Nee, ik was helaas te laat. Binckbank deed er wekenlang over, kutbank. Maar jij hebt het goed gezien met die Ordinaquote:Op woensdag 5 november 2008 10:44 schreef LXIV het volgende:
Heb je die echt gekocht dan? Dan heb je de eerste 30% in ieder geval binnen!
Aantal stuks natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 11:25 schreef pberends het volgende:
Waarin is Volume eigenlijk? Aantal harde euro's of aantal aandelen?
Je hebt ook pas winst als je verkocht hebt.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben de helft van m'n winst alweer kwijt.
Ik ben de helft van mijn potentiële winst kwijt ten opzichte van 't optimale verkooppuntquote:Op woensdag 5 november 2008 11:33 schreef Wombcat het volgende:
Je hebt ook pas winst als je verkocht hebt.
Heb je de afgelopen 2 weken het economische nieuws meegekregen? Bijna alleen maar slecht. En heel veel (grote) stijgingen van de beurs.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:59 schreef star_gazer het volgende:
Nogmaals; waarom deze negatoeve reactie? De winst van Obama zou toch voor wat beters moeten zorgen dan dit? Of zat die winst al in de koers verwerkt en had de boel bij winst van die frietenboer geïmplodeerd
gezien. echt welquote:Op woensdag 5 november 2008 10:04 schreef star_gazer het volgende:
Iemand trouwens Pauw en Witteman gezien? Die Van Rossem is echt briljant![]()
Als we in hetzelfde tempo doordalen op al dat slechte nieuws dan zaten we gisteren al op 0, ergens worden bedrijven ook "goedkoop" voor de toekomst.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:40 schreef rvlaak_werk het volgende:
De beurs heeft in de afgelopen tijd zo goed als alle contact met de realiteit verloren, naar mijn idee.
Alleen absoluut kan de AEX naar de 0. In de "echte wereld" (voorzover aandelen ueberhaupt echt zijn), zal de index dalen in procenten. Denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als we in hetzelfde tempo doordalen op al dat slechte nieuws dan zaten we gisteren al op 0, ergens worden bedrijven ook "goedkoop" voor de toekomst.
Toch is het raar dat ie preceis vandaag negatief gaat, waar ie de laatste dagen lichtelijk positief was. Dat doet toch vermoeden dat de presidentsverkiezingen invloed hebben, en wel negatief.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:40 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen 2 weken het economische nieuws meegekregen? Bijna alleen maar slecht. En heel veel (grote) stijgingen van de beurs.
De beurs heeft in de afgelopen tijd zo goed als alle contact met de realiteit verloren, naar mijn idee.
BTW: volgens BNR vanmorgen is de BDI (Baltic Dry Index, index voor het vervoer over water van grondstoffen voor industrie) met 90% gedaald. Tijdens het gesprek dat volgde, werd er gezegd dat er 1 rederij elke 2 dagen failliet gaat. (ca 7:30/7:45 vanmorgen)
Jij noemt een plus van bijna 7% "licht positief"?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:39 schreef Liewec het volgende:
[..]
Toch is het raar dat ie preceis vandaag negatief gaat, waar ie de laatste dagen lichtelijk positief was. Dat doet toch vermoeden dat de presidentsverkiezingen invloed hebben, en wel negatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |