Velen hanteren dit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:22 schreef Orwell het volgende:
[..]
als ik een appeltaart eet, weet ik of het wel of geen appeltaart is...
ongeacht de vermeldde ingredienten en/of een onderzoek (door de vereniging voor banketbakkers) naar de tijd die nodig is om er een te bakken...
bizar...je constateert een controlled demolition en vervolgens zeg je: het is geen controlled demolision want "ze" hadden geen tijd voor de voorbereidingen...
daarmee impliceer je dat je weet wie "ze" zijn én dat je inzage hebt in "hun" agenda...
het is de wetenschap op z'n kop...
je loopt op een tropisch eiland, komt een paard tegen, maar je weet dat onderzoek heeft aangetoond dat in dat deel van de wereld geen paarden voorkomen...je concludeert dan maar dat het geen paard is, maar een schaap...
quote:Voorbeeld: stel dat ik in een land met enkel witte zwanen beweer dat zwarte zwanen niet bestaan, dan zullen velen mij geloven. Maar ik kan het enkel formeel bewijzen door in heel de wereld alle zwanen te verzamelen en te controleren (en te laten bevestigen door collega's) dat er geen zwarte tussen zitten. Als ik beweer dat er wel zwarte zwanen bestaan, is het voldoende dat ik met 1 exemplaar kom aanzetten om mijn bewering te staven.
Dat werkt twee kanten op natuurlijk, ook als je gelooft dat WTC 7 is opgeblazen is het wel fijn om anderen te overtuigen met daadwerkelijk bewijs i.p.v. bijvoorbeeld Youtube-filmpjes.quote:
http://www.welfarestate.com/binladen/funeral/quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:36 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Aan het oordeel van iemand die perse in een complot wil geloven hecht ik weinig waarde.
Geinige site!quote:
Je premisse is foutief, je overschat je eigen kennisniveau.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:22 schreef Orwell het volgende:
[..]
ongeacht de vermeldde ingredienten en/of een onderzoek (door de vereniging voor banketbakkers) naar de tijd die nodig is om er een te bakken...
bizar...je constateert een controlled demolition en vervolgens zeg je: het is geen controlled demolision want "ze" hadden geen tijd voor de voorbereidingen...
daarmee impliceer je dat je weet wie "ze" zijn én dat je inzage hebt in "hun" agenda...
je loopt op een tropisch eiland, komt een paard tegen, maar je weet dat onderzoek heeft aangetoond dat in dat deel van de wereld geen paarden voorkomen...je concludeert dan maar dat het geen paard is, maar een schaap...
Dus kun je ook niet met zekerheid zeggen of hij leeft en leefde op het moment van die statements.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:11 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Moorden druist ook in tegen die regels. En er zouden ook regels zijn waarbij die fundamentalisten mogen liegen en bedriegen.
Ook weer een argument waar alleen maar over gediscusieerd kan worden en niks met zekerheid kan worden gezegd.
ik geef het niet graag toe maar je argumenten zijn overweldigend...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je premisse is foutief, je overschat je eigen kennisniveau.
Als je het eet ja maar niet door er alleen maar naar te kijken en daar ging het juist om...quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:22 schreef Orwell het volgende:
[..]
bizar is hoe slecht je kan lezen, ik constateer geen CD ik constateer dat het LIJKT op een CD maar dat het geen CD kan zijn en de voorbereidingstijd is slechts een van de vele argumenten daarvoor.quote:bizar...je constateert een controlled demolition en vervolgens zeg je: het is geen controlled demolision want "ze" hadden geen tijd voor de voorbereidingen...
minder = meer.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik geef het niet graag toe maar je argumenten zijn overweldigend...
touchez!
Als je een appeltaart eet wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:22 schreef Orwell het volgende:
[..]
TU Delft heeft met terug werkende kracht mooi laten zien dat de instortingen op 911 onnatuurlijk waren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je een appeltaart eet wel.
Maar door alleen maar naar een flimpje te kijken, kun je als leek niet zien of het een C.D. is.
Net zoals je op een plaatje niet kunt zien of het echt een appeltaart is.
Deze reacties over de vliegtuigen zijn voor de tijd van de SeptemberClues.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geinige site!
Er staat ook een verklaring voor de ietwat vreemde bewegingen van het tweede vliegtuig op die het WTC invloog: http://pilotsfor911truth.org/forum//index.php?showtopic=1529&view=findpost&p=6694355
Gezien die site je bron is, ga ik ervan uit dat ook jij nu overtuigd bent van het feit(!) dat er twee vliegtuigen het WTC invlogen.
Je ziet het verschil tussen de TU Delft en het WTC niet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
TU Delft heeft met terug werkende kracht mooi laten zien dat de instortingen op 911 onnatuurlijk waren.
l e z e nquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je ziet het verschil tussen de TU Delft en het WTC niet?
m'n enige punt was eigenlijk dat ik de stelling "dat het geen CD kon zijn vanwege tijdgebrek etc" verwerp..quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je een appeltaart eet wel.
Maar door alleen maar naar een flimpje te kijken, kun je als leek niet zien of het een C.D. is.
Net zoals je op een plaatje niet kunt zien of het echt een appeltaart is.
mmm lijkt er op dat er dus doelbewust op simpele plaatsen wat explosieven geplaatst dient te worden en voila. Het lijkt me duidelijk dat het kosten wat kost op 911 kapot moest.quote:1) Rockefellers decide to build WTCs in 1960's, during height of Cold War. Rockefellers are politically connected to say the least. As part of plan for WTC, it is decided that WTC7 be built as an office complex to house high-security government agencies like the CIA, FBI, Secret Service, SEC, and IRS. Government agrees ahead of time to pay $$$ rent to Rockefellers for WTC7 offices.
2) As part of the construction process, WTC7 is designed to have a "self-destruct" feature in case security is compomised and classified documents need to be destroyed. The self-destruct feature is based on a single, or very few vertical steel columns, if when taken out, cause the entire WTC7 to collapse in on itself (like it did on 9/11).
3) CDI at some point is hired by the CIA to pre-rig WTC7 with cutting charges located on key support columns. These are thermite and/or thermate charges that chain of command can order ignited in case of emergency.
4) 9/11 attacks happen. WTC7's security is compromised. Central command makes early decision to pull WTC7 so that security of classified documents cannot be compromised. As lease holder of WTC7, Silverstein must be made aware of special arrangements with CIA.
5) From 8:46 am until after 5:00 pm, WTC7 is evacuated, and special agents prepare WTC7 for self-destruct. Shortly before 5 pm, word is passed around that WTC7 is going to be coming down to ensure safety of work crews and civilians. This also gives CIA/FBI time to take out most important documents.
6) WTC7 is pulled, as planned, destroying entire contents of building. CDI is called in an immediately begins removing debris, along with highly classified documents, the same way they did at Oklahoma City.
7) FEMA, and NIST can't come up with any logical explanations of collapses that don't include the pre-planned CD. Therefore, they come up with the best explanations they can to describe the collapse without exposing classified information.
bron
En op een reactie dat het niet bij de bouw gedaan zal zijn, post de blogger:quote:Here is one theory. I'm looking for evidence to either support this theory, or debunk it outright.
Kortom: er is geen enkele aanwijzing voor, alleen iemand die denkt dat het misschien zo gebouwd zou kunnen zijn.quote:My thinking was more along the lines that the structure of WTC7 may have been designed so that a few strategic columns held the entire building together. Cutting the "strategic" column(s) could collapse the entire building.
Een deel van de site gebruik/accepteer je dus wel, omdat het binnen jouw theorie past, maar als er een deel niet in je theorie past, dan schuif je dat net zo makkelijk terzijde?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef Lambiekje het volgende:
Deze reacties over de vliegtuigen zijn voor de tijd van de SeptemberClues.
Ik ben en blijf er van overtuigd dat we naar een JASSM enof in combi met hologram projectie hebben gekeken.
De spijker op zijn kop!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een deel van de site gebruik/accepteer je dus wel, omdat het binnen jouw theorie past, maar als er een deel niet in je theorie past, dan schuif je dat net zo makkelijk terzijde?
Wat is dan de waarde van die bron?
Ik neem aan dat je wel snapt dat zoiets niet echt overtuigend overkomt, je voert als bewijs een deel van een site aan, maar een ander deel klopt gewoon niet?
Ik hoor vnl " scepitici " die vgl maken met opm.. als "die domme ct'ers die beweerden dat 'n gebouw niet door vuur alleen kan instorten ".quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:14 schreef Bommenlegger het volgende:
Hetzelfde als TU Delft en Twin Towers: appels en peren...
En wat is er mis met een reactie op die claim? Lijkt me dat je moeilijk kan ontkennen dat het, gezien een voorbeeld zoals TU Delft, dat een gebouw niet alleen door vuur in kan storten. Dit kan door de algemeenheid van de claim. Een specifiekere claim de andere kant op gaat niet. De gebouwen verschilden daar teveel voor.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik hoor vnl " scepitici " die vgl maken met opm.. als "die domme ct'ers die beweerden dat 'n gebouw niet door vuur alleen kan instorten ".
Ct'ers bashen en de fouten die sceptici maken... doodzwijgen.
Hoewel het instorten van de TU Delft op zichzelf weer weinig bewijs is dat het WTC ook door brand kan instorten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat is er mis met een reactie op die claim? Lijkt me dat je moeilijk kan ontkennen dat het, gezien een voorbeeld zoals TU Delft, dat een gebouw niet alleen door vuur in kan storten. Dit kan door de algemeenheid van de claim. Een specifiekere claim de andere kant op gaat niet. De gebouwen verschilden daar teveel voor.
Preciesquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoewel het instorten van de TU Delft op zichzelf weer weinig bewijs is dat het WTC ook door brand kan instorten.
Met daarbij dan weer de kanttekening dat als een betonnen gebouw door brand kan instorten, een stalen gebouw dat ook zal kunnen, waarschijnlijk zelfs makkelijker, omdat staal meer draagkracht zal verliezen bij verhitting.
(En natuurlijk niet vergeten mag worden dat in het WTC eerst nog een vliegtuigje is gevlogen, wat het gebouw niet sterker maakte).
Het begint er al mee dat je de claim niet juist formuleerd.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat is er mis met een reactie op die claim?
Welke claim? Dat er complottheoretici zijn die beweren dat een gebouw niet alleen door brand in kon storten? Volgens mij waren die er wel. Dus is de claim correct (imo). Of die op jou van toepassing is, is dan weer punt twee (dat kan ik zo niet zeggen, want ik heb niet precies in beeld wat je daarover beweerd hebt).quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het begint er al mee dat je de claim niet juist formuleerd.
Als de claim is: Een gebouw kan niet door vuur (of, en dan quote ik: "een prullenbakbrandje") in kan storten, kan Bouwkunde wel degelijk als voorbeeld aangehaald worden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:03 schreef Resonancer het volgende:
Nee dat doe ik niet...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En jij kan ook niet met zekerheid zeggen dat het nep is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Dus kun je ook niet met zekerheid zeggen of hij leeft en leefde op het moment van die statements.
Derhalve kan men ook niet met zekerheid zeggen dat de tape met de bekentenis echt is.
Waarom zou er een "overdreven beveiligd en gepanserd command center" gebouwd worden als ze het toch gaan opblazen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mmm lijkt er op dat er dus doelbewust op simpele plaatsen wat explosieven geplaatst dient te worden en voila. Het lijkt me duidelijk dat het kosten wat kost op 911 kapot moest.
Waarom zou er een overdreven beveiligd en gepanserd command center gebouwd worden op de 23ste verdieping terwijl het gebouw bij het minste of gerinkste zielig vuurtje het gebouw kapot gaat. I don't thnk so. Mijn conclussie het is doelbewust geprepareerd neergehaald.
"worden" dat was al gebouwd snuggere in 1998.quote:Op maandag 17 november 2008 10:58 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Waarom zou er een "overdreven beveiligd en gepanserd command center" gebouwd worden als ze het toch gaan opblazen?
Het zou misschien een goed idee zijn om jou eens kennis te laten maken met dat "zielige" vuurtje. Dan kun je beter inschatten of jouw conclusie de juiste is.
Alleen maar afgaan op YouTube filmpjes en wat anderen zeggen is te simpel.
Uhmm... Dat deel van die zin was een exacte kopie van de zin zoals jij die gebruikte.quote:Op maandag 17 november 2008 11:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
"worden" dat was al gebouwd snuggere in 1998.
http://911research.wtc7.net/wtc/background/wtc7.html
http://www.serendipity.li/wot/eagles_nest.htm
Heb je wel door dat je jezelf aan het quoten bent:quote:Op maandag 17 november 2008 11:05 schreef Lambiekje het volgende:
Ik heb het nog maar even dik gemaakt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:59 schreef Lambiekje het volgende:
mmm lijkt er op dat er dus doelbewust op simpele plaatsen wat explosieven geplaatst dient te worden en voila. Het lijkt me duidelijk dat het kosten wat kost op 911 kapot moest.
Waarom zou er een overdreven beveiligd en gepanserd command center gebouwd worden op de 23ste verdieping terwijl het gebouw bij het minste of gerinkste zielig vuurtje het gebouw kapot gaat. I don't thnk so. Mijn conclussie het is doelbewust geprepareerd neergehaald.
kijk nu eens goed naar de tijdbepaling.quote:Op maandag 17 november 2008 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je wel door dat je jezelf aan het quoten bent:
[..]
Ik heb het nog maar even dik gemaakt..
Zou worden... uhh... Nederlands-docent aanwezig?quote:Op maandag 17 november 2008 12:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kijk nu eens goed naar de tijdbepaling.
Ja, heb ik naar gekeken, via Houtworm quote jij jezelf.quote:Op maandag 17 november 2008 12:49 schreef Lambiekje het volgende:
Reactie Houtworm:quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:59 schreef Lambiekje het volgende:
En jij reageert daar zo op:quote:Op maandag 17 november 2008 10:58 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Waarom zou er een "overdreven beveiligd en gepanserd command center" gebouwd worden als ze het toch gaan opblazen?
Het zou misschien een goed idee zijn om jou eens kennis te laten maken met dat "zielige" vuurtje. Dan kun je beter inschatten of jouw conclusie de juiste is.
Alleen maar afgaan op YouTube filmpjes en wat anderen zeggen is te simpel.
N.b.: Je quote (en verbetert) jezelf.quote:Op maandag 17 november 2008 11:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wees niet verbaasd als hij je aanraakt.quote:
Liever gaan zeuren over voltooid en verleden tijd dan antwoord geven op een simpele vraag.quote:Op maandag 17 november 2008 12:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens er is dus geen concreet bewijs geleverd door de v.s.quote:Op maandag 17 november 2008 10:55 schreef Houtworm het volgende:
[..]
En jij kan ook niet met zekerheid zeggen dat het nep is.
Oftewel, aan de hand van die filmpjes valt niks concreets te zeggen.
Nee daar zijn we het niet over eens. Het ging over de filmpjes van Obama. Niet over alle aspecten rond 9/11.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:27 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens er is dus geen concreet bewijs geleverd door de v.s.
jij gelooft die janklaasen-toneelstuk op het woord.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:38 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Nee daar zijn we het niet over eens. Het ging over de filmpjes van Obama. Niet over alle aspecten rond 9/11.
Ik heb meer vertrouwen in dat toneelstuk dan in jouw leugens.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij gelooft die janklaasen-toneelstuk op het woord.
Ik denk dat veel mensen die grote twijfels hebben bij bepaalde complot-beweringen dat niet doen omdat ze onbeperkt vertrouwen hebben in informatie die uit de mainstream-media geleverd worden... maar vooral doordat ze niet de mening zijn dat informatie die uit andere bronnen komt, bv van 'conspiracy-sites' opeens 'betrouwbaarder' is, als deze enkel aanspreekt op een mate van 'geloven in' en mensen oproept enkel te 'geloven dat er een complot bestaat'...quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij gelooft die janklaasen-toneelstuk op het woord.
Jawel want het bewijs was namelijk dat Osama het bekend had op tape.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:38 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Nee daar zijn we het niet over eens. Het ging over de filmpjes van Obama. Niet over alle aspecten rond 9/11.
Nogmaals, al het bewijs en alle aanwijzingen in de richting van OBL zijn al lang en breed bekend. Lijkt me nutteloos om daar steeds meer naar te vragen.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Jawel want het bewijs was namelijk dat Osama het bekend had op tape.
Dat was jouw argument dat hij erachter zat.
Meer bewijs was toch niet nodig?
Verder bewijs aangevoerd door de VS heb ik niet gezien behalve zijn naam genoemd in documentatie bij een hoorzitting, maar niet zijn naam genoemd in verband met 9/11 op een officiele manier of in die documentatie.
Je zit anderen te verwijten dat ze loze opmerkingen maakt zonder onderbouwing en dan kom jij hier mee aanzetten...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef Houtworm het volgende:
Cheney wordt beschuldigd van belangenverstrengeling en een Amerikaanse minister van justitie wordt ervan beschuldigd dat die zaken in de doofpot heeft willen houden.
Lijkt me weer een duidelijk voorbeeld dat Cheney en de Amerikaanse overheid niet in staat zijn om een aanslag als 9/11 te organiseren zonder dat het opvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |