hebt altijd 2 jaar garantie. En je gaat mij niet vertellen dat je na die 2 jaar dat ding zelf niet openkrijgt. Dus dat lijkt me niet zo'n probleem.
op de site zeggen ze anders 38 watt spaarklamp....quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:51 schreef northernlight81 het volgende:
In die Philips zit een gewone gloeilamp die je ook in de supermarkt kan kopen.
Hoeveel watt zijn die postbank dingen dan als er een spaarlamp inzit?
Nu wel hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 06:14 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wacht, wacht, kunnen spaarlampen tegenwoordig ook gedimd worden? Dat kon toch (nog?) niet?
Dan hebben ze dat veranderd bij de 2e versie. Erg goed van ze..quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
op de site zeggen ze anders 38 watt spaarklamp....
Geweldig! Zodra de 100W softtone het begeeft ga ik maar eens een spaarlampversie halen, moet toch wel kunnen in het eerste model?quote:
60 euroquote:
Ik vind de NafNaf minstens zo lelijk als de Philips, maar het is wel goed dat hij wat hoger is (of in ieder geval lijkt te zijn).quote:Op zondag 9 november 2008 19:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Zijn er brothers of who's die ervaring hebben met de NafNaf wake up light?
[ afbeelding ]
Want ik vind dat ding van Philips:
A) Erg lelijk
B) Erg duur (zoals het meeste van die Philips pruttel)
ah dat klinkt met zo'n prijs al een stuk verleidelijkerquote:Op zondag 9 november 2008 23:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
60 euro
Aardig alternatief lijkt me. Heeft deze ook een wekkergeluid wat steeds harder gaat? En is die lamp ook een beetje fel? Zodat je em ook kan gebruiken om bij te lezen bijvoorbeeld?
Laat vooral je ervaringen weten; ik heb twee weken geleden zo'n cheapo (39 euro) IANEXA weklamp bij het Kruidvat gekocht en de dag erna weer terug gebracht. De brom die uit dat ding kwam was zo luid dat ik niet eens gewekt hoefde te worden; elk uur van de nacht wakker geweest - wat een onding!quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:54 schreef jack4ya het volgende:
(En de medisana, dus dat gaan we even mooi vergelijken)
Dat is niet goed. Bij mij werkt die leeslamp gewoon tot je hem uitzet. Beetje jammer dat je dan niet moet vergeten de intensiteit hoger te zetten, anders wordt je niet wakker.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:34 schreef C30 het volgende:
ik heb vandaag mijn wake-up light gekregen maar als ik op de leeslamp druk dan gaat hij na 5 minuten uit en niet meer aan. weet een van jullie hoe het zit ?
als ik hem 2 seconden uit de stroom heb gehad doet hij het weer 5 minuten en dan niet meer...
Als je vertikt om 110,- (voor de nieuwe versie) uit te geven, dan kan je m.i. prima een Medisana kopen van 55,- bij de MM (A'dam)quote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef nednederlander het volgende:
[..]
Laat vooral je ervaringen weten; ik heb twee weken geleden zo'n cheapo (39 euro) IANEXA weklamp bij het Kruidvat gekocht en de dag erna weer terug gebracht. De brom die uit dat ding kwam was zo luid dat ik niet eens gewekt hoefde te worden; elk uur van de nacht wakker geweest - wat een onding!
Nu zit ik dus nog steeds zonder, maar ik vertik het om meer dan honderd euro uit te geven aan een wekker als dat tenminste niet nodig is.
In ieder geval bedankt voor je uitgebreide overzicht; het lijkt er op dat ik de M-M maar eens binnen moet stappen.quote:Op maandag 8 december 2008 17:56 schreef jack4ya het volgende:
[..]
[... Compleet vergelijkend warenonderzoek...]
Qua ervaring: tja nog te kort dag...
Ik heb inmiddels kontact opgenomen met wehkamp.nl en hij wordt morgen opgehaald, en ik krijg zodra ze weer lampen binnen hebben gekregen. ik hoop dat het deze keer wel goed komt!quote:Op maandag 8 december 2008 16:36 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat is niet goed. Bij mij werkt die leeslamp gewoon tot je hem uitzet. Beetje jammer dat je dan niet moet vergeten de intensiteit hoger te zetten, anders wordt je niet wakker.
Vogeltjes is kut, wakker worden met de FM radio op mijn wake up lightquote:Op donderdag 11 december 2008 00:25 schreef LWaS het volgende:
Ik mis mijn wake up light
De mijne is kapot gegaan (het bekende continu gezoem) en is nu al ruim twee weken weg. Kreeg 2 weken geleden een brief van Philips dat hij vervangen zou worden en dat dat normaliter 2 weken duurt. En alzs hem niet op vorraad zouden hebben kreeg ik het nieuwe model.
Maakt mij niet uit welke ik krijg, als ik hem maar snel krijgIk word gek van mijn oude wekker, die heeft geen vogeltjes
Jaaaa, daarom klinkt die Medisana juist zo goed!quote:Op maandag 15 december 2008 21:31 schreef jack4ya het volgende:
Wij betaalden bij de MM (A'dam) 55,-
(Had je mijn eerdere post gezien, waarin ik ze vergeleek?)
Verkopen ze in haast iedere fatsoenlijke supermarkt voor een euro ofzo.quote:Vervang de lamp altijd door een Philips 75W E27 SOFTONE softwhite 230V T55-lamp
(HF3451) of een Philips 100W E27 SOFTONE softwhite 230V T55-lamp (HF3461).
Nou veel supermarkten en winkels zijn dan niet fatsoenlijk denk ik maar heb wel een setje op een bouwmarkt kunnen scoren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:51 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Verkopen ze in haast iedere fatsoenlijke supermarkt voor een euro ofzo.
Ik ben nog helemaal tevreden met mijn 'oude' model, geen enkele reden een nieuwe te kopen.
Voor m'n verjaardag gekregen, maar dat was via de wehkamp besteld. Daar was ie namelijjk goedkoper dan in de Mediamarkt in Rotterdam zeiden ze, maar Amsterdam schijnt dan wel weer goedkoper te zijn dan de wehkampquote:Op maandag 29 december 2008 12:44 schreef morgane het volgende:
Voor hoeveel heb jij 'm gekocht?
Klopt wel. Philips ziet er wel wat mooier uit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:12 schreef Bhuddy het volgende:
Heb de Medisana inmiddels en hij bevalt super. Paar minpuntjes:
- Afwerking is bagger, Chinese kwaliteit uiterlijk;
Heeft de Philips ook wel trouwens. Meestal doe ik het met mijn duim en dan mijn vingers achter de klok. Vastgrijpen zeg maar.quote:- Knopjes hard om te drukken, als je ze probeert in te drukken druk je heel het ding naar achter. Hij staat daarom nu tegen een muur aan;
??? Snooze doet 't bij mij wel. Na 6 min. gaat ie gewoon opnieuw.quote:- Snooze knop doet niet wat ik wil: hij gooit 't alarm uit, en het alarm gaat pas weer aan op de ingestelde tijd. Ik wil gewoon dat 'ie over een paar minuten weer gaat gloeien;
Geen last van. Ik heb het snoertje niet eens gebruikt.quote:- Radio ontvangst is bagger, antenne kabel nu maar uit 't raam gehangen;
Klopt.quote:- Geen timer op de (lees)lamp in te stellen.
Die heb ik besteld. De prijs was trouwens 49.95quote:
Nee hoor, 39.95.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:46 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die heb ik besteld. De prijs was trouwens 49.95
Kan niet wachten tot hij er is.
Met héél veel fantasie en een dikke bril...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef -Mellow- het volgende:
Ik vind die Lumie wel leuk. Beetje 50s
Ik lees het net ook op het Ibood forum. Zal het idd in de gaten houden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Nee hoor, 39.95.
De prijs was eerst 49.95, daarna verlaagd naar 39.95. Let er op dat je een tegoed bon krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |