Inderdaad, Noord-Oostelijke deel van de VS is van oudsher behoorlijk Democratisch getint.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Als het midden van Noord-Amerika straks aan de beurt is, zie ik McCain zeer makkelijk terugkomen met misschien nog een kleine voorsprong.
Ik heb er echt geen verstand van, maar ik geloof je.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pennsylvania is volgens MSNBC voor Obama. Dan is het al afgelopen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:06 schreef Arn0 het volgende:
Tussenstand omstreeks 2:04 :
[ afbeelding ]
ik denk dat dat langer van tevoren al wel officieus bekend wasquote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef MrX1982 het volgende:
Niet echt spannend zo. Lijkt me een gelopen race voor Obama als het zo door gaat.
zag ik ookquote:Op woensdag 5 november 2008 02:04 schreef GasTurbine het volgende:
SC 55% Obama en NOS zet hem als rood..
Maar nu btw niet meer..
CORRUPT ?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik denk dat dat langer van tevoren al wel officieus bekend was
een vriend van me studeert politieke wetenschappen en heeft morgen tentamens... hij baalt als een stekker nuquote:Op woensdag 5 november 2008 02:05 schreef mirved het volgende:
over 15mins ga ik slapen morgen tentames
McCain had voordat het begon nog maar 1,1% kans om te winnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik denk dat dat langer van tevoren al wel officieus bekend was
http://election.cbsnews.com/election2008/.quote:
Ze zijn ook wel goed, en objectief.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef Dunckie het volgende:
Die CNN uitzending is wel erg goed zeg.
Wel goede analyses, maar ze callen staten op basis van lucht.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef Dunckie het volgende:
da's ook kleinduimpje vergelijken met de reus hequote:Op woensdag 5 november 2008 02:10 schreef Zwansen het volgende:
CNN geeft ff een masterclass televisiemaken. Zeer professioneel zeg. Helemaal als je de NOS ziet.
Dat scherm is echt super hi-tech. Dat zou bij de Nederlandse tv nooit-nie werken.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef Dunckie het volgende:
0% van de stembureau's. Wacht maar tot er 10% binnen is.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:11 schreef Merkie het volgende:
StefanP tilt nu, 56-44 in Texas voor Obama.
Vind je het gek, sommige staten staan in de polls 70-30 voor Obama en hebben al 50 jaar niet meer Republikeins gestemd. Dan is het gewoon 100 procent zeker dat die staten naar Obama gaan, ook al zouden de stemmen pas over een jaar geteld worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel goede analyses, maar ze callen staten op basis van lucht.
Wel op basis van 1 miljoen stemmenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:10 schreef marcodej het volgende:
texas 59/41 voor Obama...![]()
Op basis van 0%, maar toch.
StefanP, ben benieuwd waar die nu zit!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:11 schreef Merkie het volgende:
StefanP tilt nu, 56-44 in Texas voor Obama.
IT'S OVER 9000!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:12 schreef Houtworm het volgende:
NBC zegt dat Obama al over de 100 is.
Wereld van verschil Grote klassequote:Op woensdag 5 november 2008 02:10 schreef Zwansen het volgende:
CNN geeft ff een masterclass televisiemaken. Zeer professioneel zeg. Helemaal als je de NOS ziet.
Wat een waardeloze planning om met zo'n studie tentamens te plannen op de dag na de US verkiezingen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:09 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
een vriend van me studeert politieke wetenschappen en heeft morgen tentamens... hij baalt als een stekker nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |