hm msorry hoor maar dat is nogal logisch, concurrentiequote:Op dinsdag 4 november 2008 09:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik niet, maar over het algemeen zijn opels gare auto's. Ik werk zelf bij Vw,Audi,Skoda en daar zijn ook monteurs die bij opel hebben gewerkt en die zeggen dat opel heel slecht is, vergeleken met Vw, audi's en skoda's.
Ook hebben wij een kennis die monteur IS bij opel, en precies hetzelfde zegt
zoek je een nissan gtr r35 ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:15 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar een andere japanse auto
ik vraag er 11.500 euro voor.. erg weinig in mijn ogen. heb er veel meer geld in zitten dan dat ik er voor vraag
ik heb vernomen dat 20 schapen een koopje is?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ik mag wel geen auto rijbewijs halen maar ik bied 20 schapen ?
Pinkquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
Nanana we're all gonna get in a fight lalala...ik wil niet werken.
Ben ik natuurlijk wel langs gelopen, die gozer echt zo van "uh dude... is this legal here"?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:11 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , tja ik dacht die droxz gaat ff naar Amsterdam naar the red light en is snel weer terug
haha zijn wel leuke auto's, ik vind ze alleen veels te groot.. het is net een gezinsbak man.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo ga je zo'n geile bak verkopen?
p.s ik reed gisteren achter een skyline GTR-34! Tering, dat blijft ook gewoon een geile bak hoor!
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dies op de radio..kan er ook niks aan doen
Ow nu niet meer hoor
20 schapen voor een rx7 is veel hoar ... , jongen met 20 schapen ben je pimp komen vrouwen aan je voeten te liggen echtquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:16 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat 20 schapen een koopje is?
Something like this?quote:
De perfecte bak met Gran Turismoquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Something like this?![]()
[ afbeelding ]
Nee dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent toch niet Nederlands-Engels gaan lullen aan het einde van de avond he?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
[..]
20 schapen voor een rx7 is veel hoar ... , jongen met 20 schapen ben je pimp komen vrouwen aan je voeten te liggen echt
en dat hele discussie over slopo en vw en blabal het beste voertuig blijft een kameelof ezel ..
hahah wtf vet gek je hebt hem dus a ticket to paradise gegeven ..quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben ik natuurlijk wel langs gelopen, die gozer echt zo van "uh dude... is this legal here"?
Ze kennen daar geen:
1) hoeren
2) koffieshops
3) zuipen op straat
4) gok machine's in de kroeg
5) dat je hier overal bier kan kopen, en daar niet.
Hij liep gewoon bij zo'n hoer naar binnen om te vragen wat het nou kost
Niet dat hij wilde neuken ofzo, maar hij vroeg het zich gewoon af ?!.....
Whehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 09:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet
Hij was echt lam, dus het viel niet meer zo op dat mijn engels niet echt meer vloeiend was volgens mij hahhaaha
maar wel snelquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:18 schreef renedis het volgende:
[..]
kan het niet helpen maar ik vind het een oerlelijke auto
Te groot? Ik vind die bak toch zoquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:17 schreef renedis het volgende:
[..]
haha zijn wel leuke auto's, ik vind ze alleen veels te groot.. het is net een gezinsbak man.
dat betekend niet dat ze niet mooi zijn hoor
ik ben op zoek naar een nissan silvia S15.. misschien dat ik mijn plannen nog wijzig maar dat zie ik dan wel
ik denk dat het makkelijker is als jij langs komt dan ik met 20 schapenquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De perfecte bak met Gran Turismo
Die auto is er goed te tunen met GTquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Serieus?
Heb die bak niet eens gekocht...
* Droxz.nl gaat zich schamen en in een hoekje staan
erg moeilijk voor mij dus..quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Te groot? Ik vind die bak toch zo! Vooral het vermogen wat je uit dat blok kan halen zonder al te veel "moeite".
Jij bent echt een autoliefhebber, denk dat maar weinig mensen de silvia kennen
Wel een coole bak trouwens!
Voor de mensen die deze bak niet kennen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:23 schreef renedis het volgende:
heb ook nog zitten kijken naar zoiets als dit:
[ afbeelding ]
ik wil het spel ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Serieus?
Heb die bak niet eens gekocht...
* Droxz.nl gaat zich schamen en in een hoekje staan
p.s met deze drift ik met ongeveer 90 km/uur he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |