Georgia is zo conservatief als het maar kan. Dus het verbaast mij niet zo veel.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef zarGon het volgende:
Wel raar van Georgia, grote voorsprong van McCain.
Dan moet je alleen wel om de 10 minuten reclame voor lief nemen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
Tip: Ga een Amerikaanse zender kijken
Dan zeg je het al 2x foutquote:Op woensdag 5 november 2008 01:51 schreef heartz het volgende:
[..]
Jaa ik zei het al, een speedy conzalestopic.
Mag ik erbij?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Kop thee en koekjes, onder een dekentje. Kom maar op met die uitslagen!
De BBC heeft al een tijdje 16-3 voor McCain staan op het moment.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:53 schreef delano.888 het volgende:
Gaat er na 2en dan weereens wat veranderen aan de 8-3 of hoe zit dat, daar zit ik dan weer op te letten
Mwoah is toch wel te monteren zo'n hologram, laat staan dat het vanzelfspekend is dat het ook filmbaar is. Maar goed, het kan dus? Waar projecteer je het op dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:53 schreef mirved het volgende:
[..]
Nee CNN was ook niet live. Dit allemaal al eerder opgenomen. Het is al lang bekend wie gewonnen heeft. CNN liegt gewoon tegenover de hele wereld.
Jan van Halst ziet groen van jaloeziequote:
Doe ik ook, ik kijk CNN. Maar bij een van de vele reclames zap ik even terug...quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
Tip: Ga een Amerikaanse zender kijken
8 uur op.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef F04 het volgende:
Niemand die morgenvroeg naar school of werk moet?
Bier en popcorn hierquote:Op woensdag 5 november 2008 01:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Kop thee en koekjes, onder een dekentje. Kom maar op met die uitslagen!
Toevallig vrijquote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef F04 het volgende:
Serieuz gast........quote:Op woensdag 5 november 2008 01:54 schreef Klautje het volgende:
Waar wordt dit bijgehouden dan, online?
Straks worden ineens 500K dem stemmers niet meegerekend wegens parkeerbonnen.quote:
Jawel, moet er om kwart na 8 zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef F04 het volgende:
320000 voor Tong.quote:
Jawel maar ik ben ambtenaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef F04 het volgende:
Eva Jenik.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef MaartenJalink het volgende:
Kijken jullie NL1? Hoe heet die blonde vrouw aan de hoofdtafel die af en toe iets zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |