quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bosmongool, het is dat er geen admins in dit topic zitten....
OPTYFEN GRAFTAK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ben er toch nog elke dag hoor op msnquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van
Zo gezellig is het hier niet meer...
Zie je ook niet meer zo vaak online op msn
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:01 schreef DonGuido het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die humor, die zuig je zeker uit je kaktus ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ophoeren stomme rugridder!*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die humor, die zuig je zeker uit je kaktus ofzo?
Ophoeren stomme rugridder!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:01 schreef DonGuido het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Jij bent te triest gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
Dat klinkt goed! Nou kijken of we WL nog eens achter zijn FC2 kunnen krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?Natuurlijk man!
Gast! Ik ben er... einz!@#111 Dan moet het wel gezellig zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben er toch nog elke dag hoor op msn
zou zeggen roep es wat als je er bent
dat ik op afwezig sta wil niet zeggen dat ik er niet ben .
en idd de gezelligheid hier is een beetje zoek![]()
dus vandaar dat ik hier niet zo veel meer post.
Hoop doet leven hequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Nou kijken of we WL nog eens achter zijn FC2 kunnen krijgen
Zal ik doen man, ben zelf ook niet meer zo veel online enzo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben er toch nog elke dag hoor op msn
zou zeggen roep es wat als je er bent
dat ik op afwezig sta wil niet zeggen dat ik er niet ben .
en idd de gezelligheid hier is een beetje zoek![]()
dus vandaar dat ik hier niet zo veel meer post.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast! Ik ben er... einz!@#111 Dan moet het wel gezellig zijn
Jeweetschquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij bent ook lang weg geweest (in short allemaal jou schuld
)
How, aanwezig!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zal ik doen man, ben zelf ook niet meer zo veel online enzo.
Tegenwoordig wat meer bezig met de PS3, en wat gamen met mensen van hier.
Ach, sommige mensen snappen gewoon niet dat ze dingen verzieken enzo
Nog nieuwe leuke youtube filmpjes gevonden trouwens?
Langzaam komt de kwaliteit in het topic weer terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij bent ook lang weg geweest (in short allemaal jou schuld
)
Ja, om mijn rocketlauncher te testenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
How, aanwezig!
U had een vliegende motor service besteld met GTA4?
Kwaliteitsbewaking *clack* Einz!!!1223!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Langzaam komt de kwaliteit in het topic weer terug![]()
Beller is er weer, Draakje kan weer posten... Seven en diertjuh posten weer af en toe
Dan blijf ik wel uit jouw buurtquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, om mijn rocketlauncher te testen![]()
Zitten hier trouwens wel wat GTA spelers, deze week eens kijken of er een avond is waar iedereen kan
Jij hebt het drukquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef Crazyessie het volgende:
Goh hebben jullie t nou zo rustig of ik zo druk?
Dussss....als je liever hebt dat wij gaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Langzaam komt de kwaliteit in het topic weer terug![]()
Beller is er weer, Draakje kan weer posten... Seven en diertjuh posten weer af en toe
"Beller kom d'r maar in!"quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kwaliteitsbewaking *clack* Einz!!!1223!
Heuh zo erg mocht het niet meer hequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Beller kom d'r maar in!"
Als jij hier was gebleven hadden we dit gezeur hier nu niet ja, dus doe je ding!
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kwaliteitsbewaking *clack* Einz!!!1223!
Jaaah lang geleden dat die weer voorbij kwam hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |