Is die Zinnia een beetje goed?quote:
Vandaag weer, vanochtend 3 keer gespoten en ik ruik hem nog steeds.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:30 schreef LockonStratos het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de lekkerste geuren, die ook nog goed blijft hangen.
Weet je wat ik zie bij Tam Dao? Een grote, oude zolderkamer. Een straal zonlicht door een groot dakraam heen. Een heldere lentedag. Stof glinstert door de zonnestraal heen. En de hele zolder gevuld met boekenkasten, vol met oude, gelezen boeken. Ik ruik deze zolder en de boeken gewoon als ik Tam Dao op heb.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie bij Tam Dao? Een grote, oude zolderkamer. Een straal zonlicht door een groot dakraam heen. Een heldere lentedag. Stof glinstert door de zonnestraal heen. En de hele zolder gevuld met boekenkasten, vol met oude, gelezen boeken. Ik ruik deze zolder en de boeken gewoon als ik Tam Dao op heb.
mij doe het denken aan een pasgemaaid gazonnetje waarop twee zusjes op een kalfslederen driezitsbank parmezaanse kaas zitten te eten. En waarbij de jongste haar eerste orgamse krijgt....quote:Op maandag 12 januari 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie bij Tam Dao? Een grote, oude zolderkamer. Een straal zonlicht door een groot dakraam heen. Een heldere lentedag. Stof glinstert door de zonnestraal heen. En de hele zolder gevuld met boekenkasten, vol met oude, gelezen boeken. Ik ruik deze zolder en de boeken gewoon als ik Tam Dao op heb.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
mij doe het denken aan een pasgemaaid gazonnetje waarop twee zusjes op een kalfslederen driezitsbank parmezaanse kaas zitten te eten. En waarbij de jongste haar eerste orgamse krijgt....
goede smaakquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
mij doe het denken aan een pasgemaaid gazonnetje waarop twee zusjes op een kalfslederen driezitsbank parmezaanse kaas zitten te eten. En waarbij de jongste haar eerste orgamse krijgt....
Te slecht gewoonquote:Op maandag 12 januari 2009 19:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |