Maar leg me nu eens uit. Wat is het voordeel van overnight gaan? Dan sla je toch 12 uur informatie over? En zeker op een nacht als we nu gehad hebben! En zeker bestens! Dat is er toch gewoon om vragen!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef redguy2222 het volgende:
Mênnnnn hard genaaid net door Binck. Was overnight gegaan TL, dus wilde ze ff snel eruit knallen bij opening, maar daalde toch wel héél snel even. Maarrrr door een technische storing was het niet mogelijk de order te royerer, resulterende dat mijn bestens order op daylow werd uitgevoerd :/.
Dat is genaaid idd, heb de melding hier ook van de storing. Ik twijfel ook om nu winst te pakken.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef redguy2222 het volgende:
Mênnnnn hard genaaid net door Binck. Was overnight gegaan TL, dus wilde ze ff snel eruit knallen bij opening, maar daalde toch wel héél snel even. Maarrrr door een technische storing was het niet mogelijk de order te royerer, resulterende dat mijn bestens order op daylow werd uitgevoerd :/.
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar leg me nu eens uit. Wat is het voordeel van overnight gaan? Dan sla je toch 12 uur informatie over? En zeker op een nacht als we nu gehad hebben! En zeker bestens! Dat is er toch gewoon om vragen!
Gekocht in augustus?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:52 schreef LXIV het volgende:
Helaas heb ik niet zo heel veel Aegon. Een stuk of 8000 geloof ik.![]()
Ach, even uitzingen en tel uit je winstquote:Op woensdag 5 november 2008 09:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet allemaal op 3,80. Ik denk gemiddeld op 5 euro ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |