Was het leven maar zo simpel. Dan had Obama gedurende zijn hele campagne gewoon in Florida kunnen blijven.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:36 schreef MrX1982 het volgende:
Als Obama Florida wint is het een gelopen race?
Lol. In Nederland heeft soms meer dan 2/3 een leider die ze niet willen...quote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef mirved het volgende:
Laten we zeggen dat Obama wint met 52-54% van de stemmen dan zou dat dus gewoon betekenen dat de helft van het land voor een ander gekozen heeft. Lekker systeem is dat. Ene helft heeft dan een leider die ze niet willen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef BB-boy het volgende:
Goed te verstaan ja. Volgende keer maar weer een hologrampje doen.
Chicago is Illinois.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
Uitstekende analyses op CNN, waarbij er wordt ingezoomd op de counties per state. De voorsprong van McCain in Indiana zegt nog heel weinig. Ik ben errug benieuwd naar Chicago.
zegt nog helemaal niks, grote steden cijfers moeten nog komen, dan komt er een sprongetje richting blaauwquote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef marcodej het volgende:
McCain 3% voor in Indiana met 20% geteld.
Ligt het aan mij, of kan de uitslag 52-54 helemaal niet?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef mirved het volgende:
Laten we zeggen dat Obama wint met 52-54% van de stemmen dan zou dat dus gewoon betekenen dat de helft van het land voor een ander gekozen heeft. Lekker systeem is dat. Ene helft heeft dan een leider die ze niet willen.
Zo stom ook he, dit topic heette eerst gewoon 69, dat was goed, welke idioot heeft er 70 van gemaaktquote:Op woensdag 5 november 2008 01:46 schreef Bananenman het volgende:
HEE MOD. NOEM DIT EENS TOPIC #69. Ja mierenneuken ik weet het. Sorry
Ja lief is ie heh.quote:
Ik zie Reagen nog wel winnenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen, het zijn cijfers die nog GEEN REET zeggen.
Misschien de minister president maar hier werkt het wel even wat anders he. COalitie van 2/3quote:Op woensdag 5 november 2008 01:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol. In Nederland heeft soms meer dan 2/3 een leider die ze niet willen...
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:46 schreef Bananenman het volgende:
HEE MOD. NOEM DIT EENS TOPIC #69. Ja mierenneuken ik weet het. Sorry
heb jij niet al 5 keer gezegd dat je ging slapen?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo stom ook he, dit topic heette eerst gewoon 69, dat was goed, welke idioot heeft er 70 van gemaakt
In Florida stemmen sommige Republikeinen 3 keer...quote:Op woensdag 5 november 2008 01:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of kan de uitslag 52-54 helemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |