IS HET VET?????????????EINS???quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:35 schreef rihago het volgende:
ben net met een onderzeeer naar het eiland gegaan...
het sneeuwt er....
sta nu nog op het dock daar...
die patch heeft alleen niet geholpen , ik kan nog steeds niet lopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren is de patch verschenen, vandaag DLC.
Dan moet je ook wachten op een patchquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die patch heeft alleen niet geholpen , ik kan nog steeds niet lopen![]()
( crucible 2x 8 perfect rounds bug )
jij hebt er dus ook last van ?quote:
Ik heb het spel helemaal uitgespeeld, zo'n beetje elke sidequest gedaan, maar geen enkele bug tegengekomenquote:
je kan er meteen heen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:39 schreef Cid het volgende:
Kan je trouwens naar die nieuwe gebieden voordat je de game uitgespeeld hebt of niet? Ik ga maar eens op nieuw beginnen om die verschillende eindes te halen, en vroeg me af vanaf wanneer je naar dat nieuwe gebied kan.
same here...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb het spel helemaal uitgespeeld, zo'n beetje elke sidequest gedaan, maar geen enkele bug tegengekomen
Nu hopen dat dat met mijn tweede run, die vanavond gaat beginnen, zo blijft![]()
Voor alle achievements moet je het al drie keer uitspelen, om drie keer een ander einde te kiezen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:58 schreef rihago het volgende:
[..]
same here...
alles gehaald..
behalve alle achievements...
naja ik heb ook alles gehaald ,maar toen ging ik voor de lol the crucible doen en haalde ik weer 8 perfect rounds en kwam het kistje weer tevoorschijn .quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb het spel helemaal uitgespeeld, zo'n beetje elke sidequest gedaan, maar geen enkele bug tegengekomen
Nu hopen dat dat met mijn tweede run, die vanavond gaat beginnen, zo blijft![]()
dat is niet waarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor alle achievements moet je het al drie keer uitspelen, om drie keer een ander einde te kiezen...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja ik heb ook alles gehaald ,maar toen ging ik voor de lol the crucible doen en haalde ik weer 8 perfect rounds en kwam het kistje weer tevoorschijn .
toen ik daar heen liep werdt ik automatisch naar buiten gewarped maar mijn char wou het kistje openen.
dus nu zit die vast in die animatie en het spel heeft zichzelf daarin gesaved
dus ik kan niet lopen , geen wapens gebruiken en mijn emotion wheel niet oproepen .
wel kan ik op start drukken en in mijn menu komen zodat ik ergens heen kan warpen maar dan sta ik gewoon ergens anders vast in die animatie .
Savet ie dan niet automatisch na het kiezen? Das wel slecht dan, ze gingen zo prat op het feit dat je maar 1 savegame had omdat je dan moest leven met de consequenties van je keuzes, maar dat valt dus ook wel weer tegenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef rihago het volgende:
[..]
dat is niet waar
save game ervoor... en telkens andere einde kiezen
hoppa... 3 achievements (zo heb ik het gedaan).
ja ik leef ook met de consequenties van mij keuze om de crucible nog een keer te doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Savet ie dan niet automatisch na het kiezen? Das wel slecht dan, ze gingen zo prat op het feit dat je maar 1 savegame had omdat je dan moest leven met de consequenties van je keuzes, maar dat valt dus ook wel weer tegen
hij saved niet meteen idd....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Savet ie dan niet automatisch na het kiezen? Das wel slecht dan, ze gingen zo prat op het feit dat je maar 1 savegame had omdat je dan moest leven met de consequenties van je keuzes, maar dat valt dus ook wel weer tegen
Als je snel bent moet je meteen na je de achievement krijgt de Xbox rebootenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt voor 10 E je hond terugquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef ikookhier het volgende:
Weet nog niet of ik de DLC ga halen,Kan iemand me overtuigen
is dat zo?quote:
quote:
Voor de rest is de DLC ook een aardige toevoeging hoor.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:24 schreef rihago het volgende:
[..]
is dat zo?
ik heb de DLC ook... maar ik was opnieuw begonnen.. .dus kan niet meteen alle quests daar doen...
Ben er nu doorheen aan het gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:33 schreef kin238 het volgende:
[..]
Voor de rest is de DLC ook een aardige toevoeging hoor.
[..]wel logisch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders kun je heel die DLC niet doen....In de ban van de mods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |