ha, daar heb ik zaterdag nog in gereden...quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:03 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa jaamaar lancer gaat misschien weg.. heb de nieuwe scirocco op het oog:
het is een hele sportieve auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opel, hoe duidelijk kan ik zijnquote:
Dat vind ik dus een gare bakquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
naar een lancer impreza![]()
duh..de evo natuurlijk
omg kut jong , dat si echt te vette bakquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:03 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa jaamaar lancer gaat misschien weg.. heb de nieuwe scirocco op het oog:
het is een hele sportieve auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee echt een sterke onderbouwing van je argumentquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Opel, hoe duidelijk kan ik zijn![]()
Hoe ging het?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik heb pijn geen zin meer
Half uurtje fysio zit er weer op...
Why should I?quote:
ik niet, maar over het algemeen zijn opels gare auto's. Ik werk zelf bij Vw,Audi,Skoda en daar zijn ook monteurs die bij opel hebben gewerkt en die zeggen dat opel heel slecht is, vergeleken met Vw, audi's en skoda's.quote:
ach ieder zijn merk hequote:Op dinsdag 4 november 2008 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Tijd dat jij eens in een echte auto gaat rijden jonge
Hooooooooooooooooooiii DROOOOxzzz , waar was je gisteren jet gta ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik heb pijn geen zin meer
Half uurtje fysio zit er weer op...
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:06 schreef Droxz.nl het volgende:
Hoor ik daar evo en impreza? I love them!!!!!!
Look at my cars:
[ afbeelding ]
Goed, waarschijnlijk heb ik echt geluk en gaat het weer beter worden!quote:
Daar kan ik niet over oordelen. Maar dat VW en Audi een klasse apart zijn lijkt me meer dan duidelijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik niet, maar over het algemeen zijn opels gare auto's. Ik werk zelf bij Vw,Audi,Skoda en daar zijn ook monteurs die bij opel hebben gewerkt en die zeggen dat opel heel slecht is, vergeleken met Vw, audi's en skoda's.
Ook hebben wij een kennis die monteur IS bij opel, en precies hetzelfde zegt
Kijk dat zijn berichten!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Goed, waarschijnlijk heb ik echt geluk en gaat het weer beter worden!
* Droxz.nl klopt het af op hout
Wel erg erg erg pijnlijk dat buigen, maar heb het er voor over
de nieuwe lancer? ik vind het een top auto! rijd lekker en is vrij pittig.quote:
iedereen zijn eigen smaak hé , maar die nieuwe impreza is echt te lelijk iddquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Why should I?
Ik vind dergelijke auto's echt niet mooi. Net zoals een Subaru Impreza
Ik had toch verteld dat een clandude uit Noorwegen op de LAN was?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooooooooooooooooooiii DROOOOxzzz , waar was je gisteren jet gta ?
je bent onderhand wel gewend aan pijn
Het zijn echte race auto's dat geef ik toe. En ja de "oudere" stijl van de Impreza was mooierquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:09 schreef Runx het volgende:
[..]
iedereen zijn eigen smaak hé , maar die nieuwe impreza is echt te lelijk idd
maar ik vind van evo 7 tot met nu wel vette auto's
Jep, het buigen en de pijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn berichten!!
Vanwaar die eerste zin? Omdat je pols echt verder kan buigen?
Man... je had die pijnstillers geeneens nodig voor de fysioquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik had toch verteld dat een clandude uit Noorwegen op de LAN was?
Die gozer was gisteren nog in amsterdam, en heb hem maar even een korte tour gegeven!
In Noorwegen blijkt een biertje ¤6 te zijn man, en hier in NL maar ¤2... hij heeft de hele avond betaald... ene biertje na het ander met tussen door een aantal whiskeys hahahaha.
Was pas rond 02:00 thuis, en vanochtend om 06:00 stond mijn wekker weer man
aha , tja ik dacht die droxz gaat ff naar Amsterdam naar the red light en is snel weer terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik had toch verteld dat een clandude uit Noorwegen op de LAN was?
Die gozer was gisteren nog in amsterdam, en heb hem maar even een korte tour gegeven!
In Noorwegen blijkt een biertje ¤6 te zijn man, en hier in NL maar ¤2... hij heeft de hele avond betaald... ene biertje na het ander met tussen door een aantal whiskeys hahahaha.
Was pas rond 02:00 thuis, en vanochtend om 06:00 stond mijn wekker weer man
Kijk dat is zeker een positieve opsteker. Zo krijg je tenminste het idee dat de operatie het echt waard wasquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, het buigen en de pijn.
Ik kan al (met wat moeite) verder komen dan voorheen, en dat konden ze niet garanderen
ahum, wat houd je prive niet meer bij ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:11 schreef renedis het volgende:
ik houdt het prive ook niet meer bij mijn rx-7.. die gaat de verkoop in.. dus als iemand geinteresseerd is
als je op de foto kijkt van mijn collectie, dan vind je de linker impreza's zeker het mooiste?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zijn echte race auto's dat geef ik toe. En ja de "oudere" stijl van de Impreza was mooier
ik mag wel geen auto rijbewijs halen maar ik bied 20 schapen ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:11 schreef renedis het volgende:
ik houdt het prive ook niet meer bij mijn rx-7.. die gaat de verkoop in.. dus als iemand geinteresseerd is
GVD voelde de alcohol vanochtend nog steeds manquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man... je had die pijnstillers geeneens nodig voor de fysio![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |