Is dus al te zeggen na ~10%. Althans, meestal...quote:Op woensdag 5 november 2008 01:08 schreef Zwansen het volgende:
Als er nog maar 10% is geteld in Kentucky waarom krijgt Cain dan al wel de 8 kiesmannen op elke site?
waar vind je die info?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef Nielsch het volgende:
Democratische kandidaat voor Senaat gaat wel dik winnen in Kentucky trouwens!
Ckers!! Heb je wel BBC?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niet eens CNN op de tv op het werkArmoe troef.
ZOMG RIGGED!1111quote:Op woensdag 5 november 2008 01:10 schreef Myers het volgende:
Maar hoe weten ze dat Vermont naar Obama gaat als daar nog geen enkele stem is geteld.
okquote:
Neuh.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:11 schreef Arn0 het volgende:
Ben ik de enige die de reclame op CNN vreselijk irritant vind?
neequote:Op woensdag 5 november 2008 01:11 schreef Arn0 het volgende:
Ben ik de enige die de reclame op CNN vreselijk irritant vind?
toss up met lichte voorsprong voor McCain (+1,4 op RCP.com)quote:Op woensdag 5 november 2008 01:11 schreef kevin85 het volgende:
Indiana helaas naar Mccain vrees ik..
Hoe stond deze in de peilingen?
check de exit polls op CNN, die zijn duidelijk genoeg ~16% verschil.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:09 schreef Zwansen het volgende:
Dus na 10% van de stemmen kan men aan de trend zien dat het gat tussen 52% en 47% nooit meer gedicht kan worden? Vreemd.
Nog een jaartje he SV?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Uiteraard. Speciaal vrij van werk genomen zelfs morgen
Is niet onverwachtquote:Op woensdag 5 november 2008 01:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat Indiana naar McCain gaat. Een voorsprong van zo'n kleine 10.000 stemmen na 5% binnen.
Ik zou nipt op McCain stemmen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik hoop op obama. Hoeveel mccain stemmers zijn er hier eigenlijk?
kan iemand dat uitleggen? Ik snap het namelijk ook niet :\quote:Op woensdag 5 november 2008 01:09 schreef Zwansen het volgende:
Dus na 10% van de stemmen kan men aan de trend zien dat het gat tussen 52% en 47% nooit meer gedicht kan worden? Vreemd.
Zojuist zijn de stemlokalen gesloten in de regio's waar juist Obama het goed moet gaan doen als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:13 schreef Daverz het volgende:
Indiana zal idd wel McCain worden, bij 10% geteld en nog steeds +/- 3 % voorsprong is het gedaan. Nog niet de landslide dus voorlopig in die eerste 'swingstate'.
Als je een enquete houdt onder 1,6 miljoen Nederlanders denk ik dat we het resultaat daarvan als best betrouwbaar beschouwen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:09 schreef Zwansen het volgende:
exit polls. 16% verschil.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:13 schreef aardappel het volgende:
[..]
kan iemand dat uitleggen? Ik snap het namelijk ook niet :\
1% van de stemmenquote:
Hehe ja mooi he, zeker als je schakelt tussen CNN en Ned. 1. Toch een beetje 2008 en 1988 qua graphicsquote:
Zal wel morgenvroeg NL tijd wordenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gaan er nog speeches komen vannacht van de kandidaten?
Hoort dat tegenwoordig trouwens niet heel politiek correct kiespersonen te heten?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik blijf die kiesmannen een raar systeem vinden.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:17 schreef TC03 het volgende:Er zijn 35 HD-camera's en dan nog zo'n slecht beeldje.
Niet als je een goede representatie van de bevolking wil.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Als je een enquete houdt onder 1,6 miljoen Nederlanders denk ik dat we het resultaat daarvan als best betrouwbaar beschouwen.
??quote:
uitgaand van de exit-polls, echte stemmen moeten nog komenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:19 schreef Schuttingbeer het volgende:
Vermont is al voor Obama, maar 0% van de stemmen is bekend??? (CNN results map)
Ik lach nu al hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 01:19 schreef Zwansen het volgende:
Als we dit over 20 jaar zien lachen we ons ook de tering hoe slecht dat was.
Er is 0% geteld... mensen denk even naquote:Op woensdag 5 november 2008 01:19 schreef gitaarsnaar het volgende:
toch wel aardig verschil in Florida.
Uiteraard, maar het is wel een indicatie. En ik heb liever dat die meteen positief isquote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nog weinig geteld opzich, zegt nog weinig vind ik.
Oh ik lag nu al om dat hologram of post ik vanuit de toekomstquote:Op woensdag 5 november 2008 01:19 schreef Zwansen het volgende:
LOOOOOOOOOOOOL!
Dit doet me denken aan die James Bond film die ik vorige week zag uit 1973. Daar lachen we nu ook om de special effects.
Als we dit over 20 jaar zien lachen we ons ook de tering hoe slecht dat was.
Haha inderdaad, je wordt drie jaar ouder als je zo hysterisch gaat doen om elke 20 stemmen die erbij komen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Er is 0% geteld... mensen denk even na.
Nog zo'n paniekzaaier die er de ballen van snaptquote:
Ach, er zijn nog maar een 'paar' stemmen geteld, alles kan nog gebeuren.quote:
Ik hoop 'tquote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij oordeelt echt veel, maar dan ook veel te snel
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:22 schreef Zwansen het volgende:
McCain maakt Obama kapot!
Al die amerikanen hebben ons voor de gek gehouden. Cain wint hier met overmacht 500-25 ofzo. En al die amerikanen dan ineens lachen: "Je denkt toch niet dat we op een neger stemmen..."
Ik weet 't....quote:
anders kijk je verder dan je neus lang is. Gaat nog wel even duren voor Obama voor staat. Succes met de stressquote:
Ben ik ook bang voor idd. Landslide Obama lijkt me opeens niet meer zo waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:22 schreef Samsonneke het volgende:
Het gaat spannender worden dan de meeste mensen dachten, vrees ik.
Moet gelijk denken aan SBS6.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:
het valt mee dat ze tijdens die reclame geen SMS-acties erin proppen
Net zoals bij voetbal??quote:Op woensdag 5 november 2008 01:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]![]()
Het is als een basketbalwedstrijd waar team B de eerste 2 punten heeft gescoord
Lekker nuttig ook, naar een land verhuizen dat nog linkser is dan Obama -of welke US president- in zijn leven ooit zal zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
Lol die rechtsjes in de VS gaan naar Nederland verhuizen als het Obama wordt.
geen zorgen, exit polls => 6% winst in Virginia voor Obamaquote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef Almanack het volgende:
Virginia en Indiana gaat niet super voor Obama, Virginia moest likely Obama zijn toch? Is nog vroeg, ik weet..
Florida en Virginia zijn wel verrassend.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:23 schreef One_of_the_few het volgende:
mensen die nu raar kijken dat obama niet dik voor staat.
idd..quote:Op woensdag 5 november 2008 01:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
kan iemand een screen plaatsen van dat hologram van CNN, krijg die zender hier niet
Heb ook maar even gesmst, handig hoor, dan nu gauw pitten...quote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd om te pitten. Hopelijk wekt de NOS me met positieve Obama-sms.
.
Op NBC zijn ze nog heel positief...dus het zal wel loslopen...quote:Op woensdag 5 november 2008 01:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Florida en Virginia zijn wel verrassend.
Voetbal is wel wat anders, daar heeft een 1-0 voorsprong wel wat meer impactquote:
Waar haal je die info vandaan?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:23 schreef ETA het volgende:
[..]
geen zorgen, exit polls => 6% winst in Virginia voor Obama
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:26 schreef Caesu het volgende:
tuurlijk maken de nieuwszenders het spannend.
als ze nu als zeggen dat Obama heeft gewonnen gaat iedereen bowlen en kunnen ze al die apparatuur niet afbetalen die ze hebben gekocht voor de special effects.
pas als Obama 7 staten verliest waar hij voorstond in de peilingen wordt het echt een beetje spannend.
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
goffer zit me nagels op te vreten hier
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
goffer zit me nagels op te vreten hier
alsof alaska er toe doetquote:Op woensdag 5 november 2008 01:25 schreef RemcoW85 het volgende:
Alaska sluit pas om 0700 onze tijd.. Lekker laat ook.
Van IJsland, naar Grabbekutveen, naar USA. Gerrie is er altijd.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
Die Gerrie Eikhof toch.
Die zie ik ook al twee decennia overal staan hè...
Amerikanen zijn raar.........quote:Op woensdag 5 november 2008 01:24 schreef mirved het volgende:
In de senaat winnen de democraten wel veel. Lijkt me raar dat mensen mccain zouden stemmen en dan op een democraat voor de senaat zouden stemmen.
cnnquote:
Maar daar is dan ook pas 1% van binnen ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Florida en Virginia zijn wel verrassend.
Leuk is dat hè.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Van IJsland, naar Grabbekutveen, naar USA. Gerrie is er altijd.
En dat zegt meneer CNN ook nu preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 01:27 schreef thettes het volgende:
Als de steden geteld zijn dan komt Obama wel terug. In Nederland is het bijna traditie dat die altijd alter komen dan de dorpse gebieden.
Nee dankjewelquote:Op woensdag 5 november 2008 01:28 schreef Jasza het volgende:
Wie wil er wedden dat Mccain wint?
Ik geef je een odd van 9.99.
quote:
Niet zo gek ook natuurlijk. Ik herinner mij nog een Top-Gear uitzending waarbij ze door Georgia reden waar ze moesten rennen/rijden voor hun leven omdat ze hun auto's enkele homo-tintjes hadden gegeven.quote:
Maak eens een screencapje?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:29 schreef Zwansen het volgende:
Goeie uitleg over Indiana idd op dat ubergeile scherm.
'Call the boys!'quote:Op woensdag 5 november 2008 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet zo gek ook natuurlijk. Ik herinner mij nog een Top-Gear uitzending waarbij ze door Georgia reden waar ze moesten rennen/rijden voor hun leven omdat ze hun auto's enkele homo-tintjes hadden gegeven.
Ja alleen een beetje jammer van al die oostblok reclames tussendoor.quote:
goede uitzending was dat.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet zo gek ook natuurlijk. Ik herinner mij nog een Top-Gear uitzending waarbij ze door Georgia reden waar ze moesten rennen/rijden voor hun leven omdat ze hun auto's enkele homo-tintjes hadden gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |