tja ik mocht nog geen datum afspreken van jurgens maar als alles vlekkeloos verloopt maandag al .quote:
Jurgensquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Runx het volgende:
mogguh iedereen
[..]
tja ik mocht nog geen datum afspreken van jurgens maar als alles vlekkeloos verloopt maandag al .
dan is het afgelopen met fokkensmorgens dan .
succes en tot zoquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben me ff aankleden en ronja uitlaten enzo
meld me later weer!
Details hequote:
kerel is echt te maf hoar , ik bel hem op zijn mobiel om te vertellen wat er was gebeurt , he leek wel of die kerel stoned wasquote:
Aan de bak dus?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, denk het wel
probleem is, dat onze Team coördinator terug is van 5 weken vakantie, geode vent, maar wel heel serieus
joah, maar ik ben benieuwd wanneer ik op mijn vingers getikt krijg, dat ik teveel op internet zitquote:
lol, Jurgens, ik wil dat jij banken voor mij gaat beroven, maar je mag nooit of te nimmer mijn naam noemen als je gepakt wordt.. capichequote:Op dinsdag 4 november 2008 08:53 schreef Runx het volgende:
[..]
kerel is echt te maf hoar , ik bel hem op zijn mobiel om te vertellen wat er was gebeurt , he leek wel of die kerel stoned was.... ik moet die kerel opdrachten geven wat die moet doen wtf
ik moet mijn leraar dus rond commanderen
Kwestie van afwachten dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
joah, maar ik ben benieuwd wanneer ik op mijn vingers getikt krijg, dat ik teveel op internet zit
is voor je werkquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
joah, maar ik ben benieuwd wanneer ik op mijn vingers getikt krijg, dat ik teveel op internet zit
ja tochquote:
Opelquote:
en een paarse met tijger print pimp pak , met een pak sigaren okquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, Jurgens, ik wil dat jij banken voor mij gaat beroven, maar je mag nooit of te nimmer mijn naam noemen als je gepakt wordt.. capiche
foei!quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Nee, heb alleen nog niet gegamedquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja toch
ben je nog wat vergeten trouwens ?
Succes manquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
Nou..![]()
Met een beetje geluk kan ik vandaag nog posten
Werk ze enzeaux!
die heb ik ook eventjes gehad.. erg fijne auto! stuurt lekker en de cruise control werkt goed.quote:
huh? moet jij ook werken ? zozo .. nou tot straks danquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ben ook ff aan het werk..tot laters vandaag
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:59 schreef renedis het volgende:
[..]
die heb ik ook eventjes gehad.. erg fijne auto! stuurt lekker en de cruise control werkt goed.
ik had een benzine versie die aardig pittig was, de diesel schijnt nog iets beter te zijn (maar maakt wel meer herrie)
en nu een lancer ... is maar een klein verschil hoarquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:59 schreef renedis het volgende:
[..]
die heb ik ook eventjes gehad.. erg fijne auto! stuurt lekker en de cruise control werkt goed.
ik had een benzine versie die aardig pittig was, de diesel schijnt nog iets beter te zijn (maar maakt wel meer herrie)
tjah ik ben gewend om in een opel te rijden. vandaar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:59 schreef renedis het volgende:
[..]
het blijft een opelquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Valt mee hoorEen collega van mij had hem
Tijd dat jij eens in een echte auto gaat rijden jongequote:Op dinsdag 4 november 2008 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah ik ben gewend om in een opel te rijden. vandaar.
nu twingo. En moet zeggen vind ope lecht fijn rijden.
Met lease maatschappij kan ik ook gelijk bij mijn vaste dealer blijve nenzo.
ik ga mijne ombouwen tot lancerquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:00 schreef Runx het volgende:
[..]
en nu een lancer ... is maar een klein verschil hoar
een fiat seicento jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ga mijne ombouwen tot lancer
hahaa jaaquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:00 schreef Runx het volgende:
[..]
en nu een lancer ... is maar een klein verschil hoar
naar een lancer imprezaquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:03 schreef Runx het volgende:
[..]
een fiat seicento javeel succes
, lancer of evo lancer ?
En je punt is?quote:
ha, daar heb ik zaterdag nog in gereden...quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:03 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa jaamaar lancer gaat misschien weg.. heb de nieuwe scirocco op het oog:
het is een hele sportieve auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opel, hoe duidelijk kan ik zijnquote:
Dat vind ik dus een gare bakquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
naar een lancer impreza![]()
duh..de evo natuurlijk
omg kut jong , dat si echt te vette bakquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:03 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa jaamaar lancer gaat misschien weg.. heb de nieuwe scirocco op het oog:
het is een hele sportieve auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee echt een sterke onderbouwing van je argumentquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Opel, hoe duidelijk kan ik zijn![]()
Hoe ging het?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik heb pijn geen zin meer
Half uurtje fysio zit er weer op...
Why should I?quote:
ik niet, maar over het algemeen zijn opels gare auto's. Ik werk zelf bij Vw,Audi,Skoda en daar zijn ook monteurs die bij opel hebben gewerkt en die zeggen dat opel heel slecht is, vergeleken met Vw, audi's en skoda's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |