quote:Op woensdag 5 november 2008 01:33 schreef delano.888 het volgende:
Voor degene die ook willen gaan slapen, sms even VS naar 9090, heel handig krijg je een smsje als het bekend is, nog gratis ook.
Trusten dan nu maar
Dat begrijpen je Republikeinse buren?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:33 schreef popolon het volgende:
Als Indiana blauw wordt draag ik een aluminium hoedje, het hele jaar lang.
quoted!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:33 schreef popolon het volgende:
Op fok.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat begrijpen je Republikeinse buren?
Ja, mooi toch? Kan je nog gauw de tv aanzetten voor de speech van de winnaar...quote:Op woensdag 5 november 2008 01:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En dan word je wakker door een SMSje ?
precies volgens de verwachting.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:34 schreef GasTurbine het volgende:
South carolina pro-McCain
N-Carolina ong. gelijk op.
Waarom ontbreekt er ineens een aantal % aan stemmers in Florida btw?
Alvast even quoten voor evt. later gebruik. Moet je wel pics geven.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:33 schreef popolon het volgende:
omdat de peilingen duidelijk ook naar mccain gingen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:35 schreef Tazmaniac het volgende:
waarom is Kentucky na 15% nou al voor mccain.. ja ik weet het.. ik heb er geen verstand van
zo goed alsquote:Op woensdag 5 november 2008 01:36 schreef MrX1982 het volgende:
Als Obama Florida wint is het een gelopen race?
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Alvast even quoten voor evt. later gebruik. Moet je wel pics geven.
Het wordt wel heel lastig voor McCain ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:36 schreef MrX1982 het volgende:
Is dat niet leip om dat dan al officieel te maken? ookal waren de peilingen voor McCain??quote:Op woensdag 5 november 2008 01:36 schreef Caesu het volgende:
[..]
omdat de peilingen duidelijk ook naar mccain gingen.
dus dan kan je aannemen dat die staat voor mccain is. geen verrassing.
wen er maar aan, dat gaat zo door, tenzij er steeds meer mensen moe worden en afhakenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:34 schreef Caesu het volgende:
niet normaal hoe snel die topics gaan.
het is maar gewoon een verkiezing.
soort van race voor de nieuwszenders wie het eerst de staat juist had.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is dat niet leip om dat dan al officieel te maken? ookal waren de peilingen voor McCain??
57-43. Precies 100%quote:Op woensdag 5 november 2008 01:34 schreef GasTurbine het volgende:
Waarom ontbreekt er ineens een aantal % aan stemmers in Florida btw?
http://amerikakiest.nos.nl/live/quote:Op woensdag 5 november 2008 01:40 schreef Samsonneke het volgende:
Was Florida een Swing State eigenlijk?
49-49 bij peiling, dus ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:40 schreef Samsonneke het volgende:
mwah ja zeg gertje!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:40 schreef Samsonneke het volgende:
Van 2% van de stemmen blijkbaar.quote:
Je konijntjequote:Op woensdag 5 november 2008 01:40 schreef Tomatenboer het volgende:
a quick break voor CNN, en ook voor mij. Voordat je het weet heb je weer een heel topic gemist.
Wel een voorsprong van 150.000 stemmen.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:41 schreef zarGon het volgende:
Florida en North-Carolina voor Obama momenteel.
Dat zijn net GS-ers... die vieren altijd te vroeg feest.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:38 schreef Apache4U het volgende:
Fox projects WV McCain , tussenstand 13-3
Nu wel, net niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:38 schreef QBZZ het volgende:
[..]
57-43. Precies 100%
http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/individual/#mapPFL
Er zitten nogal wat Cubanen daar opgepropt in een huisje of wat.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
2% is 1 miljoen inwoners in Florida?
Dat ken nooit hoor ouwe?
Omdat er nog geen uitslagen zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:43 schreef Seam het volgende:
Waarom laten ze nooit uitslagen weten op NL1 ..
Hij heeft een beste voorsprong bij zo'n major swingstate. Ik voel dat die niet uit handen gaat.quote:
2% van de districten. Sommige districten zijn groter dan anderen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:42 schreef Zwansen het volgende:
WTF. 2% van de stemmen geteld in Florida en 1 miljoen stemmen geteld? Daar klopt iets niet.
En dat zijn democraten??quote:Op woensdag 5 november 2008 01:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat Cubanen daar opgepropt in een huisje of wat.
Daar gaat het omquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:44 schreef Fokski het volgende:
[..]
2% van de districten. Sommige districten zijn groter dan anderen.
Oboema zou trots zijn wrs.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heerlijk, zo'n beetje live de stemmen laten tellen op CNN, zodat alle Oboema's dik in de stress schiet omdat alle redneck-dorpjes snel klaar zijn
Die 4% slaat op alle precincts die volledig geteld zijn. Dus een precinct die 90% van zijn stemmen heeft doorgegeven wordt niet meegenomen in het percentage , maar wel in het aantal stemmen..quote:Op woensdag 5 november 2008 01:42 schreef Zwansen het volgende:
WTF. 2% van de stemmen geteld in Florida en 1 miljoen stemmen geteld? Daar klopt iets niet.
Neen, het zijn cijfers die nog GEEN REET zeggen.quote:
warom benieuwd naar chicago? illinois gaat sowieso naar obamaquote:Op woensdag 5 november 2008 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
Uitstekende analyses op CNN, waarbij er wordt ingezoomd op de counties per state. De voorsprong van McCain in Indiana zegt nog heel weinig. Ik ben errug benieuwd naar Chicago.
Straks om 02.00 uur Missouri: heeft sinds 1960 altijd nog voor de winnaar gestemd; vorige keer ROOD, nu op het spel.
Was het leven maar zo simpel. Dan had Obama gedurende zijn hele campagne gewoon in Florida kunnen blijven.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:36 schreef MrX1982 het volgende:
Lol. In Nederland heeft soms meer dan 2/3 een leider die ze niet willen...quote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef mirved het volgende:
Laten we zeggen dat Obama wint met 52-54% van de stemmen dan zou dat dus gewoon betekenen dat de helft van het land voor een ander gekozen heeft. Lekker systeem is dat. Ene helft heeft dan een leider die ze niet willen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef BB-boy het volgende:
Goed te verstaan ja. Volgende keer maar weer een hologrampje doen.
Chicago is Illinois.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
Uitstekende analyses op CNN, waarbij er wordt ingezoomd op de counties per state. De voorsprong van McCain in Indiana zegt nog heel weinig. Ik ben errug benieuwd naar Chicago.
zegt nog helemaal niks, grote steden cijfers moeten nog komen, dan komt er een sprongetje richting blaauwquote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef marcodej het volgende:
McCain 3% voor in Indiana met 20% geteld.
Ligt het aan mij, of kan de uitslag 52-54 helemaal niet?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef mirved het volgende:
Laten we zeggen dat Obama wint met 52-54% van de stemmen dan zou dat dus gewoon betekenen dat de helft van het land voor een ander gekozen heeft. Lekker systeem is dat. Ene helft heeft dan een leider die ze niet willen.
Zo stom ook he, dit topic heette eerst gewoon 69, dat was goed, welke idioot heeft er 70 van gemaaktquote:Op woensdag 5 november 2008 01:46 schreef Bananenman het volgende:
HEE MOD. NOEM DIT EENS TOPIC #69. Ja mierenneuken ik weet het. Sorry
Ja lief is ie heh.quote:
Ik zie Reagen nog wel winnenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen, het zijn cijfers die nog GEEN REET zeggen.
Misschien de minister president maar hier werkt het wel even wat anders he. COalitie van 2/3quote:Op woensdag 5 november 2008 01:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol. In Nederland heeft soms meer dan 2/3 een leider die ze niet willen...
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:46 schreef Bananenman het volgende:
HEE MOD. NOEM DIT EENS TOPIC #69. Ja mierenneuken ik weet het. Sorry
heb jij niet al 5 keer gezegd dat je ging slapen?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo stom ook he, dit topic heette eerst gewoon 69, dat was goed, welke idioot heeft er 70 van gemaakt
In Florida stemmen sommige Republikeinen 3 keer...quote:Op woensdag 5 november 2008 01:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of kan de uitslag 52-54 helemaal niet?
relaxtquote:Op woensdag 5 november 2008 01:48 schreef TheArt het volgende:
Om 2.00 uur gaan we pas echt beginnen. Dan sluiten er weer 15 staten.
Ik ga na de uitslagen van 2 uur echtquote:Op woensdag 5 november 2008 01:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
heb jij niet al 5 keer gezegd dat je ging slapen?
Zeg:quote:Op woensdag 5 november 2008 01:47 schreef mirved het volgende:
[..]
Misschien de minister president maar hier werkt het wel even wat anders he. COalitie van 2/3
Daar wonen maar heel weinig mensen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom staat Vermont trouwens nog altijd op 0% getelde stemmen?
Google.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is dat nou met die Webster en Bradley effect?
Laat het bobientje maar niet horen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:47 schreef Samsonneke het volgende:
Oké, ik ga nu een paar uurtjes slapen hoor
Over een paar uurtjes ben ik er weerTot dan
(en nu dromen over Eva)
De sfeer word wel steeds beter sinds jij lekker voor de tv zit.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ga voetbal kijken in het stadion ofzo
Maar dan blijf je waarschijnlijk nog 'even' tot 3 uur :pquote:Op woensdag 5 november 2008 01:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ga na de uitslagen van 2 uur echt
Nee nee ik laat me tv wel aan maar ga dan wel maffen, zie me smsje wel verschijnenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar dan blijf je waarschijnlijk nog 'even' tot 3 uur :p
40+20+16 = 76quote:Op woensdag 5 november 2008 01:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeg:
CDA 40
PvdA 39
CU 20
VVD 16
CDA probeert het met PvdA, komt er niet uit en gaat verder met CU en VVD.
Dan krijg je met CDA-CU-VVD toch echt iets heel anders dan met CDA-PvdA.
Dat mensen niet durven te zeggen dat ze niet op een negert stemmen en dus stiekem McCain stemmen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is dat nou met die Webster en Bradley effect?
Jaa ik zei het al, een speedy conzalesquote:Op woensdag 5 november 2008 01:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kolere, wat gaat het snel met dit topic.
Zingen is voor josti's.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
De sfeer word wel steeds beter sinds jij lekker voor de tv zit.
Da's vanaf het begin strong Republican.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:46 schreef GasTurbine het volgende:
S-Carolina nu dik in het blauw.
Tip: Ga een Amerikaanse zender kijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:51 schreef marcodej het volgende:
Wat een gelul bij de NOS zeg! En ze hebben zelfs iedereen die ook maar een beetje bekend is uitgenodigd, zo ook Joop Albeda
Alleen CNN callt hem nog niet...quote:Op woensdag 5 november 2008 01:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Zoals al eerder gezegd gaat South Carolina naar McCain volgens NBC.
Wat is dan het verschil met:quote:Op woensdag 5 november 2008 01:51 schreef mirved het volgende:
[..]
40+20+16 = 76
40+39= 79
anders? bijna evenveel kiezers worden vertegenwoordigt.
Daar worden ook bijna evenveel kiezers vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef mirved het volgende:
Net zo vreemd dus als NC..quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's vanaf het begin strong Republican..
Wel raar van Georgia, grote voorsprong van McCain.
Nee CNN was ook niet live. Dit allemaal al eerder opgenomen. Het is al lang bekend wie gewonnen heeft. CNN liegt gewoon tegenover de hele wereld.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:51 schreef Schuttingbeer het volgende:
Popular vote 54% obama 46& McCain
Georgia is zo conservatief als het maar kan. Dus het verbaast mij niet zo veel.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef zarGon het volgende:
Wel raar van Georgia, grote voorsprong van McCain.
Dan moet je alleen wel om de 10 minuten reclame voor lief nemen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
Tip: Ga een Amerikaanse zender kijken
Dan zeg je het al 2x foutquote:Op woensdag 5 november 2008 01:51 schreef heartz het volgende:
[..]
Jaa ik zei het al, een speedy conzalestopic.
Mag ik erbij?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Kop thee en koekjes, onder een dekentje. Kom maar op met die uitslagen!
De BBC heeft al een tijdje 16-3 voor McCain staan op het moment.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:53 schreef delano.888 het volgende:
Gaat er na 2en dan weereens wat veranderen aan de 8-3 of hoe zit dat, daar zit ik dan weer op te letten
Mwoah is toch wel te monteren zo'n hologram, laat staan dat het vanzelfspekend is dat het ook filmbaar is. Maar goed, het kan dus? Waar projecteer je het op dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:53 schreef mirved het volgende:
[..]
Nee CNN was ook niet live. Dit allemaal al eerder opgenomen. Het is al lang bekend wie gewonnen heeft. CNN liegt gewoon tegenover de hele wereld.
Jan van Halst ziet groen van jaloeziequote:
Doe ik ook, ik kijk CNN. Maar bij een van de vele reclames zap ik even terug...quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
Tip: Ga een Amerikaanse zender kijken
8 uur op.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef F04 het volgende:
Niemand die morgenvroeg naar school of werk moet?
Bier en popcorn hierquote:Op woensdag 5 november 2008 01:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Kop thee en koekjes, onder een dekentje. Kom maar op met die uitslagen!
Toevallig vrijquote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef F04 het volgende:
Serieuz gast........quote:Op woensdag 5 november 2008 01:54 schreef Klautje het volgende:
Waar wordt dit bijgehouden dan, online?
Straks worden ineens 500K dem stemmers niet meegerekend wegens parkeerbonnen.quote:
Jawel, moet er om kwart na 8 zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef F04 het volgende:
320000 voor Tong.quote:
Jawel maar ik ben ambtenaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef F04 het volgende:
Eva Jenik.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef MaartenJalink het volgende:
Kijken jullie NL1? Hoe heet die blonde vrouw aan de hoofdtafel die af en toe iets zegt?
Moslim is het toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef Emimich het volgende:
Zolang het die neger niet wordt, vind ik alles goed!
Ik hoef maar van 5 tot 9 te werken. 's avonds he. ik slaap gewoon tot een uur of 2 's middags.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef F04 het volgende:
Tikt lekker aan die 27 kiesmannen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:56 schreef TC03 het volgende:
Obama pakt Florida wel, lijkt me. Waarom heeft bijna niemand het hier over? Florida was toch echt een klassieke toss-up en Obama pakt hem relatief gemakkelijk, zo lijkt het nu.
geen idee, zou íe d'r zo lang blijven zitten?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Straks worden injeens 500K dem stemmers niet meegerekend wegens parkeerbonnen..
Jeb is daar nog gouv btw?
Slaap er maar een nachtje over.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
zal ik naar bed gaan, of zal ik wakker blijven
bed
wakker
bed
hmm, dubio..
Ze werken veel te veel met "verwachtte" cijfers van de exit-pollsquote:Op woensdag 5 november 2008 01:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Cijfers op CNN lijken niet echt te kloppen.
Nu toch wel?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:56 schreef TC03 het volgende:
Obama pakt Florida wel, lijkt me. Waarom heeft bijna niemand het hier over? Florida was toch echt een klassieke toss-up en Obama pakt hem relatief gemakkelijk, zo lijkt het nu.
Jawel hoor, ga er maar vanuit dat alles wat daar staat ook echt klopt.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:58 schreef MrBadGuy het volgende:
exit pollsquote:Op woensdag 5 november 2008 01:57 schreef Burning_RefleX het volgende:
South carolina is dus tot nu toe voor obama, maar ze rekenen het voor mccain omdat ze dat verwachten ... CNN is vreemd bezig :/
Nee, ik heb ook geen idee, zal eens wikipedieën.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:57 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
geen idee, zou íe d'r zo lang blijven zitten?
Er is 1% geteld gast, andere informatie toont aan dat McCain hier dik wint.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:58 schreef MrBadGuy het volgende:
precies.quote:
Nee hoor. Ze kijken na een aantal procent getelde stemmen of dat veel afwijkt van de exit polls. Zo niet dan geven ze em. Dat gebeurt altijd al zo.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:58 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
Ze werken veel te veel met "verwachtte" cijfers van de exit-polls
Een staat aan iemand toeschrijven terwijl diegene achterstaat? Florida waar net de twee percentages samen misschien 70% was?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jawel hoor, ga er maar vanuit dat alles wat daar staat ook echt klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |