SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@hierboven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]gewoon , een blacksmith kopen . krijg je 39% korting .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koop alle master weapons op , en travel naar een blacksmith waar je geen tot weinig korting krijgt , en verkoop het daar voor meer. doe het wel atijd bij dezelfde blacksmith .
opgegeven moment krijgt die overstock en krijg je een sale van 50-75% korting .
koop dan alles op en verkoop het bij een andee blacksmith
ik zit nu op 8 mill
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ja, goedheid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:48 schreef koen_pijl het volgende:
Hey mensen, even een kickje
Ik hb net geld geofferd bij the Church of Light. Nu heb ik dat zwaard gekregen, maar de quest is niet uit mijn lijst. Kan ik nog iets krijgen als ik weer geld geef?
hoe is coop via internet eigenlijk... dat heb ik nog nooit gedaan...quote:Op donderdag 4 december 2008 11:53 schreef Merovingian het volgende:
Singleplayer coop is echt verrot. Je ergert je helemaal dood aan de camera.
ik heb hem nu als good uitgespeeld... evil is heeel verleidelijk... vooral als je gewoon lekker loopt te klooien in het spel... dan moet je het echt even proberen te weerstaan om heel de marketplace uit te moorden bijv.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jammer. Dan maar halen voor alleen de singleplayer.
Alleen zit ik te twijfelen of ik good of evil wil zijn. Ik hou wel van die vrolijke sfeer maar ik wil ook een keer in een spel harteloos zijn.![]()
Dat is ook al de moeite waard hoor. Ik ben good begonnen en heb hem nu uitgespeeld, ga 12 december zodra de DLC beschikbaar is hem opnieuw uitspelen maar dan evilquote:Op donderdag 4 december 2008 12:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jammer. Dan maar halen voor alleen de singleplayer.
Alleen zit ik te twijfelen of ik good of evil wil zijn. Ik hou wel van die vrolijke sfeer maar ik wil ook een keer in een spel harteloos zijn.![]()
Geen idee, heb geen Gold-account.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:19 schreef rihago het volgende:
[..]
hoe is coop via internet eigenlijk... dat heb ik nog nooit gedaan...
hetzelfde?
Ik heb laatst even met iemand uit m'n vriendenlijst de co-op achievements gehaald. Met die persoon even rondgewandeld richting Bowerstone, maar al snel werd ik gek van het feit dat je de camera niet kunt draaien. Het is net alsof je met 2 spelers naar 1 scherm zit te kijken. Nadat ik de achievements binnen had heb ik ook maar meteen de game verlaten om in m'n eentje nog even rond te wandelen.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:19 schreef rihago het volgende:
[..]
hoe is coop via internet eigenlijk... dat heb ik nog nooit gedaan...
hetzelfde?
Het is wel een uitdaging om goed te zijn, je wil iedereen lopen fucken maar dat gaat dus nietquote:Op donderdag 4 december 2008 12:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Denk dat ik maar als good ga beginnen dan. Ik kan later altijd nog zien of ik wat slechter wil zijn.
Hehe ja ik ben vanavond begonnen en ik moest me wel een paar keer inhouden.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Het is wel een uitdaging om goed te zijn, je wil iedereen lopen fucken maar dat gaat dus niet
Kan je daarna na uitspelen jezelf belonen door daarna helemaal postal te gaan in een nieuwe savegame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |