Ik denk dat het StefanP zelf Is...ooh nee, die zit vastquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef Bananenman het volgende:
Het zusje van StefanP is bij NOVA.
Same here, toch wel spannend eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:09 schreef marcodej het volgende:
Mijn E-night begint officieel met P&W nu!Daarna waarschijnlijk overstappen naar CNN en af en toe naar NOS...
De chips en andere ingekochte rommel staat inmiddels paraat!
Haha dat was gewoon hilarisch.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef TC03 het volgende:
"I'm all for peace, I don't wanna get bombed in Brooklyn."![]()
Hij heeft wel zelfspot, dat moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ned1 is begonnen... Kai van der Linde wordt al gelijk heerlijk in zijn hemd gezet
Erg slecht dat hij als campagne dokter niks terug te melden had, hij werd er in 1 zin uitgeluldquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ned1 is begonnen... Kai van der Linde wordt al gelijk heerlijk in zijn hemd gezet
Waarom nodigen ze hem nog uit? Wat heeft hij ooit gepresteerd behalve Pim Fortuyn geadviseerd om zo agressief mogelijk campagne te voeren (met alle gevolgen vandien)quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:04 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat McCain gewoon gaat 'winnen'. Hell ik heb er gewoon geld op gezet.
Was heel ff iddquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zie alleen voetbal op Ned3
Ik snap 't ook niet. Komt niks zinnigs uit die manquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze hem nog uit? Wat heeft hij ooit gepresteerd behalve Pim Fortuyn geadviseerd om zo agressief mogelijk campagne te voeren (met alle gevolgen vandien)
De banden met Fortuyn waren toch verbroken nadat hij uit Leefbaar Nederland stapte?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze hem nog uit? Wat heeft hij ooit gepresteerd behalve Pim Fortuyn geadviseerd om zo agressief mogelijk campagne te voeren (met alle gevolgen vandien)
Grote naam in het politieke schnabbelcircuit die al jaren voortschuimt op dat een paar magere politieke wapenfeiten: Fortuyn, Verdonk en hij heeft ooit meegedraaid als reserve-spindoctor in 'n campagne voor Rudy Guliani..quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pellinquote:
Gewoon straight to the point............ geen poppenkast, wel hardquote:
Obama is een geweldige sprekerquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Die speeches van Obama en de manier waarop hij het brengt zijn wel erg briljant neergezet
Rock the vote, bitches.quote:"Don't tell me that words don't matter," Obama said, his voice rising with indignation and scorn.
"I have a dream. JUST WORDS."
"We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal. JUST WORDS."
"We have nothing to fear but fear itself. JUST WORDS."
Kan je beter NOVA kijken, daar heb je Hans Teeuwen tussendoor ipv commercialsquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:17 schreef Zero2Nine het volgende:
Ze blijven maar over die key issues lullen op CNN.
NOVA zit anders ook vol met Nederlandse bobo's' op de tribunes. Hoog zien-en-gezien-worden gehalte tijdens deze verkiezing. Daar was BN'end Nederland in 2004 toch niet echt op te betrappen..quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Nova is interessanter, de mening van Nederlanders over die verkiezingen is toch wat minder boeiend.
Wat was de link van die site ook alweer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:19 schreef JackHerrer het volgende:
Voor de liefhebber is er om 4 uur vannacht ook de live show met Jon Stewart en Stephen Colbert op ComedyCentral US, je moet dus wel ff een stream vinden. Volgens mij moet het met de TVU player wel lukken.
Ja, maar hij was natuurlijk al bij Leefbaar Nederland begonnen met zijn campagne... hij was niet voor niks toen uit de partij geschopt he..quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De banden met Fortuyn waren toch verbroken nadat hij uit Leefbaar Nederland stapte?
De gehele Nederlandse media, TV, radio en kranten vallen tegen mbt de kijk op de VS en de verkiezingen als je maandenlang de Amerikaanse zenders hebt bekeken. Totaal geen diepgang.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
oh god... Charles Groenhuizen.. ik hoorde hem 2 dagen geleden op de radio. Die gast wordt echt gehinderd door gebrek aan historische kennis... wat valt die kerel mij tegenwoordig tegen.
ja tuurlijk, Bush heeft het verknalt en mensen willen veranderingquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens CNN was de economie voor 62% van de stemmers het belangrijkste onderwerp om op een bepaalde kandidaat te stemmen. In wiens voordeel zal dat uiteindelijk uitpakken? Obama?
Voor de mening van Amerikanen kijk ik wel naar CNN. Bij Nova zie ik toch echt liever de Maarten van Rossems etc.. Interessanter en objectiever dan dat zwart-wit (quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Nova is interessanter, de mening van Nederlanders over die verkiezingen is toch wat minder boeiend.
Lijkt me wel het geval voor de Amerikanen die even nadenken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens CNN was de economie voor 62% van de stemmers het belangrijkste onderwerp om op een bepaalde kandidaat te stemmen. In wiens voordeel zal dat uiteindelijk uitpakken? Obama?
http://www.foxnews.com/quote:27% of voters say they were contacted by Obama camp.
19% of voters say they were contacted by McCain camp.
32% will be excited if Obama wins.
12% will be excited if McCain wins.
23% will be scared of Obama wins.
30% will be scared if McCain wins.
51% say government should do more to solve problems.
43% say government is doing to much.
70% worry about another terrorist attack.
67% worry about being able to afford healthcare.
32% not worried about affording healthcare.
28% of voters oppose offshore drilling.
68% in favor offshore drilling.
75% said Supreme court nominations factored intlo their opinion
70% predict their taxes will go up under Obama.
61% predict their taxes will go up under McCain.
49% predict their taxes will go up no matter who wins.
67% think Biden is qualified to be President.
38% think Palin is qualified to be President.
61% say Michelle Obama would make a good first lady.
Oh.. maar dat is met alle massamedia waar ook ter wereld. Maak ik mij geen illusies over.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:23 schreef Fokski het volgende:
[..]
De gehele Nederlandse media, TV, radio en kranten vallen tegen mbt de kijk op de VS en de verkiezingen als je maandenlang de Amerikaanse zenders hebt bekeken. Totaal geen diepgang.
mee eensquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:22 schreef horned_reaper het volgende:
RTL heeft op het moment toch het meeste te melden ....
Kloptquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:22 schreef horned_reaper het volgende:
RTL heeft op het moment toch het meeste te melden ....
Homoseksueel weet ik niet maar ik wil hem slaan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg homoseksuele vibes van die overarticulerende pastoor bij NOVA, maar mag je wel homoseksueel en pastoor zijn?
http://www.indecision2008.com/quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:21 schreef febster het volgende:
[..]
Wat was de link van die site ook alweer?
Die kan het allemaal niet meer bijbenen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef febster het volgende:
Waar is Laforest?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:18 schreef heartz het volgende:
[..]
Gewoon straight to the point............ geen poppenkast, wel hard
Inderdaad. Wauw, een restaurant wat hij noemde is al twee jaar dicht, wat een bunder zeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:25 schreef Gitanki het volgende:
Paar anekdotes over Biden, maar dat verbleekt nog altijd bij Palin.
Dank!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef F04 het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik even snel een overzicht gemaakt.
Livestreams:
RTL4: mms://rtlztv.rtl.nl/rtlzbroad?MSWMExt=.asf
NOS : http://player.omroep.nl/?aflid=3325361
CNN: http://edition.cnn.com/live/
NOVA: http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned2-live.asx
NED1/NOS: http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asx
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Homoseksueel weet ik niet maar ik wil hem slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |