alsof alaska er toe doetquote:Op woensdag 5 november 2008 01:25 schreef RemcoW85 het volgende:
Alaska sluit pas om 0700 onze tijd.. Lekker laat ook.
Van IJsland, naar Grabbekutveen, naar USA. Gerrie is er altijd.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
Die Gerrie Eikhof toch.
Die zie ik ook al twee decennia overal staan hè...
Amerikanen zijn raar.........quote:Op woensdag 5 november 2008 01:24 schreef mirved het volgende:
In de senaat winnen de democraten wel veel. Lijkt me raar dat mensen mccain zouden stemmen en dan op een democraat voor de senaat zouden stemmen.
cnnquote:
Maar daar is dan ook pas 1% van binnen ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Florida en Virginia zijn wel verrassend.
Leuk is dat hè.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Van IJsland, naar Grabbekutveen, naar USA. Gerrie is er altijd.
En dat zegt meneer CNN ook nu preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 01:27 schreef thettes het volgende:
Als de steden geteld zijn dan komt Obama wel terug. In Nederland is het bijna traditie dat die altijd alter komen dan de dorpse gebieden.
Nee dankjewelquote:Op woensdag 5 november 2008 01:28 schreef Jasza het volgende:
Wie wil er wedden dat Mccain wint?
Ik geef je een odd van 9.99.
quote:
Niet zo gek ook natuurlijk. Ik herinner mij nog een Top-Gear uitzending waarbij ze door Georgia reden waar ze moesten rennen/rijden voor hun leven omdat ze hun auto's enkele homo-tintjes hadden gegeven.quote:
Maak eens een screencapje?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:29 schreef Zwansen het volgende:
Goeie uitleg over Indiana idd op dat ubergeile scherm.
'Call the boys!'quote:Op woensdag 5 november 2008 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet zo gek ook natuurlijk. Ik herinner mij nog een Top-Gear uitzending waarbij ze door Georgia reden waar ze moesten rennen/rijden voor hun leven omdat ze hun auto's enkele homo-tintjes hadden gegeven.
Ja alleen een beetje jammer van al die oostblok reclames tussendoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |