ik weet niet wat je allemaal zegt , maar als jij die gasten niet mag mag ik ze ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
[..]
laatste link.. die zijn van streetgasm of te wel: i (L) neon en tjoening.
mag die gasten niet
liever die aap dan die gastquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
lol ben jij dat ? en ik maar altijd denken dat jij dat was op je ava
goedemorgen
In Afrika?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Waar
alles goed ? nog leuk weekend gehad ?
ja , naar de jeugd van tegenwoordig geweest , cafeetje opgezocht , en deze week natuurlijk weer uitquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:59 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
In Afrika?![]()
Mjah rustig weekend gehad, aankomend weekend kijk ik liever naar uit..
Op stap en feestje.. Eindelijk weer wat te doen
En maandag ook vrij![]()
En jij?
sensai...quote:
peugeot 206? WTFquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik weet niet wat je allemaal zegt , maar als jij die gasten niet mag mag ik ze ook niet
p.s als ik me rijbewijs mocht halen had ik een peugeot 206 genomen , tja ik weet het frans gaat stuk balabla (het is ook zo) maar vind het een vette bak , en tja en mijn budget is nou eenmaal niet zo groot als die van renedis
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef raindropp het volgende:
Hai, ik ben nieuw..en nee geen kloon..the name is raindropp
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sensai...
ben je weer helemaal op de b een?
naj ik vind een 206 gewoon wel een vette bak om mee te beginnen , maarja ik mag niet me rijbewijs halen dus dat scheelt weerquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef renedis het volgende:
[..]
peugeot 206? WTF
koop dan een nissan silvia S13.. beste driftbakken zijn dat!
liegenaarquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef raindropp het volgende:
Hai, ik ben nieuw..en nee geen kloon..the name is raindropp
ik doe mijn bestquote:
Ik schrokquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hyves
Dat is DonGuido dus
Sgelequote:
Zwoegerts....dat zijn wequote:
hehe ik ben begonnen met mijn ibiza cupraquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef renedis het volgende:
[..]
peugeot 206? WTF
koop dan een nissan silvia S13.. beste driftbakken zijn dat!
Moozzehquote:
stumperts is meer het juiste woordquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hyves
Dat is DonGuido dus
Bijna, er staat geen cactussen bij passiesquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hyves
Dat is DonGuido dus
een driftbak is ook om te driftenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik ben begonnen met mijn ibiza cupra
daarna een 206 gekocht
rijd een stuk minder maar damn wat issie veel goedkoper... en als je minimaal 120 kilometer per dag rijd (en lang in de file staat) is een snelle driftbak dus echt niets!
Haha nee dat nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef DonGuido het volgende:
[..]
![]()
Speciaal geregistreerd voor dit topic?![]()
Gast doe nou niet net alsof je dat niet bent, je plaatje werd gehost via je @home webspace, waar dus o.a. deze pagina staat http://members.home.nl/perea/quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:05 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Bijna, er staat geen cactussen bij passies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |