Ik denk dat het StefanP zelf Is...ooh nee, die zit vastquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef Bananenman het volgende:
Het zusje van StefanP is bij NOVA.
Same here, toch wel spannend eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:09 schreef marcodej het volgende:
Mijn E-night begint officieel met P&W nu!Daarna waarschijnlijk overstappen naar CNN en af en toe naar NOS...
De chips en andere ingekochte rommel staat inmiddels paraat!
Haha dat was gewoon hilarisch.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef TC03 het volgende:
"I'm all for peace, I don't wanna get bombed in Brooklyn."![]()
Hij heeft wel zelfspot, dat moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ned1 is begonnen... Kai van der Linde wordt al gelijk heerlijk in zijn hemd gezet
Erg slecht dat hij als campagne dokter niks terug te melden had, hij werd er in 1 zin uitgeluldquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ned1 is begonnen... Kai van der Linde wordt al gelijk heerlijk in zijn hemd gezet
Waarom nodigen ze hem nog uit? Wat heeft hij ooit gepresteerd behalve Pim Fortuyn geadviseerd om zo agressief mogelijk campagne te voeren (met alle gevolgen vandien)quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:04 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat McCain gewoon gaat 'winnen'. Hell ik heb er gewoon geld op gezet.
Was heel ff iddquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zie alleen voetbal op Ned3
Ik snap 't ook niet. Komt niks zinnigs uit die manquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze hem nog uit? Wat heeft hij ooit gepresteerd behalve Pim Fortuyn geadviseerd om zo agressief mogelijk campagne te voeren (met alle gevolgen vandien)
De banden met Fortuyn waren toch verbroken nadat hij uit Leefbaar Nederland stapte?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze hem nog uit? Wat heeft hij ooit gepresteerd behalve Pim Fortuyn geadviseerd om zo agressief mogelijk campagne te voeren (met alle gevolgen vandien)
Grote naam in het politieke schnabbelcircuit die al jaren voortschuimt op dat een paar magere politieke wapenfeiten: Fortuyn, Verdonk en hij heeft ooit meegedraaid als reserve-spindoctor in 'n campagne voor Rudy Guliani..quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pellinquote:
Gewoon straight to the point............ geen poppenkast, wel hardquote:
Obama is een geweldige sprekerquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Die speeches van Obama en de manier waarop hij het brengt zijn wel erg briljant neergezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |