Dat is genaaid idd, heb de melding hier ook van de storing. Ik twijfel ook om nu winst te pakken.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef redguy2222 het volgende:
Mênnnnn hard genaaid net door Binck. Was overnight gegaan TL, dus wilde ze ff snel eruit knallen bij opening, maar daalde toch wel héél snel even. Maarrrr door een technische storing was het niet mogelijk de order te royerer, resulterende dat mijn bestens order op daylow werd uitgevoerd :/.
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar leg me nu eens uit. Wat is het voordeel van overnight gaan? Dan sla je toch 12 uur informatie over? En zeker op een nacht als we nu gehad hebben! En zeker bestens! Dat is er toch gewoon om vragen!
Gekocht in augustus?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:52 schreef LXIV het volgende:
Helaas heb ik niet zo heel veel Aegon. Een stuk of 8000 geloof ik.![]()
Ach, even uitzingen en tel uit je winstquote:Op woensdag 5 november 2008 09:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet allemaal op 3,80. Ik denk gemiddeld op 5 euro ofzo.
Voor hoeveel gekochtquote:Op woensdag 5 november 2008 09:52 schreef LXIV het volgende:
Helaas heb ik niet zo heel veel Aegon. Een stuk of 8000 geloof ik.![]()
ohhhquote:Op woensdag 5 november 2008 09:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet allemaal op 3,80. Ik denk gemiddeld op 5 euro ofzo.
De kans dat Obama zou winnen stond voor 98,9% vastquote:Op woensdag 5 november 2008 09:59 schreef star_gazer het volgende:
Nogmaals; waarom deze negatoeve reactie? De winst van Obama zou toch voor wat beters moeten zorgen dan dit? Of zat die winst al in de koers verwerkt en had de boel bij winst van die frietenboer geïmplodeerd
Wat dat laatste betreft wacht ik even op het ECB-besluitquote:Op woensdag 5 november 2008 10:00 schreef LXIV het volgende:
Gisteren zijn we toch enorm geplust? Dat was alvast voor de winst van Obama.
Buy on the rumour, sell on the news. (bij goed nieuws dan)
Als je Filip Freriks hoorde praten wel jaquote:Op woensdag 5 november 2008 10:01 schreef pberends het volgende:
[..]
De kans dat Obama zou winnen stond voor 98,9% vast.
Nee, door de kansberekening van alle polls te nemen:quote:Op woensdag 5 november 2008 10:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je Filip Freriks hoorde praten wel ja
Tja, een bouwer. Je zou verwachten dat alle slechte nieuws daar allang verwerkt is.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:02 schreef pberends het volgende:
Wat vinden jullie van het aandeel BAM trouwens?
AEX wordt gedrukt door zwaargewichten AM (verwachting minder e.d.) en ING (winstnemers).quote:Op woensdag 5 november 2008 09:59 schreef star_gazer het volgende:
Nogmaals; waarom deze negatoeve reactie? De winst van Obama zou toch voor wat beters moeten zorgen dan dit? Of zat die winst al in de koers verwerkt en had de boel bij winst van die frietenboer geïmplodeerd
Ik zie een stijgende lijn, ben geen Bincker btwquote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen jullie deze link openen? What's happening
?
Zo'n beetje alles staat op verlies nu, alleen Aegon, Fortis en TomTom niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:05 schreef slap het volgende:
[..]
AEX wordt gedrukt door zwaargewichten AM (verwachting minder e.d.) en ING (winstnemers).
Mij lijkt dat we rond 15.00 vanmiddag een iets stabieler cq helderder plaatje kunnen verwachten.
Je zegt het.quote:
Koop maar een stuk of 20mln Aegon. Stijgt ie weer 20%.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Zal ik aandelen Aegon en Ordina kopen?
In 1 maand moet ik toch wel op winst staan.
Nee, ik was helaas te laat. Binckbank deed er wekenlang over, kutbank. Maar jij hebt het goed gezien met die Ordinaquote:Op woensdag 5 november 2008 10:44 schreef LXIV het volgende:
Heb je die echt gekocht dan? Dan heb je de eerste 30% in ieder geval binnen!
Aantal stuks natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 11:25 schreef pberends het volgende:
Waarin is Volume eigenlijk? Aantal harde euro's of aantal aandelen?
Je hebt ook pas winst als je verkocht hebt.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben de helft van m'n winst alweer kwijt.
Ik ben de helft van mijn potentiële winst kwijt ten opzichte van 't optimale verkooppuntquote:Op woensdag 5 november 2008 11:33 schreef Wombcat het volgende:
Je hebt ook pas winst als je verkocht hebt.
Heb je de afgelopen 2 weken het economische nieuws meegekregen? Bijna alleen maar slecht. En heel veel (grote) stijgingen van de beurs.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:59 schreef star_gazer het volgende:
gezien. echt welquote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef star_gazer het volgende:
Iemand trouwens Pauw en Witteman gezien? Die Van Rossem is echt briljant![]()
Als we in hetzelfde tempo doordalen op al dat slechte nieuws dan zaten we gisteren al op 0, ergens worden bedrijven ook "goedkoop" voor de toekomst.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:40 schreef rvlaak_werk het volgende:
De beurs heeft in de afgelopen tijd zo goed als alle contact met de realiteit verloren, naar mijn idee.
Alleen absoluut kan de AEX naar de 0. In de "echte wereld" (voorzover aandelen ueberhaupt echt zijn), zal de index dalen in procenten. Denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als we in hetzelfde tempo doordalen op al dat slechte nieuws dan zaten we gisteren al op 0, ergens worden bedrijven ook "goedkoop" voor de toekomst.
Toch is het raar dat ie preceis vandaag negatief gaat, waar ie de laatste dagen lichtelijk positief was. Dat doet toch vermoeden dat de presidentsverkiezingen invloed hebben, en wel negatief.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:40 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen 2 weken het economische nieuws meegekregen? Bijna alleen maar slecht. En heel veel (grote) stijgingen van de beurs.
De beurs heeft in de afgelopen tijd zo goed als alle contact met de realiteit verloren, naar mijn idee.
BTW: volgens BNR vanmorgen is de BDI (Baltic Dry Index, index voor het vervoer over water van grondstoffen voor industrie) met 90% gedaald. Tijdens het gesprek dat volgde, werd er gezegd dat er 1 rederij elke 2 dagen failliet gaat. (ca 7:30/7:45 vanmorgen)
Jij noemt een plus van bijna 7% "licht positief"?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:39 schreef Liewec het volgende:
[..]
Toch is het raar dat ie preceis vandaag negatief gaat, waar ie de laatste dagen lichtelijk positief was. Dat doet toch vermoeden dat de presidentsverkiezingen invloed hebben, en wel negatief.
Naar mijn informatie, 87 in de minquote:Op woensdag 5 november 2008 13:40 schreef star_gazer het volgende:
Dow futures nog maar heel licht (50 punten) in de min
t'is weer veranderdquote:Op woensdag 5 november 2008 13:44 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Naar mijn informatie, 87 in de min
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |