quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:55 schreef jordeeeh het volgende:
VIVA LA REVOLUTION!
Je danst naar mijn pijpen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wederom boeiend, Ik pas mij aan aan jullie niveau en dat gaat mij goed af merk ik. Krijg zat reacties.
Nah, misschien onzelfverzekerd?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oke, Juup is dus zo'n travestiet achtig persoon?
btw: ook respect voor de tt
Wijven krijgen ook weleens borstels in hun reetquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
neuh, ongesteldquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Tering jantje, alweer een rel gemist![]()
Wat heeft Juup opeens, heeft ie z'n medicijnen niet geslikt ofzo?
2 persoonlijkheden eh..quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga ff teruglezen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Wederom boeiend, Ik pas mij aan aan jullie niveau en dat gaat mij goed af merk ik. Krijg zat reacties.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Het boeit blijkbaar heel veel wat hij denkt, want je hebt de foto weggehaald.
En hij heeft geen vette pech, want je hebt de foto weggehaald.
Ga dus niet zo'n grote bek opzetten als je toch moet toegeven dat je fout zit. Of het een, of het ander. Nu ben je gewoon triest bezig. Je gedraagt je nu als het joch dat midden op het schoolplein op z'n bek gaat omdat z'n veter los zit en dan als een dolle gek anderen de schuld geeft.
okequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wijven krijgen ook weleens borstels in hun reet
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Idd, welke fucktards openen steeds die topics terwijl ze geen lapo haddenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat tegenwoordig dat jullie twee topics openen? Zo moeilijk is die regel toch niet?
Whehehe hier was 2 jaar geleden ofzo, meisje in de buurt. Had ze foto's gemaakt met een tandenborstel in haar gaatjequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wijven krijgen ook weleens borstels in hun reet
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Goh, doe je dat niet op de basisschool, een fout maken en zeggen "Ja, ik wou alleen kijken of jullie wel oplettequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wederom boeiend, Ik pas mij aan aan jullie niveau en dat gaat mij goed af merk ik. Krijg zat reacties.
Het boeit je, want je past je aan. Als het je niet zou boeien, zou je je niet aanpassen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goh, doe je dat niet op de basisschool, een fout maken en zeggen "Ja, ik wou alleen kijken of jullie wel oplette![]()
"?
Wederom, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Het boeit je, want je past je aan. Als het je niet zou boeien, zou je je niet aanpassen.
Vastgeluld.
Niveau van een echte modquote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goh, doe je dat niet op de basisschool, een fout maken en zeggen "Ja, ik wou alleen kijken of jullie wel oplette![]()
"?
Nee hoor, ben een beetje recalcitrant dat is alles.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef Fascination het volgende:
IQM.
Is er wat Juup ofzo je doet een beetje vreemd nu?
Hé, het gaat hier doorgaans over tieten, bier en Jos' gehossel. Natuurlijk wil iedereen er dan bij zijn als er íéts gebeurt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Vonden jullie het werkelijkwaar allemaal zó spannend dan ?
doe is niet zo sjiek en gebruik is normale woordenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee hoor, ben een beetje recalcitrant dat is alles.
Ja idd, erg is dat.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef IQM het volgende:
Echt, hè. Waarom zijn sommige mensen zó fucking dom? Mensen waarvan je mag verwachten dat ze enigszins 'volwassen' en 'ontwikkeld' zijn?
Lul ik mezelf klem? Denk er anders over, maar als het zo zijn zijn dan is het zo, ben niet perfect.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef jordeeeh het volgende:
Whehehe Juup lult zichzelf klem en gaat t op ons schuiven
quote:
quote:
Oké, het is overduidelijk.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
doe is niet zo sjiek en gebruik is normale woorden
Dat ben je inderdaad niet. Verre van zelfs.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lul ik mezelf klem? Denk er anders over, maar als het zo zijn zijn dan is het zo, ben niet perfect.
Sugar Lee Juuper ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oké, het is overduidelijk.De overwinning is aan ons. De mod heeft opgegeven. Zo makkelijk heb ik het in jaren niet meer gehad.
Heb al gezegd, laat me een week mod zijn en ik laat het zienquote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom zou jij ook mod moeten zijn, dan kan jij ons leren hoe het wel moet
Omdat IQM verder wilde rellen en het hem te lang duurde. In dit geval dan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Idd, welke fucktards openen steeds die topics terwijl ze geen lapo hadden [ afbeelding ]
Dat weet ik gelukkig zelf ook. Die pretentie heb ik ook nietquote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat ben je inderdaad niet. Verre van zelfs.
Dudequote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Geweldig. Zoals gewoonlijk. En terecht.
Die is te klein.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
sorry![]()
[..]
jah dat kan ook, maar we hadden het volgensmij over de borstel in de OP
Bio doe er eens wat aan, ze doen niet meer lief tegen elkaar.quote:
Van mij mag het, maar ik heb geen kut te vertellenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb al gezegd, laat me een week mod zijn en ik laat het zien
Goedzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weet ik gelukkig zelf ook. Die pretentie heb ik ook niet
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:05 schreef RickoKun het volgende:
http://images.craveonline.com/article_imgs/Image/AnalBrush.jpg
Geen zin om te makenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
IEDEREEN MOET EEN PIC POSTEN VAN Z'N TANDENBORSTEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
Nog teveel.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar ik heb geen kut te vertellen
Als jij mijn postings in de tijd goed gevolgd had, kon jij zien dat ik fouten gewoon toegeef.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goedzo.
Volgende stap: Fouten leren toegeven.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goedzo.
Volgende stap: Fouten leren toegeven.
Neehoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij mijn postings in de tijd goed gevolgd had, kon jij zien dat ik fouten gewoon toegeef.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]. Daar kan ik je wel mee helpen Juup
.
Waarom zijn dan godverdomme die foto's van de ONZ meet weggehaaldquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alles wat binnen de policy past en de regels van deze sc ja. Zoals Danny al aangaf
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij mijn postings in de tijd goed gevolgd had, kon jij zien dat ik fouten gewoon toegeef.
beetje veel moeitequote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
Je hebt iig geen gebrek aan zelfvertrouwenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
omdat juup ongesteld is en blijkbaar ook travestiet zoals eerder in het topic aangegevenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
Was ff weg, maar ik zag dit:
[..]
Waarom zijn dan godverdomme die foto's van de ONZ meet weggehaald![]()
!?!?
Geef linkjes nog eens dan, want ik kan t niet vinden.quote:
Omdat die bedoeld waren om mensen belachelijk te maken, en dat was in de lijn der discussie niet gewenst.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
Was ff weg, maar ik zag dit:
[..]
Waarom zijn dan godverdomme die foto's van de ONZ meet weggehaald![]()
!?!?
ken ik dan bij jouw een lesje boekenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kwam hier voor kusjes en knuffels maar iedereen is aan het bitchen.
Jij zegt dat het niet zo is, kom jij dan maar met de linkjes.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geef linkjes nog eens dan, want ik kan t niet vinden.
Jij reageert op een quote van mij ("En knap"), die - als je goed had gelezen - niet eens over Breathtaking ging, maar over míj. En dan post je een foto van haar met de mededeling dat je haar niet knap vindt. Dat is kwetsend!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat die bedoeld waren om mensen belachelijk te maken, en dat was in de lijn der discussie niet gewenst.
Als jullie daar klachten over hebben moeten jullie eens bij de FA's aankloppen, dan doen die ook eens wat nuttigs
Ehm volgens mij bedoelde boem t eerder positief dan negatief, dus k weet niet wat jij bedoelt met belachelijk maken?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat die bedoeld waren om mensen belachelijk te maken, en dat was in de lijn der discussie niet gewenst.
Als jullie daar klachten over hebben moeten jullie eens bij de FA's aankloppen, dan doen die ook eens wat nuttigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |