abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:36:25 #261
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_63222744
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:27 schreef Orwell het volgende:

[..]

ik geef het niet graag toe maar je argumenten zijn overweldigend...
touchez!
minder = meer.
pi_63225282
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:22 schreef Orwell het volgende:

[..]

als ik een appeltaart eet, weet ik of het wel of geen appeltaart is...
ongeacht de vermeldde ingredienten en/of een onderzoek (door de vereniging voor banketbakkers) naar de tijd die nodig is om er een te bakken...

bizar...je constateert een controlled demolition en vervolgens zeg je: het is geen controlled demolision want "ze" hadden geen tijd voor de voorbereidingen...
daarmee impliceer je dat je weet wie "ze" zijn én dat je inzage hebt in "hun" agenda...

het is de wetenschap op z'n kop...
je loopt op een tropisch eiland, komt een paard tegen, maar je weet dat onderzoek heeft aangetoond dat in dat deel van de wereld geen paarden voorkomen...je concludeert dan maar dat het geen paard is, maar een schaap...
Als je een appeltaart eet wel.
Maar door alleen maar naar een flimpje te kijken, kun je als leek niet zien of het een C.D. is.
Net zoals je op een plaatje niet kunt zien of het echt een appeltaart is.
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:22:08 #263
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_63228133
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar door alleen maar naar een flimpje te kijken, kun je als leek niet zien of het een C.D. is.
TU Delft heeft met terug werkende kracht mooi laten zien dat de instortingen op 911 onnatuurlijk waren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:26:35 #264
52357 Lambiekje
pi_63228253
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Geinige site!
Er staat ook een verklaring voor de ietwat vreemde bewegingen van het tweede vliegtuig op die het WTC invloog: http://pilotsfor911truth.org/forum//index.php?showtopic=1529&view=findpost&p=6694355
Gezien die site je bron is, ga ik ervan uit dat ook jij nu overtuigd bent van het feit(!) dat er twee vliegtuigen het WTC invlogen.
Deze reacties over de vliegtuigen zijn voor de tijd van de SeptemberClues.

Ik ben en blijf er van overtuigd dat we naar een JASSM enof in combi met hologram projectie hebben gekeken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_63228442
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

TU Delft heeft met terug werkende kracht mooi laten zien dat de instortingen op 911 onnatuurlijk waren.
Je ziet het verschil tussen de TU Delft en het WTC niet?
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:45:09 #266
52357 Lambiekje
pi_63233856
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je ziet het verschil tussen de TU Delft en het WTC niet?
l e z e n
pi_63234129
tvp
  zaterdag 15 november 2008 @ 04:03:08 #268
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_63238643
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

m'n enige punt was eigenlijk dat ik de stelling "dat het geen CD kon zijn vanwege tijdgebrek etc" verwerp..
vanwege gebrek aan inside-kennis..
excuse voor de nodeloze taart-vergelijkingen...
Huig
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:59:06 #269
52357 Lambiekje
pi_63240256
quote:
1) Rockefellers decide to build WTCs in 1960's, during height of Cold War. Rockefellers are politically connected to say the least. As part of plan for WTC, it is decided that WTC7 be built as an office complex to house high-security government agencies like the CIA, FBI, Secret Service, SEC, and IRS. Government agrees ahead of time to pay $$$ rent to Rockefellers for WTC7 offices.

2) As part of the construction process, WTC7 is designed to have a "self-destruct" feature in case security is compomised and classified documents need to be destroyed. The self-destruct feature is based on a single, or very few vertical steel columns, if when taken out, cause the entire WTC7 to collapse in on itself (like it did on 9/11).

3) CDI at some point is hired by the CIA to pre-rig WTC7 with cutting charges located on key support columns. These are thermite and/or thermate charges that chain of command can order ignited in case of emergency.

4) 9/11 attacks happen. WTC7's security is compromised. Central command makes early decision to pull WTC7 so that security of classified documents cannot be compromised. As lease holder of WTC7, Silverstein must be made aware of special arrangements with CIA.

5) From 8:46 am until after 5:00 pm, WTC7 is evacuated, and special agents prepare WTC7 for self-destruct. Shortly before 5 pm, word is passed around that WTC7 is going to be coming down to ensure safety of work crews and civilians. This also gives CIA/FBI time to take out most important documents.

6) WTC7 is pulled, as planned, destroying entire contents of building. CDI is called in an immediately begins removing debris, along with highly classified documents, the same way they did at Oklahoma City.

7) FEMA, and NIST can't come up with any logical explanations of collapses that don't include the pre-planned CD. Therefore, they come up with the best explanations they can to describe the collapse without exposing classified information.

bron
mmm lijkt er op dat er dus doelbewust op simpele plaatsen wat explosieven geplaatst dient te worden en voila. Het lijkt me duidelijk dat het kosten wat kost op 911 kapot moest.

Waarom zou er een overdreven beveiligd en gepanserd command center gebouwd worden op de 23ste verdieping terwijl het gebouw bij het minste of gerinkste zielig vuurtje het gebouw kapot gaat. I don't thnk so. Mijn conclussie het is doelbewust geprepareerd neergehaald.
pi_63241222
Leuk dat je de eerste zin van die site niet post:
quote:
Here is one theory. I'm looking for evidence to either support this theory, or debunk it outright.
En op een reactie dat het niet bij de bouw gedaan zal zijn, post de blogger:
quote:
My thinking was more along the lines that the structure of WTC7 may have been designed so that a few strategic columns held the entire building together. Cutting the "strategic" column(s) could collapse the entire building.
Kortom: er is geen enkele aanwijzing voor, alleen iemand die denkt dat het misschien zo gebouwd zou kunnen zijn.

Edit: en als er in het NIST rapport ergens "probable" oid staat, dan is meteen het hele rapport bagger

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2008 12:10:14 ]
pi_63242023
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef Lambiekje het volgende:
Deze reacties over de vliegtuigen zijn voor de tijd van de SeptemberClues.

Ik ben en blijf er van overtuigd dat we naar een JASSM enof in combi met hologram projectie hebben gekeken.
Een deel van de site gebruik/accepteer je dus wel, omdat het binnen jouw theorie past, maar als er een deel niet in je theorie past, dan schuif je dat net zo makkelijk terzijde?

Wat is dan de waarde van die bron?
Ik neem aan dat je wel snapt dat zoiets niet echt overtuigend overkomt, je voert als bewijs een deel van een site aan, maar een ander deel klopt gewoon niet?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_63242497
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Een deel van de site gebruik/accepteer je dus wel, omdat het binnen jouw theorie past, maar als er een deel niet in je theorie past, dan schuif je dat net zo makkelijk terzijde?

Wat is dan de waarde van die bron?
Ik neem aan dat je wel snapt dat zoiets niet echt overtuigend overkomt, je voert als bewijs een deel van een site aan, maar een ander deel klopt gewoon niet?
De spijker op zijn kop!

Alleen die dingen te gebruiken van een bron die in het straatje komt van de complotgelovers.
De rest wordt als niet gelezen beschouwd, en vaak weggelaten in quotes die ze gebruiken om hun gelijk voor zichzelf te kunnen bewijzen.

Hetzelfde als TU Delft en Twin Towers: appels en peren...
pi_63247246
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:14 schreef Bommenlegger het volgende:

Hetzelfde als TU Delft en Twin Towers: appels en peren...
Ik hoor vnl " scepitici " die vgl maken met opm.. als "die domme ct'ers die beweerden dat 'n gebouw niet door vuur alleen kan instorten ".

Ct'ers bashen en de fouten die sceptici maken... doodzwijgen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:41:24 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_63249856
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:41 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik hoor vnl " scepitici " die vgl maken met opm.. als "die domme ct'ers die beweerden dat 'n gebouw niet door vuur alleen kan instorten ".

Ct'ers bashen en de fouten die sceptici maken... doodzwijgen.
En wat is er mis met een reactie op die claim? Lijkt me dat je moeilijk kan ontkennen dat het, gezien een voorbeeld zoals TU Delft, dat een gebouw niet alleen door vuur in kan storten. Dit kan door de algemeenheid van de claim. Een specifiekere claim de andere kant op gaat niet. De gebouwen verschilden daar teveel voor.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_63249946
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En wat is er mis met een reactie op die claim? Lijkt me dat je moeilijk kan ontkennen dat het, gezien een voorbeeld zoals TU Delft, dat een gebouw niet alleen door vuur in kan storten. Dit kan door de algemeenheid van de claim. Een specifiekere claim de andere kant op gaat niet. De gebouwen verschilden daar teveel voor.
Hoewel het instorten van de TU Delft op zichzelf weer weinig bewijs is dat het WTC ook door brand kan instorten.
Met daarbij dan weer de kanttekening dat als een betonnen gebouw door brand kan instorten, een stalen gebouw dat ook zal kunnen, waarschijnlijk zelfs makkelijker, omdat staal meer draagkracht zal verliezen bij verhitting.
(En natuurlijk niet vergeten mag worden dat in het WTC eerst nog een vliegtuigje is gevlogen, wat het gebouw niet sterker maakte).
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:47:41 #276
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_63250001
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoewel het instorten van de TU Delft op zichzelf weer weinig bewijs is dat het WTC ook door brand kan instorten.
Met daarbij dan weer de kanttekening dat als een betonnen gebouw door brand kan instorten, een stalen gebouw dat ook zal kunnen, waarschijnlijk zelfs makkelijker, omdat staal meer draagkracht zal verliezen bij verhitting.
(En natuurlijk niet vergeten mag worden dat in het WTC eerst nog een vliegtuigje is gevlogen, wat het gebouw niet sterker maakte).
Precies Dan ga je de claim al specifieker maken en wordt het interessant.
Onikaan ni ov dovah
pi_63250454
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En wat is er mis met een reactie op die claim?
Het begint er al mee dat je de claim niet juist formuleerd.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_63250541
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:03 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Welke claim? Dat er complottheoretici zijn die beweren dat een gebouw niet alleen door brand in kon storten? Volgens mij waren die er wel. Dus is de claim correct (imo). Of die op jou van toepassing is, is dan weer punt twee (dat kan ik zo niet zeggen, want ik heb niet precies in beeld wat je daarover beweerd hebt).
pi_63250594
quote:
Als de claim is: Een gebouw kan niet door vuur (of, en dan quote ik: "een prullenbakbrandje") in kan storten, kan Bouwkunde wel degelijk als voorbeeld aangehaald worden.

Het ligt er maar vanuit welk punt je begint.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zaterdag 15 november 2008 @ 20:09:39 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_63250647
quote:

[..]

Nee dat doe ik niet...
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')