quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:55 schreef jordeeeh het volgende:
VIVA LA REVOLUTION!
Je danst naar mijn pijpen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wederom boeiend, Ik pas mij aan aan jullie niveau en dat gaat mij goed af merk ik. Krijg zat reacties.
Nah, misschien onzelfverzekerd?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oke, Juup is dus zo'n travestiet achtig persoon?
btw: ook respect voor de tt
Wijven krijgen ook weleens borstels in hun reetquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
neuh, ongesteldquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Tering jantje, alweer een rel gemist![]()
Wat heeft Juup opeens, heeft ie z'n medicijnen niet geslikt ofzo?
2 persoonlijkheden eh..quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga ff teruglezen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Wederom boeiend, Ik pas mij aan aan jullie niveau en dat gaat mij goed af merk ik. Krijg zat reacties.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Het boeit blijkbaar heel veel wat hij denkt, want je hebt de foto weggehaald.
En hij heeft geen vette pech, want je hebt de foto weggehaald.
Ga dus niet zo'n grote bek opzetten als je toch moet toegeven dat je fout zit. Of het een, of het ander. Nu ben je gewoon triest bezig. Je gedraagt je nu als het joch dat midden op het schoolplein op z'n bek gaat omdat z'n veter los zit en dan als een dolle gek anderen de schuld geeft.
okequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wijven krijgen ook weleens borstels in hun reet
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Idd, welke fucktards openen steeds die topics terwijl ze geen lapo haddenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat tegenwoordig dat jullie twee topics openen? Zo moeilijk is die regel toch niet?
Whehehe hier was 2 jaar geleden ofzo, meisje in de buurt. Had ze foto's gemaakt met een tandenborstel in haar gaatjequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wijven krijgen ook weleens borstels in hun reet
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Goh, doe je dat niet op de basisschool, een fout maken en zeggen "Ja, ik wou alleen kijken of jullie wel oplettequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wederom boeiend, Ik pas mij aan aan jullie niveau en dat gaat mij goed af merk ik. Krijg zat reacties.
Het boeit je, want je past je aan. Als het je niet zou boeien, zou je je niet aanpassen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goh, doe je dat niet op de basisschool, een fout maken en zeggen "Ja, ik wou alleen kijken of jullie wel oplette![]()
"?
Wederom, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Het boeit je, want je past je aan. Als het je niet zou boeien, zou je je niet aanpassen.
Vastgeluld.
Niveau van een echte modquote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goh, doe je dat niet op de basisschool, een fout maken en zeggen "Ja, ik wou alleen kijken of jullie wel oplette![]()
"?
Nee hoor, ben een beetje recalcitrant dat is alles.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef Fascination het volgende:
IQM.
Is er wat Juup ofzo je doet een beetje vreemd nu?
Hé, het gaat hier doorgaans over tieten, bier en Jos' gehossel. Natuurlijk wil iedereen er dan bij zijn als er íéts gebeurt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Vonden jullie het werkelijkwaar allemaal zó spannend dan ?
doe is niet zo sjiek en gebruik is normale woordenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee hoor, ben een beetje recalcitrant dat is alles.
Ja idd, erg is dat.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef IQM het volgende:
Echt, hè. Waarom zijn sommige mensen zó fucking dom? Mensen waarvan je mag verwachten dat ze enigszins 'volwassen' en 'ontwikkeld' zijn?
Lul ik mezelf klem? Denk er anders over, maar als het zo zijn zijn dan is het zo, ben niet perfect.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef jordeeeh het volgende:
Whehehe Juup lult zichzelf klem en gaat t op ons schuiven
quote:
quote:
Oké, het is overduidelijk.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
doe is niet zo sjiek en gebruik is normale woorden
Dat ben je inderdaad niet. Verre van zelfs.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lul ik mezelf klem? Denk er anders over, maar als het zo zijn zijn dan is het zo, ben niet perfect.
Sugar Lee Juuper ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oké, het is overduidelijk.De overwinning is aan ons. De mod heeft opgegeven. Zo makkelijk heb ik het in jaren niet meer gehad.
Heb al gezegd, laat me een week mod zijn en ik laat het zienquote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom zou jij ook mod moeten zijn, dan kan jij ons leren hoe het wel moet
Omdat IQM verder wilde rellen en het hem te lang duurde. In dit geval dan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Idd, welke fucktards openen steeds die topics terwijl ze geen lapo hadden [ afbeelding ]
Dat weet ik gelukkig zelf ook. Die pretentie heb ik ook nietquote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat ben je inderdaad niet. Verre van zelfs.
Dudequote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Geweldig. Zoals gewoonlijk. En terecht.
Die is te klein.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
sorry![]()
[..]
jah dat kan ook, maar we hadden het volgensmij over de borstel in de OP
Bio doe er eens wat aan, ze doen niet meer lief tegen elkaar.quote:
Van mij mag het, maar ik heb geen kut te vertellenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb al gezegd, laat me een week mod zijn en ik laat het zien
Goedzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weet ik gelukkig zelf ook. Die pretentie heb ik ook niet
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:05 schreef RickoKun het volgende:
http://images.craveonline.com/article_imgs/Image/AnalBrush.jpg
Geen zin om te makenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
IEDEREEN MOET EEN PIC POSTEN VAN Z'N TANDENBORSTEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
Nog teveel.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar ik heb geen kut te vertellen
Als jij mijn postings in de tijd goed gevolgd had, kon jij zien dat ik fouten gewoon toegeef.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goedzo.
Volgende stap: Fouten leren toegeven.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goedzo.
Volgende stap: Fouten leren toegeven.
Neehoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij mijn postings in de tijd goed gevolgd had, kon jij zien dat ik fouten gewoon toegeef.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]. Daar kan ik je wel mee helpen Juup
.
Waarom zijn dan godverdomme die foto's van de ONZ meet weggehaaldquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alles wat binnen de policy past en de regels van deze sc ja. Zoals Danny al aangaf
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij mijn postings in de tijd goed gevolgd had, kon jij zien dat ik fouten gewoon toegeef.
beetje veel moeitequote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
Je hebt iig geen gebrek aan zelfvertrouwenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
omdat juup ongesteld is en blijkbaar ook travestiet zoals eerder in het topic aangegevenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
Was ff weg, maar ik zag dit:
[..]
Waarom zijn dan godverdomme die foto's van de ONZ meet weggehaald![]()
!?!?
Geef linkjes nog eens dan, want ik kan t niet vinden.quote:
Omdat die bedoeld waren om mensen belachelijk te maken, en dat was in de lijn der discussie niet gewenst.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
Was ff weg, maar ik zag dit:
[..]
Waarom zijn dan godverdomme die foto's van de ONZ meet weggehaald![]()
!?!?
ken ik dan bij jouw een lesje boekenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kwam hier voor kusjes en knuffels maar iedereen is aan het bitchen.
Jij zegt dat het niet zo is, kom jij dan maar met de linkjes.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geef linkjes nog eens dan, want ik kan t niet vinden.
Jij reageert op een quote van mij ("En knap"), die - als je goed had gelezen - niet eens over Breathtaking ging, maar over míj. En dan post je een foto van haar met de mededeling dat je haar niet knap vindt. Dat is kwetsend!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat die bedoeld waren om mensen belachelijk te maken, en dat was in de lijn der discussie niet gewenst.
Als jullie daar klachten over hebben moeten jullie eens bij de FA's aankloppen, dan doen die ook eens wat nuttigs
Ehm volgens mij bedoelde boem t eerder positief dan negatief, dus k weet niet wat jij bedoelt met belachelijk maken?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat die bedoeld waren om mensen belachelijk te maken, en dat was in de lijn der discussie niet gewenst.
Als jullie daar klachten over hebben moeten jullie eens bij de FA's aankloppen, dan doen die ook eens wat nuttigs
[KLB Bagger SC#15] "Met diamantjes bekleedde wc-borstels"quote:Op woensdag 5 november 2008 00:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Die was ik al 2 dagen aan het zoeken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent mod dus jij mag hier zijn. Maar of jij dat wel wilt wel al die kleuters hier? Er zijn hier geen echte babes en zeker geen hunks te vindenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
En daarbij zegt Juup ook nog dat ik hier niet thuis hoor.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent mod dus jij mag hier zijn. Maar of jij dat wel wilt wel al die kleuters hier? Er zijn hier geen echte babes en zeker geen hunks te vinden
Ben ik weer eens vergeten wat ik gepost heb?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm volgens mij bedoelde boem t eerder positief dan negatief, dus k weet niet wat jij bedoelt met belachelijk maken?
Ik kopieer even je stukje ja?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
"quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Trekt boetekleed aan, had die post niet goed gelezen dusquote:Op woensdag 5 november 2008 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij reageert op een quote van mij ("En knap"), die - als je goed had gelezen - niet eens over Breathtaking ging, maar over míj. En dan post je een foto van haar met de mededeling dat je haar niet knap vindt. Dat is kwetsend!![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 00:12 schreef gers het volgende:
[..]
ken ik dan bij jouw een lesje boeken
Dikke care ookquote:Op woensdag 5 november 2008 00:13 schreef Elmostyle het volgende:
ik ga pitte, moet er morgen weer om 7 uur uitltrzz
ben morgen in belgiequote:Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk. Morgen lijn 10
?
.
ik dacht ff ik maak een uitzondering voor te gaan slapen, ff CNN starten. zie ik een Obama suporterquote:
Iets met foto van BT en toen nog iets wat volgens mij positief wasquote:Op woensdag 5 november 2008 00:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben ik weer eens vergeten wat ik gepost heb?
Nou goed man, weer een stapje verder.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Trekt boetekleed aan, had die post niet goed gelezen dus
Kijk Jordeeeh, ik geef een fout toe
Hee! Iedereen weet dat ik een babe benquote:Op woensdag 5 november 2008 00:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent mod dus jij mag hier zijn. Maar of jij dat wel wilt wel al die kleuters hier? Er zijn hier geen echte babes en zeker geen hunks te vinden
Het eerste. Het is aan de moderators om te bepalen of bepaalde dingen wel of niet gewenst zijn, en het belachelijk maken van mensen dmv hun foto was niet gewenst dus zijn ze verwijdert. Wederom, als jullie klachten hebben over onze manier van modereren e.d., KLOP DAN EENS AAN BIJ EEN FA!!!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kopieer even je stukje ja?
"Alles wat binnen de policy past en de regels van deze sc ja. Zoals Danny al aangaf:
[..]
"
Mag ik dan vragen wat er, aan de hand hiervan, mis was met het posten van foto's van de meet?
ik ben een hunk hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 00:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké. Al jouw reacties van net. Even kijken waar je precies toegeeft...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij zegt dat het niet zo is, kom jij dan maar met de linkjes.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:39 schreef Juup© het volgende:
Daar vroeg hij om.
Lees mij nieuwe onderschrift maar. Vanaf vandaag hou ik mezelf niet meer in.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:41 schreef Juup© het volgende:
Jij hoort hier ook niet, en hier zijn de regels duidelijk en als er mensen problmen hebben dat hun Hyves link geplaatst wordt door anderen dan verwijder ik die met plezier. O ook met foto's en van mijn part alles.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:42 schreef Juup© het volgende:
Boeiend wat jij denkt. Als het je niet aanstaat heb jij vette pech. Foto is al weg.
Dus, nogmaals, incompetente Juup©, waar precies, in die reacties, geef jij je fout toe?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alles wat binnen de policy past en de regels van deze sc ja. Zoals Danny al aangaf
[..]
Ik ben niet normaal dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Iets met foto van BT en toen nog iets wat volgens mij positief was
[..]
Nou goed man, weer een stapje verder.
Volgende stap: Gedraag je als een normale mod zoals Bio.
Wat dan?quote:
Ik schrijf geen kwaadbedoeld woord over BT, dus 't was vast en zeker positiefquote:Op woensdag 5 november 2008 00:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Iets met foto van BT en toen nog iets wat volgens mij positief was
[..]
Nou goed man, weer een stapje verder.
Volgende stap: Gedraag je als een normale mod zoals Bio.
Ja want daar wordt ook wat mee gedaanquote:Op woensdag 5 november 2008 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het eerste. Het is aan de moderators om te bepalen of bepaalde dingen wel of niet gewenst zijn, en het belachelijk maken van mensen dmv hun foto was niet gewenst dus zijn ze verwijdert. Wederom, als jullie klachten hebben over onze manier van modereren e.d., KLOP DAN EENS AAN BIJ EEN FA!!!!!!!
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
durf ik niet te zeggen enzoquote:
Uitzonderingen bevestigen de regel, ook ik ben niet altijd even aardig, ben geen robot.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Oké. Al jouw reacties van net. Even kijken waar je precies toegeeft...
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus, nogmaals, incompetente Juup©, waar precies, in die reacties, geef jij je fout toe?
Ik weet het!
* NERGENS !!!
Een homoseksparty, ik weet genoegquote:
kankerkneusquote:Op woensdag 5 november 2008 00:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe voor de verandering je best anders een keer.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet normaal dus dat gaat niet gebeuren.
Nou, daarom begrijp ik ook niet wat Juup bedoelde met haar belachelijk te makenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik schrijf geen kwaadbedoeld woord over BT, dus 't was vast en zeker positief!
Daar kan ik helaas niets aan doen, maar de FA's zijn onze leidinggevenden en als die geen klachten krijgen kunnen zij ons ook niet sturen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want daar wordt ook wat mee gedaanWij weten ook wel hoe t gaat bij de crew. Er zal nooit door een FA een fout van een mod worden toegegeven.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel, ook ik ben niet altijd even aardig, ben geen robot.
Nee maar 't gaat om je fout toegeven Juup. Was toch ook niet erg netjes om die foto zomaar te posten?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel, ook ik ben niet altijd even aardig, ben geen robot.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een homoseksparty, ik weet genoeg.
Ja doe datquote:Op woensdag 5 november 2008 00:20 schreef RickoKun het volgende:
Nu Juup nog weg en dan ga ik foto's laten zien van mensen die sex hebben met lijken!![]()
Wat jordeeeh zegt iddquote:Op woensdag 5 november 2008 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het eerste. Het is aan de moderators om te bepalen of bepaalde dingen wel of niet gewenst zijn, en het belachelijk maken van mensen dmv hun foto was niet gewenst dus zijn ze verwijdert. Wederom, als jullie klachten hebben over onze manier van modereren e.d., KLOP DAN EENS AAN BIJ EEN FA!!!!!!!
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Hap hapquote:
Ja, maar onze Juup had toch zijn fout toegegeven.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee maar 't gaat om je fout toegeven Juup. Was toch ook niet erg netjes om die foto zomaar te posten?
Of vind je wel?
Kanker op dan, kneus.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kanker Topic, beetje lopen te kankeren met kankerusers. Nou feest is dat.
durf ik toch nietquote:
Wat is dat kortetermijngeheugenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij beweert tegen jordeeeh dat jij het uur daarvoor je fout had toegegeven, terwijl ik nu duidelijk laat zien dat het niet zo is. Wat nu, ben je ook al je kortetermijngeheugen kwijt?
Het is eigenlijk een beetje trappen tegen een dode hond met aids, hè.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:22 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil eigenlijk ook meerellen maar ik vind het zo lullig voor Juup
Weet je wat jij moet godverdomme? Je fucking kankerbek houden, ik krijg kanker in mijn ogen als ik naar je posts kijk verdomme!!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ga dan weg?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Niet met aids spotten!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een beetje trappen tegen een dode hond met aids, hè.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:38 schreef remlof het volgende:
Omg, straks wordt dit nog een blijvertje
Rickoquote:Op woensdag 5 november 2008 00:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet godverdomme? Je fucking kankerbek houden, ik krijg kanker in mijn ogen als ik naar je posts kijk verdomme!!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Negen minuten geleden pas, ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:23 schreef Juup© het volgende:
Ik gaf aan Jordeeh toe dat ik een fout gemaakt heb
Terwijl je daarvoor tegen diezelfde jordeeeh beweerde je fout al te hebben toegegeven.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Trekt boetekleed aan, had die post niet goed gelezen dus
Kijk Jordeeeh, ik geef een fout toe
Hap, kanker, weg.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet godverdomme? Je fucking kankerbek houden, ik krijg kanker in mijn ogen als ik naar je posts kijk verdomme!!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, gewoon remlof en juup op laten rotten uit deze SC en dikke-boem behouden. Met hem kan je volgens mij wel lachen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
Een aparte SC mod? Wiens grap is dat?
Heel moeilijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Negen minuten geleden pas, ja.
[..]
Terwijl je daarvoor tegen diezelfde jordeeeh beweerde je fout al te hebben toegegeven.
Serieus, hoe moeilijk is begrijpend lezen?
Oeh grote boze meneer met je Alice Cooper (quote:
Remlof is soms nog wel grappig.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, gewoon remlof en juup op laten rotten uit deze SC en dikke-boem behouden. Met hem kan je volgens mij wel lachen.
Maar dat geloof ik niet want er is nimmer oogkanker geconstateerd ergensch, kan ook niet want dat past niet door de oogbloedbaanquote:Op woensdag 5 november 2008 00:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hap, kanker, weg.
Er zijn behandelingen voor oogkanker btw.
Ahh toe nouuuquote:
Ik bespeur jaloezie, visje.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oeh grote boze meneer met je Alice Cooper () avatar en kankerstoere ondertitel. Wat ben je lekker anders zeg
![]()
Haten is verlaten, oké ik begrijp je boodschap.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar dat geloof ik niet want er is nimmer oogkanker geconstateerd ergensch, kan ook niet want dat past niet door de oogbloedbaan
Wat kom je haten mang, dit is die intelligente KLB-hangplek
sorry durf ik echt nietquote:Op woensdag 5 november 2008 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh toe nouuu.
Juup je reageert echt heel raar, je gaat niet op reacties in maar praat erom heen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Remlof is soms nog wel grappig.
Maar dan moet ie niet op de meet komen.
Ik wil wel SC mod worden
Hij heeft zo z'n tijden. Al vind ik hem meer een zuurpruim omdat ik niet terug mocht komen.quote:
Mja, daar zijn mods niet altijd even goed inquote:Op woensdag 5 november 2008 00:27 schreef IQM het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik journalistiek studeer.Argumenteren ftw!
Ik ga genoeg op reacties in, maar heb geen zin om het telkens maar weer te herhalen dus ga ik niet herhaling vervallen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh toe nouuu.
Juup je reageert echt heel raar, je gaat niet op reacties in maar praat erom heen.
Op mijn oom in Afghanistan.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waar zou ik jaloers op moeten zijn?
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oeh grote boze meneer met je Alice Cooper () avatar en kankerstoere ondertitel. Wat ben je lekker anders zeg
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:27 schreef IQM het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik journalistiek studeer.Argumenteren ftw!
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een beetje trappen tegen een dode hond met aids, hè.
Tja, dat is eigenlijk sinds het 100e topic er was. Toen kwam er een disclaimer enzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:27 schreef RickoKun het volgende:
JEZUS WAT LOPEN JULLIE ELKAAR TE DISSEN
met jullie fucking grafbekken! Beetjuh Juupz0rz te dissen en shit, fok man, waar gaat deze shit heen!? Vroeger stonden we klaar voor elkaar, we waren matties in de 5de straat. maar shit, je weet toch hoe die zooi gechilled wordt? Yo Dj, zet die beat!
Hij gaat niet met de massa mee, spannend hequote:Op woensdag 5 november 2008 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]! Hij is echt alternatief
. Was ik maar zo'n uniek individu
.
Pm 't andersquote:
Vlucht maar weerquote:Op woensdag 5 november 2008 00:29 schreef Juup© het volgende:
Even chips of appeltaart met slagroom pakken. Dilemma
Whehequote:Op woensdag 5 november 2008 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet nog leren dat ik meteen moet stoppen wanneer ik gewonnen heb.
Chips.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:29 schreef Juup© het volgende:
Even chips of appeltaart met slagroom pakken. Dilemma
Let op hier komt écht een goede garpquote:
LOLZOMFG!ZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!! VANDAAR AL DAT ZAND ACHTER MIEN EIKELRAND!!!!!!!!!!!!!OMFGLOLZZTOENSJUSZ!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Let op hier komt écht een goede garp
[..]
LOLZOMFG!ZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!! VANDAAR AL DAT ZAND ACHTER MIEN EIKELRAND!!!!!!!!!!!!!OMFGLOLZZTOENSJUSZ!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Hahahaha... !1! Hihi, tof.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
LOLZOMFG!ZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!! VANDAAR AL DAT ZAND ACHTER MIEN EIKELRAND!!!!!!!!!!!!!OMFGLOLZZTOENSJUSZ!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Nee je praat erom heen Juup. Zeg gewoon: ik had die foto niet moeten posten. Of vind je dat je die wel mocht plaatsen?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga genoeg op reacties in, maar heb geen zin om het telkens maar weer te herhalen dus ga ik niet herhaling vervallen.
WALKE FOTO!!!!!!!!!!?????? GODVERDOMME HIER BAAL IK VAN, EN GEEN FOTO IN DE FOBO HE!??!!?!? KANKERHSIT!@quote:Op woensdag 5 november 2008 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pm 't andersik beloof dat ik niets verder vertel anders mag je die gare foto van me gaan posten
.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
McCain is presidentquote:Op woensdag 5 november 2008 00:32 schreef Elmostyle het volgende:
okeuh kan niet slapen, heb ik nog iets belangrijks gemist
Alles?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:32 schreef Elmostyle het volgende:
okeuh kan niet slapen, heb ik nog iets belangrijks gemist
Zegt iemand met Bill in zijn Fobo. :squote:Op woensdag 5 november 2008 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]! Hij is echt alternatief
. Was ik maar zo'n uniek individu
.
Ja net zo kanker als jou kanker.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je daarvan zo geniet, moet je wel écht een kankerleven hebben zeg.
Ik kan me herrineren dat dat pas 6 uur de stemming is afgelopen, dus lijkt me sterk.quote:
keuhh dankz, ik lees vorige pag. wel ff doorquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik moest lachenIk voel mij vereerd, met deze wetenschap ga ik slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ik vannacht weer lucide dromen krijgik begin serieus geskilled te worden om mijn eigen dromen door te hebben! Als je je daar bewust van bent, stuur je ze!!
Niet te veel though, anders wordt je je zo bewust dang wordt je wakker!
Wat ik in mijn dromen doe, is voornamelijk meiden met lichamen van 16/17 jaar neuken! Da's echt sweet! Maar soms he, soms dan wordt je je dus bewust ervan, en probeer je het beeld in je gedachten vast te houden maar dan gaat echter het beeld als eerste weg en begin je bijna wakker te worden dus moet je je gedachten laten gaan om de droom in stand te houden! (de laatste zin was serieus ok ik ga slapen ok doei )
Is ook echt serieus bedoeld hequote:Op woensdag 5 november 2008 00:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zegt iemand met Bill in zijn Fobo. :s
Leuk om te zien hou jij altijd dingen uit z'n verband rukt.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:29 schreef Emimich het volgende:
Geestig om te zien hoe Juup zijn verantwoordelijkheid probeert te ontduiken door meteen maar naar de FA's te verwijzen.
Serieus, ik herken mij er inquote:Op woensdag 5 november 2008 00:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd, met deze wetenschap ga ik slapen.![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ik vannacht weer lucide dromen krijgik begin serieus geskilled te worden om mijn eigen dromen door te hebben! Als je je daar bewust van bent, stuur je ze!!
Wat ik in mijn dromen doe, is voornamelijk meiden met lichamen van 16/17 jaar neuken! Da's echt sweet! Maar soms he, soms dan wordt je je dus bewust ervan, en probeer je het beeld in je gedachten vast te houden maar dan gaat echter het beeld als eerste weg en begin je bijna wakker te worden dus moet je je gedachten laten gaan om de droom in stand te houden! (de laatste zin was serieus ok ik ga slapen ok doei )
Kanker, k weet niet wat jij gebruikt, maar geef mij ook watquote:Op woensdag 5 november 2008 00:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd, met deze wetenschap ga ik slapen.![]()
![]()
![]()
Ik ga er niet standaard van uit als iemand iets post van Tokio Hotel dat het niet serieus is.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ook echt serieus bedoeld he.
Iedereen dacht eerst ook al dat ik een echte Britney fan was. Volgende keer zal ik 't erbij zeggen als ik iets niet serieus bedoel
.
BEN JIJ EEN BRITNEY FANquote:Op woensdag 5 november 2008 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ook echt serieus bedoeld he.
Iedereen dacht eerst ook al dat ik een echte Britney fan was. Volgende keer zal ik 't erbij zeggen als ik iets niet serieus bedoel
.
Ja hoor ik vond dat ik die foto mocht plaatsen. Maar even later bedacht ik mezelf omdat het hier ook niet toegestaan zou zijn en ik dus de regels aan het overschrijden was. Vandaar dat ik hem weer weg gehaald heb. Het zou niet eerlijk zijn naar jullie toe.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee je praat erom heen Juup. Zeg gewoon: ik had die foto niet moeten posten. Of vind je dat je die wel mocht plaatsen?
En nu doen alsof je niks verkeerds hebt gedaan, hoe zieligquote:Op woensdag 5 november 2008 00:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja hoor ik vond dat ik die foto mocht plaatsen. Maar even later bedacht ik mezelf omdat het hier ook niet toegestaan zou zijn en ik dus de regels aan het overschrijden was. Vandaar dat ik hem weer weg gehaald heb. Het zou niet eerlijk zijn naar jullie toe.
En ja, jou geef ik een eerlijke en normale uitleg omdat ook eer normale niet verwijtende vraag stelt.
Laat hem nou maar.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En nu doen alsof je niks verkeerds hebt gedaan, hoe zielig
Ahh okequote:Op woensdag 5 november 2008 00:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja hoor ik vond dat ik die foto mocht plaatsen. Maar even later bedacht ik mezelf omdat het hier ook niet toegestaan zou zijn en ik dus de regels aan het overschrijden was. Vandaar dat ik hem weer weg gehaald heb. Het zou niet eerlijk zijn naar jullie toe.
En ja, jou geef ik een eerlijke en normale uitleg omdat ook eer normale niet verwijtende vraag stelt.
Mja heb je een punt.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat hem nou maar.Iedereen weet nu dat hij fout zit. Laat hem als enige maar het tegendeel denken. 't Heeft ergens wel iets schattigs.
wtfquote:Op woensdag 5 november 2008 00:39 schreef IQM het volgende:
Zieke manipulatie-shit in Amerika, johMag hopen dat het niet zo diep gaat zinken in ons land...
Uit een 'robocall' (verspreid door de Republikeinen):
"Cuban dictator, Fidel Castro, has given his support to Democrat Barack Obama for being smarter and more sophisticated than John McCain. [...] Don't give Castro what he wants. Go vote right now for John McCain and avoid establishing in the United States political policies like those of Cuba."
Lees goed KNEUS, Ik vond dat ik iets deed wat oneerlijk was en dan heb ik dus wel iets verkeerds gedaan. Moeilijk he begrijpend lezenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En nu doen alsof je niks verkeerds hebt gedaan, hoe zielig
Sad.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat hem nou maar.Iedereen weet nu dat hij fout zit. Laat hem als enige maar het tegendeel denken. 't Heeft ergens wel iets schattigs.
Republikeinenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:39 schreef IQM het volgende:
Zieke manipulatie-shit in Amerika, johMag hopen dat het niet zo diep gaat zinken in ons land...
Uit een 'robocall' (verspreid door de Republikeinen):
"Cuban dictator, Fidel Castro, has given his support to Democrat Barack Obama for being smarter and more sophisticated than John McCain. [...] Don't give Castro what he wants. Go vote right now for John McCain and avoid establishing in the United States political policies like those of Cuba."
Goh, eerst zei je nog dat je niks verkeerds had gedaan. Zijn je persoonlijkheden weer eens bezig?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees goed KNEUS, Ik vond dat ik iets deed wat oneerlijk was en dan heb ik dus wel iets verkeerds gedaan. Moeilijk he begrijpend lezen
Oh is dat iets van "Ik ben een mod en jullie kunnen er lekker niks aan doehoen, nanananana". Tering he, ga terug naar de basisschool ofzoquote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef Juup© het volgende:
Het goede nieuws is, als alles goed gaat zitten jullie nog een hee tijd met mij opgescheept
Daar ga je de mist in, er gaat niks goed met jou als mod.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef Juup© het volgende:
Het goede nieuws is, als alles goed gaat zitten jullie nog een hee tijd met mij opgescheept
Hmm? Komt die situatie jullie bekend voor, kinders?quote:*kind valt hard op gezicht*
Hahahahahahaha!! Ik heb helemaal geen pijn, hoor!
*van binnen huilt*
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef Juup© het volgende:
Wil jij niet weten, zijn net poppetjes die om de beurt uit een doosje springen. Zo ben ik aardig,m zo ben ik een lul. Hmm alhoewel die laatste toch wel prominent aanwezig isquote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goh, eerst zei je nog dat je niks verkeerds had gedaan. Zijn je persoonlijkheden weer eens bezig?
Mooi zo.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar ga je de mist in, er gaat niks goed met jou als mod.
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wil jij niet weten, zijn net poppetjes die om de beurt uit een doosje springen. Zo ben ik aardig,m zo ben ik een lul. Hmm alhoewel die laatste toch wel prominent aanwezig is
Join the clubquote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind juup niet zo tof, mensen.
En zo ben je weer dat jongetje van de basisschool dat gepest wordt. History repeats huhquote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wil jij niet weten, zijn net poppetjes die om de beurt uit een doosje springen. Zo ben ik aardig,m zo ben ik een lul. Hmm alhoewel die laatste toch wel prominent aanwezig is
Die zit er niet in.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En zo ben je weer dat jongetje van de basisschool dat gepest wordt. History repeats huh
Daarom. Knopje om en weg is het.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, it's just the internet.
T valt nog mee dat je beschermengeltje je niet bij springt.quote:
Die heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T valt nog mee dat je beschermengeltje je niet bij springt.
Zomgquote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef gers het volgende:
McCAIN![]()
JE GAAT HET ONDANKS ALLES TOCH REDDEN
Voor mijn ban nog, toen moest remmie ook al een keer bijspringen.quote:
Super ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:45 schreef IQM het volgende:
Dissen met de [ afbeelding ]! Helemaal vergeten hoe tof dat is.
Wat?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, mensen. Houd toch op manallemaal
Aha, laat ik voorop stellen dat ik nog nooit om hulp gevraagd heb, en of jij dat nu geloofd of niet zal mijn aan mijn zak jeuken.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Voor mijn ban nog, toen moest remmie ook al een keer bijspringen.
Mwah, hij is nu door t ijs gezakt, k wil m nog wel even zien zwemmen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, gaat nergens over. Als het nu kansloos uitschelden en bedreigen was, was het wel leuk. Zo is het saai.
Ja best wel, zal er niet al teveel meer op in gaan. lol is er nu wel vanaf.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, gaat nergens over. Als het nu kansloos uitschelden en bedreigen was, was het wel leuk. Zo is het saai.
Doeiquote:Op woensdag 5 november 2008 00:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja best wel, zal er niet al teveel meer op in gaan. lol is er nu wel vanaf.
Ja hequote:Op woensdag 5 november 2008 00:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Wtf heb ik NU weer gemist !
Ik kan ook niet even weg zijn of er zijn weer rellen
Zo zou het juist móéten gaan. Met valide argumenten iemand onderuit halen in plaats van hersenloos bedreigen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Praat mij even bij ?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja he. Je hebt echt wat gemist joh
.
Juup postte naaktpics van BT terwijl wij dat niet vonden kunnen, hij gaf z'n fout ook niet eens toe.quote:
Ik heb de foto van BT nog meegekregen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Juup postte naaktpics van BT terwijl wij dat niet vonden kunnen, hij gaf z'n fout ook niet eens toe.
Hij postte naaktfoto's van haar die ik nog niet had, ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Juup postte naaktpics van BT terwijl wij dat niet vonden kunnen, hij gaf z'n fout ook niet eens toe.
In a nutshell.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan moet je de topics even teruglezenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb de foto van BT nog meegekregen.
Mooie foto.
Maar ik snap de rel niet compleet ..
Kan ook komen door een gebrek aan levensbehoefte nummer 2 cafeine
dat gedeelte heb ik net gemist volgensmijquote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij postte naaktfoto's van haar die ik nog niet had, ja.!
Ik heb ze nog wel op m'n externe HD staan.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
dat gedeelte heb ik net gemist volgensmij
Jups ben ik aan het doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je de topics even teruglezen.
Nee, hij bedacht die achterlijke regeltjes, dan mag ie er ook voor zorgen dat ze nageleefd worden. Dat kon ie bij ons ook zo goed.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups ben ik aan het doen.
En ik vind het allemaal enorm opgeblazen.
Juup zat fout door die foto te posten.
Foto is weg ..
Stop dan ook in godensnaam met bashen.
Dat ben ik zeker met je eens.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, hij bedacht die achterlijke regeltjes, dan mag ie er ook voor zorgen dat ze nageleefd worden. Dat kon ie bij ons ook zo goed.
Nee, ik redeneer. Ik post goed onderbouwde posts waarop je niets anders kan doen dan naar de policy verwijzen. Je bent niet te benijden Juup.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:35 schreef Juup© het volgende:
Leuk om te zien hou jij altijd dingen uit z'n verband rukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |