Is die Zinnia een beetje goed?quote:
Vandaag weer, vanochtend 3 keer gespoten en ik ruik hem nog steeds.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:30 schreef LockonStratos het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de lekkerste geuren, die ook nog goed blijft hangen.
Weet je wat ik zie bij Tam Dao? Een grote, oude zolderkamer. Een straal zonlicht door een groot dakraam heen. Een heldere lentedag. Stof glinstert door de zonnestraal heen. En de hele zolder gevuld met boekenkasten, vol met oude, gelezen boeken. Ik ruik deze zolder en de boeken gewoon als ik Tam Dao op heb.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie bij Tam Dao? Een grote, oude zolderkamer. Een straal zonlicht door een groot dakraam heen. Een heldere lentedag. Stof glinstert door de zonnestraal heen. En de hele zolder gevuld met boekenkasten, vol met oude, gelezen boeken. Ik ruik deze zolder en de boeken gewoon als ik Tam Dao op heb.
mij doe het denken aan een pasgemaaid gazonnetje waarop twee zusjes op een kalfslederen driezitsbank parmezaanse kaas zitten te eten. En waarbij de jongste haar eerste orgamse krijgt....quote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie bij Tam Dao? Een grote, oude zolderkamer. Een straal zonlicht door een groot dakraam heen. Een heldere lentedag. Stof glinstert door de zonnestraal heen. En de hele zolder gevuld met boekenkasten, vol met oude, gelezen boeken. Ik ruik deze zolder en de boeken gewoon als ik Tam Dao op heb.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
mij doe het denken aan een pasgemaaid gazonnetje waarop twee zusjes op een kalfslederen driezitsbank parmezaanse kaas zitten te eten. En waarbij de jongste haar eerste orgamse krijgt....
goede smaakquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
mij doe het denken aan een pasgemaaid gazonnetje waarop twee zusjes op een kalfslederen driezitsbank parmezaanse kaas zitten te eten. En waarbij de jongste haar eerste orgamse krijgt....
Te slecht gewoonquote:Op maandag 12 januari 2009 19:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
9 grote flessen (30 ml of meer), 5 mini's (10ml of minder) en uh stuk of 20 samples (2 ml of minder).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:48 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
ik had ff een vraagje... hoveel luchtjes heb jij wel niet? (en heb je dr een foto van![]()
)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Vandaag een dood ordinaire Just Cavalli Blue
[ afbeelding ]
Aan de ene kant is zo'n grote collectie natuurlijk leuk en begerenswaardig, aan de andere kant is het ontzettend triest. Volgens mij gaat het dan helemaal niet meer om het hebben van de parfums om te dragen, maar puur om het hebben op zich. Bij sommige van die foto's ligt het stof er dik bovenop.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
9 grote flessen (30 ml of meer), 5 mini's (10ml of minder) en uh stuk of 20 samples (2 ml of minder).
Met 2 ml kun je makkelijk een keer of 15-20x sprayen dus goed voor 6-9x opdoen.
Hier zitten de echte gestoorde gekken, neem een kijkje bij de foto's:
http://community.basenotes.net/showthread.php?t=221230
[ afbeelding ]
Niet van mij. Wel mooi.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |