Ha, kijk wie 't zegtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Geurenkerstboom.
[ afbeelding ]
Per ongeluk halve fles over me heengegooid bij het decanten.
Ik ook! Veel te populair, maar oh zo lekker, vind ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:32 schreef JackD het volgende:
Vandaag draag ik HET geurtje:
[ afbeelding ]
Kan kloppen, beeswax absolute ruikt naar een beetje zoete honing/wax combinatie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
I like. De drydown heeft een soort translucente holle zwarte peper-gevoel, die je ook terugvindt in Bulgari PH Extrême. Alleen heeft die een mislukte grapefruit-note erdoor, terwijl Antaeus een soort waxy-note erdoorheen heeft. De pyramide zegt 'beeswax absolute'
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef veuve_amiot het volgende:
[ afbeelding ]
A la Borat: Very nice!
Ik hoorde dat de Extrême alleen een versterkte versie was van de gewone. Maar er is maar 1 manier om er achter te komen natuurlijk, dus lijkt me een goed plan! Ruilen we tzt wel wat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef veuve_amiot het volgende:
Vrij zoet idd. Heb de gewone versie nog niet geprobeerd, die schijnt minder zoet te zijn. Was hetzelfde met Premier Figuier en de Extrême daarvan; de gewone was een stuk minder zoet en minder "parfummig".
Ik zal zien of ik een sample kan scoren van de gewone versie, dan kan ik hem na proberen naar jou sturen. Plan?
Die is een van mn favorietenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukte versie van Tom Ford for Men
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |