zou voor mij niet zo'n moeilijke keuze zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:24 schreef renedis het volgende:
[..]
erg moeilijk voor mij dus..
Nissan Silvia S15 of een Lexus GS..
ja kan ik me wel voorstellen na een dagje Amsterdamquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, hij vond het geweldig!
En ik vond het ook erg gezellig, alleen ben nu brak.
LPB moet ik zeker kopen jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wil het spel ookalleen niemand wil hem verkopen
![]()
binnenkort LPB![]()
nais ilike ,.,.
het vermogen wat je uit een supra/skyline/rx-7 kan halen is idd veel.. maar dat kost echt onwijs veel geld..quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Te groot? Ik vind die bak toch zo! Vooral het vermogen wat je uit dat blok kan halen zonder al te veel "moeite".
Jij bent echt een autoliefhebber, denk dat maar weinig mensen de silvia kennen
Wel een coole bak trouwens!
Voor de mensen die deze bak niet kennen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zou voor mij niet zo'n moeilijke keuze zijn![]()
hoe de fok kom je aan dat geld dan ?![]()
wat doe ik verkeerd
Wist niet bij welk nummer we nou warenquote:
Smokez!!!quote:
No shit, Sherlockquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wist niet bij welk nummer we nou waren
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh!
Een beetje mist en iedereen vergeet ineens hoe ze auto moeten rijdenstelletje klapjosti's op de weg allemaal
vanaf je 13e sparen voor een autoquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zou voor mij niet zo'n moeilijke keuze zijn![]()
hoe de fok kom je aan dat geld dan ?![]()
wat doe ik verkeerd
Wel een groot verschil in die 2.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:24 schreef renedis het volgende:
[..]
erg moeilijk voor mij dus..
Nissan Silvia S15 of een Lexus GS..
Yo Runxquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:33 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen SmoooooooooKKKkkkEZ
Goedemorgen P0000PPP0000ppp00pboX
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wist niet bij welk nummer we nou waren
True Ziggy Debbie true...quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat gebeurt zelfs al als het regent
Hoooi p00p
*kuch ..*quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:34 schreef renedis het volgende:
[..]
vanaf je 13e sparen voor een autodie auto's zijn helemaal niet zo extreem duur zoals je denkt.
R34 GTT +- 14.000 euro
R34 GTR +- 25.000 euro
Supra +- 14.000 euro
RX-7 +- 14.000 euro
Nissan Silvia S13 +- 3500 euro
Nissan Silvia S14 +- 7000 euro
Nissan Silvia S15 +- 11.000 euro
Nissan AE86 +- 9000 euro (zijn erg duur geworden!)
Lexus GS +- 14.000 euro
een nissan skyline GT2000 is ook extreem vet.. maar HEEL erg duur!
het kan allemaal duurder wat de meeste mensen denken, dan LAAT je het allemaal doen.. ik importeer zelf (en dat is vele malen goedkoper)
GTR34!!! FTW!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:34 schreef renedis het volgende:
[..]
vanaf je 13e sparen voor een autodie auto's zijn helemaal niet zo extreem duur zoals je denkt.
R34 GTT +- 14.000 euro
R34 GTR +- 25.000 euro
Supra +- 14.000 euro
RX-7 +- 14.000 euro
Nissan Silvia S13 +- 3500 euro
Nissan Silvia S14 +- 7000 euro
Nissan Silvia S15 +- 11.000 euro
Nissan AE86 +- 9000 euro (zijn erg duur geworden!)
Lexus GS +- 14.000 euro
een nissan skyline GT2000 is ook extreem vet.. maar HEEL erg duur!
het kan allemaal duurder wat de meeste mensen denken, dan LAAT je het allemaal doen.. ik importeer zelf (en dat is vele malen goedkoper)
Gelukkig heb ik de helft van alle mensen hier op msnquote:
wat je allemaal opnoemtquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GTR34!!! FTW!
Supra is niet echt mijn ding, meer GTR35, RX7 (RX8 is lelijk!), evo, impreza...
die lekker is "chill en erg mooi" vind ik. die silvia is "snel en mooi"quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel een groot verschil in die 2.
Die lexus lijkt me meer een snelle luxe bak, en die sylvia meer een racebeest zonder al te veel toeters en bellen?
evo 6 +- 8000 euroquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GTR34!!! FTW!
Supra is niet echt mijn ding, meer GTR35, RX7 (RX8 is lelijk!), evo, impreza...
kenker politie faaak ... * Runx doet handen om hoog gaat op de grond liggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]lang niet gezien
[ afbeelding ]
mijn broer heeft een Supraquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:38 schreef Runx het volgende:
[..]
wat je allemaal opnoemt![]()
, ik vind supra wel vet je kan hem heel ziek maken
, maar of die er knapper op wordt nee
de evo''squote:Op dinsdag 4 november 2008 09:42 schreef renedis het volgende:
[..]
evo 6 +- 8000 euro
evo 7 +- 10.000 euro
evo 8 +-15.000 euro
evo 9 +- 25.000 euro
impreza +- 4000 euro
impreza (nieuwer model) 12.000 eurowat een prijzen zeg
klopt je had all x keer fototje laten zien van de zijkant volgens mij . post is een goede fotoquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:43 schreef renedis het volgende:
[..]
mijn broer heeft een Suprais wel een mooie auto
volgens mij betaal je voor een scoobie wel meer dan 4kquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:42 schreef renedis het volgende:
[..]
evo 6 +- 8000 euro
evo 7 +- 10.000 euro
evo 8 +-15.000 euro
evo 9 +- 25.000 euro
impreza +- 4000 euro
Die voorkant staat me gewoon niet aan met die rare koplampenquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:38 schreef Runx het volgende:
[..]
wat je allemaal opnoemt![]()
, ik vind supra wel vet je kan hem heel ziek maken
, maar of die er knapper op wordt nee
plastic valt mee in der loop der jaren. de nieuwe lancer heeft carbon enz.. ook erg mooiquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:43 schreef Runx het volgende:
[..]
de evo''s![]()
, maar ja het si Japans hé dus plastic interieur
maar vel betrouwbare en snelle bakken
Zonde hoor voor je RX7 trouwens, als ik een beetje in die lijn denk neig ik toch meer naar de sylviaquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:39 schreef renedis het volgende:
[..]
die lekker is "chill en erg mooi" vind ik. die silvia is "snel en mooi"
wat te doen
ook nog in gedachte dat die silvia goedkoper is.. dan houdt ik weer extra geld over voor modificaties
Evo6quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:42 schreef renedis het volgende:
[..]
evo 6 +- 8000 euro
evo 7 +- 10.000 euro
evo 8 +-15.000 euro
evo 9 +- 25.000 euro
impreza +- 4000 euro
Een goede wel ja... denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij betaal je voor een scoobie wel meer dan 4k
Heb toen foto's gemaakt in de Rai toen stond hij daar nog als concept car als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:46 schreef renedis het volgende:
[..]
plastic valt mee in der loop der jaren. de nieuwe lancer heeft carbon enz.. ook erg mooi
net ff snel marktplaats gechecked... en voor een beeeeetje een scoobie ben je 6500 kwijt (180000 op de klok) en dat vond ik dubieus....quote:
dacht het niet.. scooby's zijn de "golfjes" in japan. iedereen wilt er daar vanaf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij betaal je voor een scoobie wel meer dan 4k
haha jaa ik weet het nog niet.. silvia is wel altijd 1 van mijn favorieten geweest.. ik zit alleen te denken.. een Silvia is een 2L turbo, ik wil natuurlijk weer TE veel modificaties op dat dingquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zonde hoor voor je RX7 trouwens, als ik een beetje in die lijn denk neig ik toch meer naar de sylvia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:54 schreef DonGuido het volgende:
Yo brothers...lol ben jij dat ? en ik maar altijd denken dat jij dat was op je avaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedemorgen
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:54 schreef DonGuido het volgende:
Yo brothers...stone island vriend swa *SNUIF*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
laatste link.. die zijn van streetgasm of te wel: i (L) neon en tjoening.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
Evo op marktplaats
http://link.marktplaats.nl/183228926
wel vet maar niet mijn smaak qua tuning
http://link.marktplaats.nl/204148426
Waarquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:56 schreef Crazyessie het volgende:
lekker weertje zo ...
antillen zekerquote:
ik weet niet wat je allemaal zegt , maar als jij die gasten niet mag mag ik ze ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
[..]
laatste link.. die zijn van streetgasm of te wel: i (L) neon en tjoening.
mag die gasten niet
liever die aap dan die gastquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
lol ben jij dat ? en ik maar altijd denken dat jij dat was op je ava
goedemorgen
In Afrika?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Waar
alles goed ? nog leuk weekend gehad ?
ja , naar de jeugd van tegenwoordig geweest , cafeetje opgezocht , en deze week natuurlijk weer uitquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:59 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
In Afrika?![]()
Mjah rustig weekend gehad, aankomend weekend kijk ik liever naar uit..
Op stap en feestje.. Eindelijk weer wat te doen
En maandag ook vrij![]()
En jij?
sensai...quote:
peugeot 206? WTFquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik weet niet wat je allemaal zegt , maar als jij die gasten niet mag mag ik ze ook niet
p.s als ik me rijbewijs mocht halen had ik een peugeot 206 genomen , tja ik weet het frans gaat stuk balabla (het is ook zo) maar vind het een vette bak , en tja en mijn budget is nou eenmaal niet zo groot als die van renedis
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef raindropp het volgende:
Hai, ik ben nieuw..en nee geen kloon..the name is raindropp
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sensai...
ben je weer helemaal op de b een?
naj ik vind een 206 gewoon wel een vette bak om mee te beginnen , maarja ik mag niet me rijbewijs halen dus dat scheelt weerquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef renedis het volgende:
[..]
peugeot 206? WTF
koop dan een nissan silvia S13.. beste driftbakken zijn dat!
liegenaarquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef raindropp het volgende:
Hai, ik ben nieuw..en nee geen kloon..the name is raindropp
ik doe mijn bestquote:
Ik schrokquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hyves
Dat is DonGuido dus
Sgelequote:
Zwoegerts....dat zijn wequote:
hehe ik ben begonnen met mijn ibiza cupraquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef renedis het volgende:
[..]
peugeot 206? WTF
koop dan een nissan silvia S13.. beste driftbakken zijn dat!
Moozzehquote:
stumperts is meer het juiste woordquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hyves
Dat is DonGuido dus
Bijna, er staat geen cactussen bij passiesquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hyves
Dat is DonGuido dus
een driftbak is ook om te driftenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik ben begonnen met mijn ibiza cupra
daarna een 206 gekocht
rijd een stuk minder maar damn wat issie veel goedkoper... en als je minimaal 120 kilometer per dag rijd (en lang in de file staat) is een snelle driftbak dus echt niets!
Haha nee dat nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef DonGuido het volgende:
[..]
![]()
Speciaal geregistreerd voor dit topic?![]()
Gast doe nou niet net alsof je dat niet bent, je plaatje werd gehost via je @home webspace, waar dus o.a. deze pagina staat http://members.home.nl/perea/quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:05 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Bijna, er staat geen cactussen bij passies
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:06 schreef draculettetje het volgende:
zo was ik weer
aangezien ik niet bij mn schoonzusje thee kan komen drinken
maar even aan het werk gegaan!
Gila heeft deze week interne training vertelde hij me vorige week in PMquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
Ff nu we het toch over apen hebben...waar is Gila in godsnaam?
hoe ist player!!?quote:
een vermist topic openen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
Aaaah vandaar...zag die aap hierboven..ik denk waar is andere aap.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Gila heeft deze week interne training vertelde hij me vorige week in PM
Zoek "stone island vriend" op Google (afbeeldingen), eerste hitquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gast doe nou niet net alsof je dat niet bent, je plaatje werd gehost via je @home webspace, waar dus o.a. deze pagina staat http://members.home.nl/perea/
interne training??quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
whehehquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:09 schreef renedis het volgende:
[..]
een vermist topic openen?met foto's van der (zijn) poes?
volgens mij nog steeds ziek ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
Hij heeft er al 1quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:09 schreef renedis het volgende:
[..]
een vermist topic openen?met foto's van der (zijn) poes?
Gast, ik probeer koffie te drinkenquote:
aha ok sensaiquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hahahaha ... ADMIAJF!!!quote:
What the...quote:
Ben jij een kloon van Juan Perea y Monsuwé - Perico ofzo?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef DonGuido het volgende:
[..]
![]()
Speciaal geregistreerd voor dit topic?![]()
gay dat is hetquote:
zelfadoratie?quote:
Draaaaaaaaaaakje!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:12 schreef draculettetje het volgende:
via citrix is het allemaal wel weer veel trager
kan niet , kan alleen met haxquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:12 schreef raindropp het volgende:
Hoe kan ik een avatar uploaden? help
Plaatjes linken wel naar zijn site...quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:15 schreef renedis het volgende:
zijn fok profiel: http://fotoboek.fok.nl/user/Perico is hem dus niet
quote:
ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Plaatjes linken wel naar zijn site...
Maarja, who gives a sjit
De tering Barraquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
Ik heb fotos van debbies andere poes!!
Fr...Barra...quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
Ik heb fotos van debbies andere poes!!
Dat is zn main account en DonGuido zn kloon? Makes sense, aangezien die kloon ook niet zo oud is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Plaatjes linken wel naar zijn site...
Maarja, who gives a sjit
weet ik maar om nou steeds om te schakelen dacht ik zet ik fok maar op binnen citrixquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaaakje!
Zoals ik al zij, citrix zuigt helaas![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fr...Barra...je hebt em in ieder geval gechecked
quote:
uhu , maar ik neem aan dat je het niet alleen bij pussy's laatquote:
Hmmm.....quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , maar ik neem aan dat je het niet alleen bij pussy's laat
het hoort gewoon bij the total package!quote:
quote:
Nee ook schapen en kamelenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , maar ik neem aan dat je het niet alleen bij pussy's laat
woooow als ze daar nou x keer een waterpijp van makenquote:
Er dwalen hier wel meer kloons rond... als het maar gezellig isquote:
Jij bent zelf ook een kloonquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Er dwalen hier wel meer kloons rond... als het maar gezellig is
Denk het wel ja, maarja... who gives a shitquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat is zn main account en DonGuido zn kloon? Makes sense, aangezien die kloon ook niet zo oud is.
De 2e al, erg hequote:
Debbie does...quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denk het wel ja, maarja... who gives a shit![]()
* draakje mompelt iets over hoe meer zielenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Er dwalen hier wel meer kloons rond... als het maar gezellig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
fak jouw hoopje stont in een doosquote:
dallasquote:
No shitquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
fak jouw hoopje stont in een doos
nee dat is p00pboxquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij was heul niet zo bedoeldquote:
tuuurlijk wel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hij was heul niet zo bedoeld![]()
realiseerde me 't ook pas nadat ik 't had gepost
anytimequote:Op dinsdag 4 november 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ohhh ik dacht tegen moozziequote:
ok ok stiekem wel een beetjequote:
quote:
quote:
Logi weet wel beterquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pas maar op straks leest logi het
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pas maar op straks leest logi het
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik was niet jaloers hoor lief
![]()
quote:
Waarom zou ze iets onaardigs tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:38 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhh ik dacht tegen moozzieniet gezien , sorry
![]()
![]()
Omdat je gister weer geen invite voor GTA accepteerdequote:Op dinsdag 4 november 2008 10:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarom zou ze iets onaardigs tegen mij zeggen
Heb jij ook interne training?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
Zo doen we dat...
Baas: "Sgele, jij moet zo een training geven he?"
Sgele: " Liever niet, maar wat moet dat moet he "
Baas: " Dan niet, verzet 'm lekker naar volgende week"
Sgele: " hij's fijn! "
Weten ze hier veel dat ik volgende week niet eens op de zaak ben
Nicequote:Op dinsdag 4 november 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
Zo doen we dat...
Ik was gister las vegas aan het kijken op de ps3quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Omdat je gister weer geen invite voor GTA accepteerde
Ik heb je ook geen invite gestuurdquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik was gister las vegas aan het kijken op de ps3
ik GEEF interne trainingquote:
Lekker dan iedereen uitnodigen behalve mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb je ook geen invite gestuurd
You've made me proudquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
Zo doen we dat...
Mijn PS3 is gister niet eens aangeweestquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lekker dan iedereen uitnodigen behalve mij
NIet? Zeg ikt och ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik was niet jaloers hoor lief
![]()
quote:
Beetje brak na gisteren, vanochtend weer fysio gehad dus weer aardig wat pijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet ik maar om nou steeds om te schakelen dacht ik zet ik fok maar op binnen citrix
maar ja
misschien juist als stimulans dat ik zou werken ha ha
hoest met droxz?
Ja diequote:Op dinsdag 4 november 2008 10:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mijn PS3 is gister niet eens aangeweest![]()
Maareh Las Vegas als in die Casino tv-serie?
quote:
Dan geef ik jou baas deze week de baas awardquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
Zo doen we dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha, heb je goed gedaan man!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
Zo doen we dat...
Die Vanessa Marcil is oud, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja die
Ben nu op halverwege seisoen 4.
Ik vind het wel lachen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, heb je goed gedaan man!
Zoiets heb ik ook geflikt voor mijn operatie met mijn polsEINZZZZZZZ
Je bent een pimp, of je bent... what eva
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:49 schreef DonGuido het volgende:
[..]je hebt een kleine piem0l?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
Zeker daar kijk ik voorquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die Vanessa Marcil is oud, maar wel lekker
PIMPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:49 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Dan geef ik jou baas deze week de baas award
[ afbeelding ]dude... sgele is net als ik sensai... geen baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Dudequote:Op dinsdag 4 november 2008 10:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
PIMPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Fubar!! Alles wel kerel?quote:
hooiquote:
I has them!quote:
FUBAAAAAAAAAAAR, je leeft nog!quote:
Bwahaha, m'n waterquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
I has them!
Moest gelijk aan dit plaatje denken:
[ afbeelding ]
Bosmongool, het is dat er geen admins in dit topic zitten....quote:
eindbaas!!!!quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
PIMPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
U heeft er dus weer zin in vandaag!quote:
Het topic waar het water en de koffie over menig scherm vliegt!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahaha, m'n water
L33t PS Skilzz
Dude bahquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
I has them!
Moest gelijk aan dit plaatje denken:
[ afbeelding ]
Ben blij dat ik toch goed kan demotiveren!quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahaha, m'n water
L33t PS Skilzz
Ze luf, itz it beckquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bosmongool, het is dat er geen admins in dit topic zitten....
OPTYFEN GRAFTAK!
Schijt een beer in het bos?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
U heeft er dus weer zin in vandaag!
Gaan we deze week nog eens een potje GTA doen?
Ja zekers te wetenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het topic waar het water en de koffie over menig scherm vliegt!
Dat ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hier alles rustig
gewoon weinig behoefde om hier te posten enz enz
maar verder alles okay
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bosmongool, het is dat er geen admins in dit topic zitten....
OPTYFEN GRAFTAK!
quote:
ben er toch nog elke dag hoor op msnquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van
Zo gezellig is het hier niet meer...
Zie je ook niet meer zo vaak online op msn
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:01 schreef DonGuido het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die humor, die zuig je zeker uit je kaktus ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ophoeren stomme rugridder!*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die humor, die zuig je zeker uit je kaktus ofzo?
Ophoeren stomme rugridder!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:01 schreef DonGuido het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Jij bent te triest gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
Dat klinkt goed! Nou kijken of we WL nog eens achter zijn FC2 kunnen krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?Natuurlijk man!
Gast! Ik ben er... einz!@#111 Dan moet het wel gezellig zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben er toch nog elke dag hoor op msn
zou zeggen roep es wat als je er bent
dat ik op afwezig sta wil niet zeggen dat ik er niet ben .
en idd de gezelligheid hier is een beetje zoek![]()
dus vandaar dat ik hier niet zo veel meer post.
Hoop doet leven hequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Nou kijken of we WL nog eens achter zijn FC2 kunnen krijgen
Zal ik doen man, ben zelf ook niet meer zo veel online enzo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben er toch nog elke dag hoor op msn
zou zeggen roep es wat als je er bent
dat ik op afwezig sta wil niet zeggen dat ik er niet ben .
en idd de gezelligheid hier is een beetje zoek![]()
dus vandaar dat ik hier niet zo veel meer post.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast! Ik ben er... einz!@#111 Dan moet het wel gezellig zijn
Jeweetschquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij bent ook lang weg geweest (in short allemaal jou schuld
)
How, aanwezig!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zal ik doen man, ben zelf ook niet meer zo veel online enzo.
Tegenwoordig wat meer bezig met de PS3, en wat gamen met mensen van hier.
Ach, sommige mensen snappen gewoon niet dat ze dingen verzieken enzo
Nog nieuwe leuke youtube filmpjes gevonden trouwens?
Langzaam komt de kwaliteit in het topic weer terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij bent ook lang weg geweest (in short allemaal jou schuld
)
Ja, om mijn rocketlauncher te testenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
How, aanwezig!
U had een vliegende motor service besteld met GTA4?
Kwaliteitsbewaking *clack* Einz!!!1223!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Langzaam komt de kwaliteit in het topic weer terug![]()
Beller is er weer, Draakje kan weer posten... Seven en diertjuh posten weer af en toe
Dan blijf ik wel uit jouw buurtquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, om mijn rocketlauncher te testen![]()
Zitten hier trouwens wel wat GTA spelers, deze week eens kijken of er een avond is waar iedereen kan
Jij hebt het drukquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef Crazyessie het volgende:
Goh hebben jullie t nou zo rustig of ik zo druk?
Dussss....als je liever hebt dat wij gaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Langzaam komt de kwaliteit in het topic weer terug![]()
Beller is er weer, Draakje kan weer posten... Seven en diertjuh posten weer af en toe
"Beller kom d'r maar in!"quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kwaliteitsbewaking *clack* Einz!!!1223!
Heuh zo erg mocht het niet meer hequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Beller kom d'r maar in!"
Als jij hier was gebleven hadden we dit gezeur hier nu niet ja, dus doe je ding!
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kwaliteitsbewaking *clack* Einz!!!1223!
Jaaah lang geleden dat die weer voorbij kwam hequote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaaah lang geleden dat die weer voorbij kwam he
En wie bedoel je met "wij" ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dussss....als je liever hebt dat wij gaanno problem hoor
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dussss....als je liever hebt dat wij gaanno problem hoor
Hoe jij mensen welkom zij was wel "frappant" jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh zo erg mocht het niet meer he
Herr stormbahnfuhrer!!quote:
Nieuwpersoon: Halloquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoe jij mensen welkom zij was wel "frappant" ja![]()
Maar het hielp wel!
Ik had er nooit geen problemen mee eigenlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoe jij mensen welkom zij was wel "frappant" ja![]()
Maar het hielp wel!
Godsammequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ciao vergeet de deur niet achter je dicht te doen en niet dicht pleuren !!!!
Haha eindelijk op het moment wel weer ja..quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En wie bedoel je met "wij" ?
En ik zou normaal de gene zijn die snel op zijn teentjes is getrapt?
Fubar had er totaal geen moeite meequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had er nooit geen problemen mee eigenlijk
Maar ik hou wel van een beetje venijn zo nu en dan
De mensen die er tegen konden gingen ook heel makkelijk meeposten verder
yawoel !!quote:
Positief: Je hebt tenminste iets te doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Haha eindelijk op het moment wel weer ja..
Zal ook n uurtje duren en dan ist weer rustig lol
![]()
Hallo nieuw persoon.... STERF!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nieuwpersoon: Hallo
Beller: Daar! Deur! Gaat heen!!einz!2331!!
Whehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hallo nieuw persoon.... STERF!
Wie ben je, wat doe je, wat kom je hier doen?....
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nieuwpersoon: Hallo
Beller: Daar! Deur! Gaat heen!!einz!2331!!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fubar had er totaal geen moeite mee![]()
Fubar was alleen een beetje irritant tijdens het EK
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:19 schreef Runx het volgende:
woooooooooooooow ik moest even werken zoo ... een switch aansluiten enh paar latops in het domein hangen echt te moeilijk zeg kenker ik zweet nu al ff deo spuiten
Neej, dan weet jij niet wat een bitch fight isquote:
Was het echt zo erg?quote:
Nederland - Italie... niet vergeten hequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou dat viel ook wel weer mee
jij houd van dik ik van dun moet kunnen
of niet ?
Nostalgie ...we haz itquote:
imitatie modus "je moeder gister ook "quote:
Balenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej, dan weet jij niet wat een bitch fight is
quote:
Dacht dat dat inmiddels toch wel duidelijk was?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nee hoor ben niet op me teentjes getrapt..dan zou ik het wel anders zeggen.
Jij bent toch altijd zo eerlijk? Gewoon zeggen dan wie je liever kwijt dan rijk bent.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nederland - Italie... niet vergeten he
eigenlijk heb ik een hekel aan bitchfightsquote:
Ignore modus - Turn onquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dacht dat dat inmiddels toch wel duidelijk was?
Als je het zo brengt:
1) Debbie - mag wel wat meer posten dan alleen 1 smile dingen, of iig meer zodat mensen daar normaal op kunnen reageren
2) Barra - erg irritant om alleen een qoute te plaatsen en er zelf niets bij te zetten. Hoe moet daar iemand op reageren?
3) DonGuido, gewoon een persoon die dingen wil uitlukken... en totaal niets kan toevoegen aan een gesprek.
Door deze dingen blijven er gewoon een hoop mensen weg
Druk maken om dergelijke dingen is verspeelde moeite, niet dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ach dit weekend met F1 het zelfde dus boeid niet echt
je kan je er druk om maken
maar ./care tbh
Wel relaxte dingen om te doen toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:19 schreef Runx het volgende:
woooooooooooooow ik moest even werken zoo ... een switch aansluiten enh paar latops in het domein hangen echt te moeilijk zeg kenker ik zweet nu al ff deo spuiten
2) Zo geef je aan dat je hetzelfde denktquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je het zo brengt:
1) Debbie - mag wel wat meer posten dan alleen 1 smile dingen, of iig meer zodat mensen daar normaal op kunnen reageren
2) Barra - erg irritant om alleen een qoute te plaatsen en er zelf niets bij te zetten. Hoe moet daar iemand op reageren?
3) DonGuido, gewoon een persoon die dingen wil uitlukken... en totaal niets kan toevoegen aan een gesprek.
quote:
We have a winnerquote:
idd je kan je over andere dingen beter druk maken dan die meukquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Druk maken om dergelijke dingen is verspeelde moeite, niet dan?
hahaha, ik heb nog veel minder zin!quote:
Wat een levensles... heldquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd je kan je over andere dingen beter druk maken dan die meuk
of je gewoon helemaal niet druk maken
Ja maar je bent zelf ook niet altijd even leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je het zo brengt:
Tokkie alert!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We have a winner
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook wel, maar ik vind het persoonlijk gewoon irritantquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
2) Zo geef je aan dat je hetzelfde denkt
quote:
Geef eens een voorbeeld dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je bent zelf ook niet altijd even leukook al denk je van wel.
Men kan moeilijk van 9 tot 5 vreselijk grappig en leuk zijn.. .ik heb het een tijd geprobeert, maar het lukte me echt nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je bent zelf ook niet altijd even leukook al denk je van wel.
Ik doe het zelf ook als iets gepost wordt wat ik zelf ook had willen zeggen. Gewoon om aan te geven dat hij niet de enige is die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik vind het persoonlijk gewoon irritant![]()
Alsof je gewoon een post maakt voor je dag top10, en er voor de rest geen moer aan wil doen ofzo...
Meer een Fat ugly mother of DonGuidoquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Sweet mother of jesus
Het lijkt net of ze een grote hema onderbroek aan heeft manquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Sweet mother of jesus
Wees gewoon jezelfquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Men kan moeilijk van 9 tot 5 vreselijk grappig en leuk zijn.. .ik heb het een tijd geprobeert, maar het lukte me echt niet
Daar heb ik het ook niet over. Droxz heeft nog weleens de neiging dingen naar zijn hand te zetten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Men kan moeilijk van 9 tot 5 vreselijk grappig en leuk zijn.. .ik heb het een tijd geprobeert, maar het lukte me echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |