Oeps! Heb 't ff gemeld in de feedback.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef W1ZZ het volgende:
Ahh posten we hier ook weer 'ns?Het valt me trouwens nu pas op dat het vorige topic ook #23 droeg LKS
![]()
Ben wel geen dame, maar ik denk dat Kenzo - Amour wel iets isquote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef nightfall het volgende:
Lancôme - Hypnose Homme
ik zoek nog een geurtje voor me'n vriendin voor kerst, ikzelf hou van bv geurtjes zoals hugo boss deep red, lekker zoet,. maar ze vind ze iets té, dat zoete vind ze aardig,. maar ze wil het iets meer de frisse kant op,. misschien iemand van de dames een goeie tip?
heb er wel eens een flesje van laura biagiotti gegeven wat ze alleen nog maar bij de kruidvat verkochten(weet niet meer welke), en die vond ze echt lekker
edit: Tempore was het geloof ik...
Hèhè, je hebt hem.quote:Op maandag 8 december 2008 13:25 schreef veuve_amiot het volgende:
[ afbeelding ]
In koor: Moroccan Mint Tea!
je moet het ook niet opdrinkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef veuve_amiot het volgende:
Anthousa Fig & Vetiver. Voel me niet zo bijster vitaal, en deze ligt niet zo zwaar op de maag.
[ afbeelding ]
Oew, Sun is lekker, ja. Heb ik miijn man cadeau gegeven. Ik heb 'm een tijdje terug ook Wood gegeven, van Dsquared. Ruikt echt zalig. Er is nu ook een damesversie, heb ik hem maar even getipt voor de kerst.quote:
ik heb Dsquared He Wood zelf ook.quote:Op maandag 15 december 2008 17:26 schreef Smallish het volgende:
[..]
Oew, Sun is lekker, ja. Heb ik miijn man cadeau gegeven. Ik heb 'm een tijdje terug ook Wood gegeven, van Dsquared. Ruikt echt zalig. Er is nu ook een damesversie, heb ik hem maar even getipt voor de kerst.
quote:The notes include cherry blossoms, roses, blackcurrant, cyclamen, pear tree blossoms, sandalwood, Rhodes wood and musk. Roses des Vergers will be available in 125 ml Eau de Toilette.
Waarom 2?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:36 schreef W1ZZ het volgende:
Caron Pour un Homme plus Caron Yatagan
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die heb ik ook! Vind hem heel lekker!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:52 schreef Niconigger het volgende:
[ afbeelding ]
DKNY - Be Delicious![]()
Wat die gast boven je vandaag draagt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Vind hem heel lekker!
wat voor soort geurtjes vinden de mannen bij een vrouw lekker?
Vandaag nog eens, al had ik wat meer verwacht van een geurtje dat ¤500 voor 100ml zou kosten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[ afbeelding ]
Le Labo Vanille 44
Hier Floris Vetiverquote:
Die staat ook op het lijstje.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:11 schreef Adelante het volgende:
Ik ruik als m'n vriendin vandaag
verkeerde dkny flesje gepakt vanmorgen
Vet label!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[ afbeelding ]
Le Labo Vanille 44
Mugler. En hij heet tegenwoordig Manfred.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zit te twijfelen tussen deze [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Het is innocent geworden van thiery geen idee wat zijn achternaam is.. maar die van angel
Één van mijn persoonlijke favorietenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:32 schreef JackD het volgende:
Vandaag draag ik HET geurtje:
[ afbeelding ]
Mijn vader draagt die alleen maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Één van mijn persoonlijke favorieten
Ik heb vandaag aqua di gio van armani op. Niks bijzonders, maar wel lekker
Ik wou vandaag voor deze gaan. Maar ik heb een andere gepakt:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:32 schreef JackD het volgende:
[ afbeelding ]
Ha, kijk wie 't zegtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Geurenkerstboom.
[ afbeelding ]
Per ongeluk halve fles over me heengegooid bij het decanten.
Ik ook! Veel te populair, maar oh zo lekker, vind ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:32 schreef JackD het volgende:
[ afbeelding ]
Kan kloppen, beeswax absolute ruikt naar een beetje zoete honing/wax combinatie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
I like. De drydown heeft een soort translucente holle zwarte peper-gevoel, die je ook terugvindt in Bulgari PH Extrême. Alleen heeft die een mislukte grapefruit-note erdoor, terwijl Antaeus een soort waxy-note erdoorheen heeft. De pyramide zegt 'beeswax absolute'
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef veuve_amiot het volgende:
[ afbeelding ]
A la Borat: Very nice!
Ik hoorde dat de Extrême alleen een versterkte versie was van de gewone. Maar er is maar 1 manier om er achter te komen natuurlijk, dus lijkt me een goed plan! Ruilen we tzt wel wat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef veuve_amiot het volgende:
Vrij zoet idd. Heb de gewone versie nog niet geprobeerd, die schijnt minder zoet te zijn. Was hetzelfde met Premier Figuier en de Extrême daarvan; de gewone was een stuk minder zoet en minder "parfummig".
Ik zal zien of ik een sample kan scoren van de gewone versie, dan kan ik hem na proberen naar jou sturen. Plan?
Die is een van mn favorietenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukte versie van Tom Ford for Men
Is die Zinnia een beetje goed?quote:
Vandaag weer, vanochtend 3 keer gespoten en ik ruik hem nog steeds.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:30 schreef LockonStratos het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de lekkerste geuren, die ook nog goed blijft hangen.
Weet je wat ik zie bij Tam Dao? Een grote, oude zolderkamer. Een straal zonlicht door een groot dakraam heen. Een heldere lentedag. Stof glinstert door de zonnestraal heen. En de hele zolder gevuld met boekenkasten, vol met oude, gelezen boeken. Ik ruik deze zolder en de boeken gewoon als ik Tam Dao op heb.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie bij Tam Dao? Een grote, oude zolderkamer. Een straal zonlicht door een groot dakraam heen. Een heldere lentedag. Stof glinstert door de zonnestraal heen. En de hele zolder gevuld met boekenkasten, vol met oude, gelezen boeken. Ik ruik deze zolder en de boeken gewoon als ik Tam Dao op heb.
mij doe het denken aan een pasgemaaid gazonnetje waarop twee zusjes op een kalfslederen driezitsbank parmezaanse kaas zitten te eten. En waarbij de jongste haar eerste orgamse krijgt....quote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie bij Tam Dao? Een grote, oude zolderkamer. Een straal zonlicht door een groot dakraam heen. Een heldere lentedag. Stof glinstert door de zonnestraal heen. En de hele zolder gevuld met boekenkasten, vol met oude, gelezen boeken. Ik ruik deze zolder en de boeken gewoon als ik Tam Dao op heb.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
mij doe het denken aan een pasgemaaid gazonnetje waarop twee zusjes op een kalfslederen driezitsbank parmezaanse kaas zitten te eten. En waarbij de jongste haar eerste orgamse krijgt....
goede smaakquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
mij doe het denken aan een pasgemaaid gazonnetje waarop twee zusjes op een kalfslederen driezitsbank parmezaanse kaas zitten te eten. En waarbij de jongste haar eerste orgamse krijgt....
Te slecht gewoonquote:Op maandag 12 januari 2009 19:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
9 grote flessen (30 ml of meer), 5 mini's (10ml of minder) en uh stuk of 20 samples (2 ml of minder).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:48 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
ik had ff een vraagje... hoveel luchtjes heb jij wel niet? (en heb je dr een foto van![]()
)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Vandaag een dood ordinaire Just Cavalli Blue
[ afbeelding ]
Aan de ene kant is zo'n grote collectie natuurlijk leuk en begerenswaardig, aan de andere kant is het ontzettend triest. Volgens mij gaat het dan helemaal niet meer om het hebben van de parfums om te dragen, maar puur om het hebben op zich. Bij sommige van die foto's ligt het stof er dik bovenop.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
9 grote flessen (30 ml of meer), 5 mini's (10ml of minder) en uh stuk of 20 samples (2 ml of minder).
Met 2 ml kun je makkelijk een keer of 15-20x sprayen dus goed voor 6-9x opdoen.
Hier zitten de echte gestoorde gekken, neem een kijkje bij de foto's:
http://community.basenotes.net/showthread.php?t=221230
[ afbeelding ]
Niet van mij. Wel mooi.![]()
Waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kutsprayer zit er op die fles.Verders echt UITSTEKENDE geur. Heerlijk. Iets meer citrus in de topnotes dan de samples.
Vandaag weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |