Waarom nodigen ze hem nog uit? Wat heeft hij ooit gepresteerd behalve Pim Fortuyn geadviseerd om zo agressief mogelijk campagne te voeren (met alle gevolgen vandien)quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:04 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat McCain gewoon gaat 'winnen'. Hell ik heb er gewoon geld op gezet.
Was heel ff iddquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zie alleen voetbal op Ned3
Ik snap 't ook niet. Komt niks zinnigs uit die manquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze hem nog uit? Wat heeft hij ooit gepresteerd behalve Pim Fortuyn geadviseerd om zo agressief mogelijk campagne te voeren (met alle gevolgen vandien)
De banden met Fortuyn waren toch verbroken nadat hij uit Leefbaar Nederland stapte?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze hem nog uit? Wat heeft hij ooit gepresteerd behalve Pim Fortuyn geadviseerd om zo agressief mogelijk campagne te voeren (met alle gevolgen vandien)
Grote naam in het politieke schnabbelcircuit die al jaren voortschuimt op dat een paar magere politieke wapenfeiten: Fortuyn, Verdonk en hij heeft ooit meegedraaid als reserve-spindoctor in 'n campagne voor Rudy Guliani..quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pellinquote:
Gewoon straight to the point............ geen poppenkast, wel hardquote:
Obama is een geweldige sprekerquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Die speeches van Obama en de manier waarop hij het brengt zijn wel erg briljant neergezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |