Moslim is het toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef Emimich het volgende:
Zolang het die neger niet wordt, vind ik alles goed!
Ik hoef maar van 5 tot 9 te werken. 's avonds he. ik slaap gewoon tot een uur of 2 's middags.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef F04 het volgende:
Niemand die morgenvroeg naar school of werk moet?
Tikt lekker aan die 27 kiesmannen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:56 schreef TC03 het volgende:
Obama pakt Florida wel, lijkt me. Waarom heeft bijna niemand het hier over? Florida was toch echt een klassieke toss-up en Obama pakt hem relatief gemakkelijk, zo lijkt het nu.
geen idee, zou íe d'r zo lang blijven zitten?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Straks worden injeens 500K dem stemmers niet meegerekend wegens parkeerbonnen..
Jeb is daar nog gouv btw?
Slaap er maar een nachtje over.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
zal ik naar bed gaan, of zal ik wakker blijven
bed
wakker
bed
hmm, dubio..
Ze werken veel te veel met "verwachtte" cijfers van de exit-pollsquote:Op woensdag 5 november 2008 01:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Cijfers op CNN lijken niet echt te kloppen.
Nu toch wel?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:56 schreef TC03 het volgende:
Obama pakt Florida wel, lijkt me. Waarom heeft bijna niemand het hier over? Florida was toch echt een klassieke toss-up en Obama pakt hem relatief gemakkelijk, zo lijkt het nu.
Jawel hoor, ga er maar vanuit dat alles wat daar staat ook echt klopt.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Cijfers op CNN lijken niet echt te kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |