abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63197124
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:54 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat lijk door de slechte kwaliteit van de foto. En het is helemaal niet vreemd dat iemand het ene jaar een dikker hoofd dan het andere. Tussen 1 en 3 zit ook een aardig verschil.
die ijdelheid past ook niet bij zijn geloof trouwens. hij verft ze baard sinds 2007
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_63197305
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:20 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

die ijdelheid past ook niet bij zijn geloof trouwens. hij verft ze baard sinds 2007
Aha. Dus toen leefde die in ieder geval nog
  Redactie Frontpage donderdag 13 november 2008 @ 21:23:29 #243
145738 superworm
is erbij
pi_63202205
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:29 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Who knows? Het is totaal irrelevant. OBL is Goldstein; het maakt niet uit of hij leeft of niet. Volgens mij issie trouwens al jaren dood.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_63202775
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef superworm het volgende:

[..]

Who knows? Het is totaal irrelevant. OBL is Goldstein; het maakt niet uit of hij leeft of niet. Volgens mij issie trouwens al jaren dood.
Zo zie je maar weer. Verschillende mensen, verschillende meningen.
pi_63204002
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:29 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Juist niet in mijn optiek zoals je kon zien aan mijn opmerking.
Het dragen van sieraden, make up en verven van haar druist recht tegen de geloofsregels in
van die fundamentalisten.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_63204453
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

Juist niet in mijn optiek zoals je kon zien aan mijn opmerking.
Het dragen van sieraden, make up en verven van haar druist recht tegen de geloofsregels in
van die fundamentalisten.
Moorden druist ook in tegen die regels. En er zouden ook regels zijn waarbij die fundamentalisten mogen liegen en bedriegen.
Ook weer een argument waar alleen maar over gediscusieerd kan worden en niks met zekerheid kan worden gezegd.
pi_63206384
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef Orwell het volgende:

[..]

je bent bij de slager, hij verkoopt je een appeltaart, thuis eet je de taart, heerlijke appeltaart...
en je concludeert: "dit kan onmogelijk een appeltaart zijn want de slager maakt geen appeltaarten."
Dat is inderdaad de kortzichtige methode, je kan natuurlijk ook meer naar de echt belangrijke zaken kijken zoals ingredienten en de tijd die nodig is om een appeltaart te maken
pi_63206905
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uh niet om het een of ander wie zegt dat het in een paar uurtjes moest? Waarom niet al weken en weken van te voren.
niet om het een of ander of ander hoor maar het was een kantoorpand van 200 meter hoog midden in de stad waar dagelijks duizenden mensen kwamen het zou dus wel opgevallen zijn als het gebouw geprepareerd werd voor een CD. Zelfs Jowenko heeft aangegeven dat het dan in een paar uur gedaan moet zijn, omdat hij ook weet wat er bij komt kijken om het voor te bereiden en dat het zou opvallen als je dat weken van te voren doet. Maar nu zal je vast wel iets uit je duim zuigen om het om magische manier toch te kunnen verklaren..
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:22:43 #249
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_63210305
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de kortzichtige methode, je kan natuurlijk ook meer naar de echt belangrijke zaken kijken zoals ingredienten en de tijd die nodig is om een appeltaart te maken
als ik een appeltaart eet, weet ik of het wel of geen appeltaart is...
ongeacht de vermeldde ingredienten en/of een onderzoek (door de vereniging voor banketbakkers) naar de tijd die nodig is om er een te bakken...

bizar...je constateert een controlled demolition en vervolgens zeg je: het is geen controlled demolision want "ze" hadden geen tijd voor de voorbereidingen...
daarmee impliceer je dat je weet wie "ze" zijn én dat je inzage hebt in "hun" agenda...

het is de wetenschap op z'n kop...
je loopt op een tropisch eiland, komt een paard tegen, maar je weet dat onderzoek heeft aangetoond dat in dat deel van de wereld geen paarden voorkomen...je concludeert dan maar dat het geen paard is, maar een schaap...
Huig
  vrijdag 14 november 2008 @ 07:20:15 #250
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_63211553
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:54 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat lijk door de slechte kwaliteit van de foto. En het is helemaal niet vreemd dat iemand het ene jaar een dikker hoofd dan het andere. Tussen 1 en 3 zit ook een aardig verschil.
je bent echt hopeloos naief
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_63211651
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Aan het oordeel van iemand die perse in een complot wil geloven hecht ik weinig waarde.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:14:59 #252
52357 Lambiekje
pi_63212583
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:22 schreef Orwell het volgende:

[..]

ongeacht de vermeldde ingredienten en/of een onderzoek (door de vereniging voor banketbakkers) naar de tijd die nodig is om er een te bakken...

bizar...je constateert een controlled demolition en vervolgens zeg je: het is geen controlled demolision want "ze" hadden geen tijd voor de voorbereidingen...
daarmee impliceer je dat je weet wie "ze" zijn én dat je inzage hebt in "hun" agenda...

je loopt op een tropisch eiland, komt een paard tegen, maar je weet dat onderzoek heeft aangetoond dat in dat deel van de wereld geen paarden voorkomen...je concludeert dan maar dat het geen paard is, maar een schaap...
Velen hanteren dit.
quote:
Voorbeeld: stel dat ik in een land met enkel witte zwanen beweer dat zwarte zwanen niet bestaan, dan zullen velen mij geloven. Maar ik kan het enkel formeel bewijzen door in heel de wereld alle zwanen te verzamelen en te controleren (en te laten bevestigen door collega's) dat er geen zwarte tussen zitten. Als ik beweer dat er wel zwarte zwanen bestaan, is het voldoende dat ik met 1 exemplaar kom aanzetten om mijn bewering te staven.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_63212786
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Velen hanteren dit.
[..]
Dat werkt twee kanten op natuurlijk, ook als je gelooft dat WTC 7 is opgeblazen is het wel fijn om anderen te overtuigen met daadwerkelijk bewijs i.p.v. bijvoorbeeld Youtube-filmpjes.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:49:31 #254
52357 Lambiekje
pi_63213346
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:36 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Aan het oordeel van iemand die perse in een complot wil geloven hecht ik weinig waarde.
http://www.welfarestate.com/binladen/funeral/

http://pilotsfor911truth.org/forum//index.php?showtopic=391
http://physics911.net/kevinbarrett
pi_63213732
quote:
Geinige site!
Er staat ook een verklaring voor de ietwat vreemde bewegingen van het tweede vliegtuig op die het WTC invloog: http://pilotsfor911truth.org/forum//index.php?showtopic=1529&view=findpost&p=6694355
Gezien die site je bron is, ga ik ervan uit dat ook jij nu overtuigd bent van het feit(!) dat er twee vliegtuigen het WTC invlogen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:40:02 #256
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_63214580
quote:

[..]

Je premisse is foutief, je overschat je eigen kennisniveau.
pi_63214712
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:11 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Moorden druist ook in tegen die regels. En er zouden ook regels zijn waarbij die fundamentalisten mogen liegen en bedriegen.
Ook weer een argument waar alleen maar over gediscusieerd kan worden en niks met zekerheid kan worden gezegd.
Dus kun je ook niet met zekerheid zeggen of hij leeft en leefde op het moment van die statements.
Derhalve kan men ook niet met zekerheid zeggen dat de tape met de bekentenis echt is.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:37:25 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_63218307
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Iets met pot en ketel?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:27:15 #259
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_63219422
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je premisse is foutief, je overschat je eigen kennisniveau.
ik geef het niet graag toe maar je argumenten zijn overweldigend...
touchez!
Huig
pi_63220517
quote:

[..]

Als je het eet ja maar niet door er alleen maar naar te kijken en daar ging het juist om...
quote:
bizar is hoe slecht je kan lezen, ik constateer geen CD ik constateer dat het LIJKT op een CD maar dat het geen CD kan zijn en de voorbereidingstijd is slechts een van de vele argumenten daarvoor.

Ik impliceer helemaal niet dat ik weet wie 'ze' zijn of wat 'hun' agenda is, kap eens met het verdraaien van mijn woorden. Jij denkt dat het een CD is dus er moet iemand of een groep zijn die dat dan heeft uitgevoerd toch, die personen vat ik samen met 'ze'. Geen wonder dat je een complot aanhanger bent als je zo makkelijk verkeerde conclusies trekt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')