Hoort dat tegenwoordig trouwens niet heel politiek correct kiespersonen te heten?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik blijf die kiesmannen een raar systeem vinden.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:17 schreef TC03 het volgende:Er zijn 35 HD-camera's en dan nog zo'n slecht beeldje.
Niet als je een goede representatie van de bevolking wil.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Als je een enquete houdt onder 1,6 miljoen Nederlanders denk ik dat we het resultaat daarvan als best betrouwbaar beschouwen.
??quote:
uitgaand van de exit-polls, echte stemmen moeten nog komenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:19 schreef Schuttingbeer het volgende:
Vermont is al voor Obama, maar 0% van de stemmen is bekend??? (CNN results map)
Ik lach nu al hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 01:19 schreef Zwansen het volgende:
Als we dit over 20 jaar zien lachen we ons ook de tering hoe slecht dat was.
Er is 0% geteld... mensen denk even naquote:Op woensdag 5 november 2008 01:19 schreef gitaarsnaar het volgende:
toch wel aardig verschil in Florida.
Uiteraard, maar het is wel een indicatie. En ik heb liever dat die meteen positief isquote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nog weinig geteld opzich, zegt nog weinig vind ik.
Oh ik lag nu al om dat hologram of post ik vanuit de toekomstquote:Op woensdag 5 november 2008 01:19 schreef Zwansen het volgende:
LOOOOOOOOOOOOL!
Dit doet me denken aan die James Bond film die ik vorige week zag uit 1973. Daar lachen we nu ook om de special effects.
Als we dit over 20 jaar zien lachen we ons ook de tering hoe slecht dat was.
Haha inderdaad, je wordt drie jaar ouder als je zo hysterisch gaat doen om elke 20 stemmen die erbij komen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Er is 0% geteld... mensen denk even na.
Nog zo'n paniekzaaier die er de ballen van snaptquote:
Ach, er zijn nog maar een 'paar' stemmen geteld, alles kan nog gebeuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |