zag ik ookquote:Op woensdag 5 november 2008 02:04 schreef GasTurbine het volgende:
SC 55% Obama en NOS zet hem als rood..
Maar nu btw niet meer..
CORRUPT ?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik denk dat dat langer van tevoren al wel officieus bekend was
een vriend van me studeert politieke wetenschappen en heeft morgen tentamens... hij baalt als een stekker nuquote:Op woensdag 5 november 2008 02:05 schreef mirved het volgende:
over 15mins ga ik slapen morgen tentames
McCain had voordat het begon nog maar 1,1% kans om te winnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik denk dat dat langer van tevoren al wel officieus bekend was
http://election.cbsnews.com/election2008/.quote:
Ze zijn ook wel goed, en objectief.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef Dunckie het volgende:
Die CNN uitzending is wel erg goed zeg.
Wel goede analyses, maar ze callen staten op basis van lucht.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef Dunckie het volgende:
da's ook kleinduimpje vergelijken met de reus hequote:Op woensdag 5 november 2008 02:10 schreef Zwansen het volgende:
CNN geeft ff een masterclass televisiemaken. Zeer professioneel zeg. Helemaal als je de NOS ziet.
Dat scherm is echt super hi-tech. Dat zou bij de Nederlandse tv nooit-nie werken.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef Dunckie het volgende:
0% van de stembureau's. Wacht maar tot er 10% binnen is.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:11 schreef Merkie het volgende:
StefanP tilt nu, 56-44 in Texas voor Obama.
Vind je het gek, sommige staten staan in de polls 70-30 voor Obama en hebben al 50 jaar niet meer Republikeins gestemd. Dan is het gewoon 100 procent zeker dat die staten naar Obama gaan, ook al zouden de stemmen pas over een jaar geteld worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel goede analyses, maar ze callen staten op basis van lucht.
Wel op basis van 1 miljoen stemmenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:10 schreef marcodej het volgende:
texas 59/41 voor Obama...![]()
Op basis van 0%, maar toch.
StefanP, ben benieuwd waar die nu zit!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:11 schreef Merkie het volgende:
IT'S OVER 9000!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:12 schreef Houtworm het volgende:
NBC zegt dat Obama al over de 100 is.
Wereld van verschil Grote klassequote:Op woensdag 5 november 2008 02:10 schreef Zwansen het volgende:
CNN geeft ff een masterclass televisiemaken. Zeer professioneel zeg. Helemaal als je de NOS ziet.
Wat een waardeloze planning om met zo'n studie tentamens te plannen op de dag na de US verkiezingen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:09 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
een vriend van me studeert politieke wetenschappen en heeft morgen tentamens... hij baalt als een stekker nu
quote:
Op basis van ~10.000 stemmen, dus dat zegt niks.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:11 schreef Merkie het volgende:
En ik heb hier geen CNNquote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Het enige positieve dat NOS heeft gedaan, is goede streams voor Fox en NBC beschikbaar stellen, laten we maar zwijgen over hun TV-coverage, wat een aanfluiting zeg. Totaal geen statistieken over het verloop.
niet op de zekere staten letten, alleen op de battlegrounds en waarschijnlijke obama statesquote:Op woensdag 5 november 2008 02:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
De chaos is nu echt begonnen, allemaal staten door elkaar, liefst nog gemenge exit polls / uitslagen.
Da's bijna net zo leuk als dat Arizona blauw wordt.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Bananenman het volgende:
Het bestaat niet dat Texas naar Obama gaat. Gebeurt gewoon niet.
Als Obama Texas wint, hak ik mijn lul af en eet ik hem op.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Bananenman het volgende:
Natuurlijk, die logica snapt iedereen. Maar als Illinois op basis van 0% blauw wordt gekleurd en South Carolina rood wordt gekleurd ondanks dat de Obama 10 procenpunt voorstaat, dan gaat het nergens meer over. Maak Californië alvast blauw en Alaska alvast rood, dat zijn ook zekerheidjes.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:12 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Vind je het gek, sommige staten staan in de polls 70-30 voor Obama en hebben al 50 jaar niet meer Republikeins gestemd. Dan is het gewoon 100 procent zeker dat die staten naar Obama gaan, ook al zouden de stemmen pas over een jaar geteld worden.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Bananenman het volgende:
daar durf ik ook wel een kratje op te zetten jaquote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Staat alweer bijna gelijk in Texas. Zal nu wel hard richting McCain gaan.
Oh dan gier ik het uit hierquote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Bananenman het volgende:
Hebben vast alleen Houston geteld..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Staat alweer bijna gelijk in Texas. Zal nu wel hard richting McCain gaan.
Quoted. Just in case.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Obama Texas wint, hak ik mijn lul af en eet ik hem op.
Hou ik je aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Verdomd. Alweer reclame op CNN.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Het enige positieve dat NOS heeft gedaan, is goede streams voor Fox en NBC beschikbaar stellen, laten we maar zwijgen over hun TV-coverage, wat een aanfluiting zeg. Totaal geen statistieken over het verloop.
Voor Obama is het te hopen dat de Senaat voor 2/3e uit democraten bestaat, maakt het leven een stuk makkelijkerquote:
0% van de stembureau's hè, maar wel 2 miljoen votes al.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Myers het volgende:
Texas zal wel omslaan, 0% geteld zegt niets.
Whehehe. Als het zo doorgaat wordt het echt een landslide, ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:15 schreef Almanack het volgende:
CNN site: Alabama 92 Obama, 8 McCain (obv van iets meer dan 400 stemmen geloof ik)
quote!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij inderdaad ook best doen, je moet de race ook niet spannender proberen te laten lijken dan ze is.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk, die logica snapt iedereen. Maar als Illinois op basis van 0% blauw wordt gekleurd en South Carolina rood wordt gekleurd ondanks dat de Obama 10 procenpunt voorstaat, dan gaat het nergens meer over. Maak Californië alvast blauw en Alaska alvast rood, dat zijn ook zekerheidjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |