quote:Op zondag 30 november 2008 17:14 schreef kepler het volgende:
kheb eindelijk een paar Gargoyles gevonden![]()
Nog steeds geen demon deur kunnen openen... Wel dichtbij, moest nog 1 truukje met de hond, maar die had ik niet
Moet je even goed zoeken in de omgeving van Bower Lake richting Bowerstone. Er zitten ook een paar gemene boeven in de buurt!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:24 schreef koen_pijl het volgende:
In het begin van het spel heb ik die laatste deur helemaal niet gezien.
quote:Fable 2 ligt pas krap een maand in de winkel en de eerste DLC pack is alweer bijna klaar. Vanaf 12 december zullen fans voor een kleine 800 MS points (10 euries) Knothole Island aan hun Fable II wereldje kunnen toevoegen. Dit eiland was eens een klein paradijsje, maar is nu volledig ondergesneeuwd. Het is aan de speler om de 'trials of the three shrines' te doorstaan om zo weer nieuw leven in het eiland te blazen. Naast deze nieuwe main questline brengt het eiland natuurlijk ook weer genoeg te verkennen gebieden, nieuwe personen en op te graven schatten met zich mee. Tegelijk met dit DLC pakket wordt er trouwens ook een graties patch de deur uit gedaan. Daarin zullen onder andere een paar nieuwe items te vinden zijn, maar in feite is het gewoon een hotfix die de co-op enabled op het eiland. Dat konden ze blijkbaar niet gewoon in het DLC pack doen ofzo. Anyway, voor de Fable-fanboy wordt het dus een mooie kerst.
Ik zit er ook al op te wachten... Vanmiddag was er nog niets. Ga nu naar bed, hoop dat ik morgenochtend kan downloaden! Er is al wel een nieuw themepack beschikbaar van dat eiland van de uitbreiding...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke kom maar op, tis 12 december en waar is Fable 2 DLC te downen
[..]
quote:
Ja maar.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:09 schreef Wessiej het volgende:
Gamert
Komop a_a, dat is sad.
http://www.xboxonly.nl/ni(...)ijnt_op_22_december/
Als je F1 leuk vond, dan vind je deze ook zeker wel leukquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:58 schreef -Dries- het volgende:
Fable 1 vond ik erg vermakelijk. Ga ik deze ook leuk vinden, of valt hij toch tegen?
download waarvoor?quote:Op maandag 29 december 2008 21:28 schreef jogy het volgende:
Ik heb de special edition met code maar ik weet niet welke download ik moet gebruiken, wie helpt?.
22 januari, is dat zeker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:54 schreef gamepwner het volgende:
ja 22 januari.
En ja achievements zijn al geupdated.. het is nu xxx/1100
Je moet inderdaad handmatig op ze mikken met een pistool/geweer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:03 schreef -Dries- het volgende:
Met die gargoyles he, wat moet je daar nou precies mee doen? Je moet ze schieten neem ik aan? Kan dat alleen als je die skill van handmatig mikken koopt? Wat met mijn zwaard heeft het weinig nut...
Ja weet ik, maar ik wist niet waar ik het in moest voeren, zat bij content te kijken maar moest gewoon de code redeemen blijkbaarquote:Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef rihago het volgende:
[..]
download waarvoor?
de LE content?
Je hebt gewoon een kaart erbij gehad met een code...
Je kunt geloof ik twee verschillende vinden in je eigen game. De rest moet je ruilen met andere spelers. Zet je spheres van andere spelers aan en spreek lui aan of ze wat poppen voor je hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:06 schreef Pronk het volgende:
Zijn er hier al mensen die alle dolls hebben voor 'The Dollcatcher' achievement?
Zoja.... Ik kan geloof ik wel wat hulp gebruiken.![]()
Ik heb inderdaad 2 dolls. Vragen/ruilen aan/met andere spelers heb ik opgegeven. Ik spreek alleen maar scheldende en vloekende mensen, dus spheres heb ik weer uitgezet. Daarom vroeg ik me dus af of hier mensen waren die al de dolls al hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je kunt geloof ik twee verschillende vinden in je eigen game. De rest moet je ruilen met andere spelers. Zet je spheres van andere spelers aan en spreek lui aan of ze wat poppen voor je hebben.
Je ziet elke vijf minuten boven je hoofd verschijnen wat je binnenkrijgt. In het stats-scherm zie je de waarde van je bezittingen (en ik meen dat je daar ook je inkomsten ziet, maar dat weet ik niet zeker).quote:Op zondag 4 januari 2009 14:10 schreef -Dries- het volgende:
Kan je nou eigenlijk ergens overzichtelijk zien hoeveel er binnen stroomt en hoeveel je uitgeeft? (huizen)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef Pronk het volgende:
Release Date van Knothole Island DLC:
13 Januari 2009
Bron:
http://community.lionhead(...)9/01/08/3275132.aspx
Logbook -> Personal (of zoiets, precieze naam kwijt)quote:Op zondag 4 januari 2009 14:10 schreef -Dries- het volgende:
Kan je nou eigenlijk ergens overzichtelijk zien hoeveel er binnen stroomt en hoeveel je uitgeeft? (huizen)
800quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef rihago het volgende:
[..]
hoeveel punten?
dan hou ik die apart
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren is de patch verschenen, vandaag DLC.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Durf het nieuws te volgen he
Fable II DLC komt 13 januari
Huh als ik die link klik. Zie ik eentje voor free en eentje voor 800 punten. Allebei even groot. Hoe werkt dit?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:54 schreef Bart het volgende:
Fable 2 DLC - Knothole Island nu te downloaden
Ja geen ideequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huh als ik die link klik. Zie ik eentje voor free en eentje voor 800 punten. Allebei even groot. Hoe werkt dit?
dat dus...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:20 schreef Bart het volgende:
Die gratis versie is om te kunnen coopen met mensen die knothole island gekocht hebben. Je kan dan niet zelf daarheen.
En? VERTEL! NU!quote:
IS HET VET?????????????EINS???quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:35 schreef rihago het volgende:
ben net met een onderzeeer naar het eiland gegaan...
het sneeuwt er....
sta nu nog op het dock daar...
die patch heeft alleen niet geholpen , ik kan nog steeds niet lopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren is de patch verschenen, vandaag DLC.
Dan moet je ook wachten op een patchquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die patch heeft alleen niet geholpen , ik kan nog steeds niet lopen![]()
( crucible 2x 8 perfect rounds bug )
jij hebt er dus ook last van ?quote:
Ik heb het spel helemaal uitgespeeld, zo'n beetje elke sidequest gedaan, maar geen enkele bug tegengekomenquote:
je kan er meteen heen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:39 schreef Cid het volgende:
Kan je trouwens naar die nieuwe gebieden voordat je de game uitgespeeld hebt of niet? Ik ga maar eens op nieuw beginnen om die verschillende eindes te halen, en vroeg me af vanaf wanneer je naar dat nieuwe gebied kan.
same here...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb het spel helemaal uitgespeeld, zo'n beetje elke sidequest gedaan, maar geen enkele bug tegengekomen
Nu hopen dat dat met mijn tweede run, die vanavond gaat beginnen, zo blijft![]()
Voor alle achievements moet je het al drie keer uitspelen, om drie keer een ander einde te kiezen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:58 schreef rihago het volgende:
[..]
same here...
alles gehaald..
behalve alle achievements...
naja ik heb ook alles gehaald ,maar toen ging ik voor de lol the crucible doen en haalde ik weer 8 perfect rounds en kwam het kistje weer tevoorschijn .quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb het spel helemaal uitgespeeld, zo'n beetje elke sidequest gedaan, maar geen enkele bug tegengekomen
Nu hopen dat dat met mijn tweede run, die vanavond gaat beginnen, zo blijft![]()
dat is niet waarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor alle achievements moet je het al drie keer uitspelen, om drie keer een ander einde te kiezen...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja ik heb ook alles gehaald ,maar toen ging ik voor de lol the crucible doen en haalde ik weer 8 perfect rounds en kwam het kistje weer tevoorschijn .
toen ik daar heen liep werdt ik automatisch naar buiten gewarped maar mijn char wou het kistje openen.
dus nu zit die vast in die animatie en het spel heeft zichzelf daarin gesaved
dus ik kan niet lopen , geen wapens gebruiken en mijn emotion wheel niet oproepen .
wel kan ik op start drukken en in mijn menu komen zodat ik ergens heen kan warpen maar dan sta ik gewoon ergens anders vast in die animatie .
Savet ie dan niet automatisch na het kiezen? Das wel slecht dan, ze gingen zo prat op het feit dat je maar 1 savegame had omdat je dan moest leven met de consequenties van je keuzes, maar dat valt dus ook wel weer tegenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef rihago het volgende:
[..]
dat is niet waar
save game ervoor... en telkens andere einde kiezen
hoppa... 3 achievements (zo heb ik het gedaan).
ja ik leef ook met de consequenties van mij keuze om de crucible nog een keer te doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Savet ie dan niet automatisch na het kiezen? Das wel slecht dan, ze gingen zo prat op het feit dat je maar 1 savegame had omdat je dan moest leven met de consequenties van je keuzes, maar dat valt dus ook wel weer tegen
hij saved niet meteen idd....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Savet ie dan niet automatisch na het kiezen? Das wel slecht dan, ze gingen zo prat op het feit dat je maar 1 savegame had omdat je dan moest leven met de consequenties van je keuzes, maar dat valt dus ook wel weer tegen
Als je snel bent moet je meteen na je de achievement krijgt de Xbox rebootenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt voor 10 E je hond terugquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef ikookhier het volgende:
Weet nog niet of ik de DLC ga halen,Kan iemand me overtuigen
is dat zo?quote:
quote:
Voor de rest is de DLC ook een aardige toevoeging hoor.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:24 schreef rihago het volgende:
[..]
is dat zo?
ik heb de DLC ook... maar ik was opnieuw begonnen.. .dus kan niet meteen alle quests daar doen...
Ben er nu doorheen aan het gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:33 schreef kin238 het volgende:
[..]
Voor de rest is de DLC ook een aardige toevoeging hoor.
[..]wel logisch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders kun je heel die DLC niet doen....In de ban van de mods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |