Ik hoop 'tquote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij oordeelt echt veel, maar dan ook veel te snel
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:22 schreef Zwansen het volgende:
McCain maakt Obama kapot!
Al die amerikanen hebben ons voor de gek gehouden. Cain wint hier met overmacht 500-25 ofzo. En al die amerikanen dan ineens lachen: "Je denkt toch niet dat we op een neger stemmen..."
Ik weet 't....quote:
anders kijk je verder dan je neus lang is. Gaat nog wel even duren voor Obama voor staat. Succes met de stressquote:
Ben ik ook bang voor idd. Landslide Obama lijkt me opeens niet meer zo waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:22 schreef Samsonneke het volgende:
Het gaat spannender worden dan de meeste mensen dachten, vrees ik.
Moet gelijk denken aan SBS6.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:
het valt mee dat ze tijdens die reclame geen SMS-acties erin proppen
Net zoals bij voetbal??quote:Op woensdag 5 november 2008 01:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]![]()
Het is als een basketbalwedstrijd waar team B de eerste 2 punten heeft gescoord
Lekker nuttig ook, naar een land verhuizen dat nog linkser is dan Obama -of welke US president- in zijn leven ooit zal zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
Lol die rechtsjes in de VS gaan naar Nederland verhuizen als het Obama wordt.
geen zorgen, exit polls => 6% winst in Virginia voor Obamaquote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef Almanack het volgende:
Virginia en Indiana gaat niet super voor Obama, Virginia moest likely Obama zijn toch? Is nog vroeg, ik weet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |