Ik heb inmiddels kontact opgenomen met wehkamp.nl en hij wordt morgen opgehaald, en ik krijg zodra ze weer lampen binnen hebben gekregen. ik hoop dat het deze keer wel goed komt!quote:Op maandag 8 december 2008 16:36 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat is niet goed. Bij mij werkt die leeslamp gewoon tot je hem uitzet. Beetje jammer dat je dan niet moet vergeten de intensiteit hoger te zetten, anders wordt je niet wakker.

Vogeltjes is kut, wakker worden met de FM radio op mijn wake up lightquote:Op donderdag 11 december 2008 00:25 schreef LWaS het volgende:
Ik mis mijn wake up light
De mijne is kapot gegaan (het bekende continu gezoem) en is nu al ruim twee weken weg. Kreeg 2 weken geleden een brief van Philips dat hij vervangen zou worden en dat dat normaliter 2 weken duurt. En alzs hem niet op vorraad zouden hebben kreeg ik het nieuwe model.
Maakt mij niet uit welke ik krijg, als ik hem maar snel krijgIk word gek van mijn oude wekker, die heeft geen vogeltjes

Jaaaa, daarom klinkt die Medisana juist zo goed!quote:Op maandag 15 december 2008 21:31 schreef jack4ya het volgende:
Wij betaalden bij de MM (A'dam) 55,-
(Had je mijn eerdere post gezien, waarin ik ze vergeleek?)

Verkopen ze in haast iedere fatsoenlijke supermarkt voor een euro ofzo.quote:Vervang de lamp altijd door een Philips 75W E27 SOFTONE softwhite 230V T55-lamp
(HF3451) of een Philips 100W E27 SOFTONE softwhite 230V T55-lamp (HF3461).

Nou veel supermarkten en winkels zijn dan niet fatsoenlijk denk ik maar heb wel een setje op een bouwmarkt kunnen scoren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:51 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Verkopen ze in haast iedere fatsoenlijke supermarkt voor een euro ofzo.
Ik ben nog helemaal tevreden met mijn 'oude' model, geen enkele reden een nieuwe te kopen.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |