Ik zou nipt op McCain stemmen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik hoop op obama. Hoeveel mccain stemmers zijn er hier eigenlijk?
kan iemand dat uitleggen? Ik snap het namelijk ook niet :\quote:Op woensdag 5 november 2008 01:09 schreef Zwansen het volgende:
Dus na 10% van de stemmen kan men aan de trend zien dat het gat tussen 52% en 47% nooit meer gedicht kan worden? Vreemd.
Zojuist zijn de stemlokalen gesloten in de regio's waar juist Obama het goed moet gaan doen als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:13 schreef Daverz het volgende:
Indiana zal idd wel McCain worden, bij 10% geteld en nog steeds +/- 3 % voorsprong is het gedaan. Nog niet de landslide dus voorlopig in die eerste 'swingstate'.
Als je een enquete houdt onder 1,6 miljoen Nederlanders denk ik dat we het resultaat daarvan als best betrouwbaar beschouwen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:09 schreef Zwansen het volgende:
Dus na 10% van de stemmen kan men aan de trend zien dat het gat tussen 52% en 47% nooit meer gedicht kan worden? Vreemd.
exit polls. 16% verschil.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:13 schreef aardappel het volgende:
[..]
kan iemand dat uitleggen? Ik snap het namelijk ook niet :\
1% van de stemmenquote:
Hehe ja mooi he, zeker als je schakelt tussen CNN en Ned. 1. Toch een beetje 2008 en 1988 qua graphicsquote:
Zal wel morgenvroeg NL tijd wordenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gaan er nog speeches komen vannacht van de kandidaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |