tja ik mocht nog geen datum afspreken van jurgens maar als alles vlekkeloos verloopt maandag al .quote:
Jurgensquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Runx het volgende:
mogguh iedereen
[..]
tja ik mocht nog geen datum afspreken van jurgens maar als alles vlekkeloos verloopt maandag al .
dan is het afgelopen met fokkensmorgens dan .
succes en tot zoquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben me ff aankleden en ronja uitlaten enzo
meld me later weer!
Details hequote:
kerel is echt te maf hoar , ik bel hem op zijn mobiel om te vertellen wat er was gebeurt , he leek wel of die kerel stoned wasquote:
Aan de bak dus?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, denk het wel
probleem is, dat onze Team coördinator terug is van 5 weken vakantie, geode vent, maar wel heel serieus
joah, maar ik ben benieuwd wanneer ik op mijn vingers getikt krijg, dat ik teveel op internet zitquote:
lol, Jurgens, ik wil dat jij banken voor mij gaat beroven, maar je mag nooit of te nimmer mijn naam noemen als je gepakt wordt.. capichequote:Op dinsdag 4 november 2008 08:53 schreef Runx het volgende:
[..]
kerel is echt te maf hoar , ik bel hem op zijn mobiel om te vertellen wat er was gebeurt , he leek wel of die kerel stoned was.... ik moet die kerel opdrachten geven wat die moet doen wtf
ik moet mijn leraar dus rond commanderen
Kwestie van afwachten dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
joah, maar ik ben benieuwd wanneer ik op mijn vingers getikt krijg, dat ik teveel op internet zit
is voor je werkquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
joah, maar ik ben benieuwd wanneer ik op mijn vingers getikt krijg, dat ik teveel op internet zit
ja tochquote:
Opelquote:
en een paarse met tijger print pimp pak , met een pak sigaren okquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, Jurgens, ik wil dat jij banken voor mij gaat beroven, maar je mag nooit of te nimmer mijn naam noemen als je gepakt wordt.. capiche
foei!quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Nee, heb alleen nog niet gegamedquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja toch
ben je nog wat vergeten trouwens ?
Succes manquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
Nou..![]()
Met een beetje geluk kan ik vandaag nog posten
Werk ze enzeaux!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |