Oew, Sun is lekker, ja. Heb ik miijn man cadeau gegeven. Ik heb 'm een tijdje terug ook Wood gegeven, van Dsquared. Ruikt echt zalig. Er is nu ook een damesversie, heb ik hem maar even getipt voor de kerst.quote:
ik heb Dsquared He Wood zelf ook.quote:Op maandag 15 december 2008 17:26 schreef Smallish het volgende:
[..]
Oew, Sun is lekker, ja. Heb ik miijn man cadeau gegeven. Ik heb 'm een tijdje terug ook Wood gegeven, van Dsquared. Ruikt echt zalig. Er is nu ook een damesversie, heb ik hem maar even getipt voor de kerst.
quote:The notes include cherry blossoms, roses, blackcurrant, cyclamen, pear tree blossoms, sandalwood, Rhodes wood and musk. Roses des Vergers will be available in 125 ml Eau de Toilette.
Waarom 2?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:36 schreef W1ZZ het volgende:
Caron Pour un Homme plus Caron Yatagan
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die heb ik ook! Vind hem heel lekker!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:52 schreef Niconigger het volgende:
[ afbeelding ]
DKNY - Be Delicious![]()
Wat die gast boven je vandaag draagt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Vind hem heel lekker!
wat voor soort geurtjes vinden de mannen bij een vrouw lekker?
Vandaag nog eens, al had ik wat meer verwacht van een geurtje dat ¤500 voor 100ml zou kosten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[ afbeelding ]
Le Labo Vanille 44
Hier Floris Vetiverquote:
Die staat ook op het lijstje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |