quote:
Dagjequote:
Leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:49 schreef Yesse het volgende:
Wat ontzettend tof. Mijn favoriete leraar van de basisschool. (Groep 7 en 8) heeft me net toegevoegd op hyves. Hij wilt graag weten hoe het gaat met de oudleerlingen..Wij waren z'n eerste 'echte' klas (laatste stage klas en eerste klas als volwaardig leraar)
Nicequote:Op dinsdag 4 november 2008 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
![]()
IK HEB M:N STAGE GEHAALD MET EEN 8!!!!!
![]()
![]()
![]()
mailde hem voor het verslag (Dat niet geheel goedwas) kreeg ik terug dat hij hem nogmaals gelezen haden hem heeft goedgekeurd met een 8.. Wat de reden erachter is, is mij een vraag, maar BOEIE!!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mailde hem voor het verslag (Dat niet geheel goedwas) kreeg ik terug dat hij hem nogmaals gelezen haden hem heeft goedgekeurd met een 8.. Wat de reden erachter is, is mij een vraag, maar BOEIE!!
Beterrrr!quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dankuquote:
Felicidados!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehe.. ja Fok! de pcquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:42 schreef Puala het volgende:
Goh, fok op de pc![]()
Maar hier was het ook echt heel erg. Ik hoef maar 3,2 km maar heb er ruim 8 min over gedaan omdat er gewoon ook geen f*ck te zien was. Heb er geen foto's van gemaakt want daar ben ik te lui voor
zie mijn foto.. je ziet nog een heel klein stukje van die vervelende stagairequote:Op dinsdag 4 november 2008 09:44 schreef Californium het volgende:
Gefeliciteerd CueEcht tof joh
Even een vraag, vooral aan de dames, maar heren mogen ook hun mening gevenwel een totaal ander iets en misschien wel stom:
Maar gebruiken jullie altijd wc-papier als je op het toilet zit? Is het raar dat ik dat wel altijd doe?
Ik ga zo werkenmaar vraag me even af wat jullie denken
Nou die film ken ik niet, maar ik weet wel dat we hier in de betuwe altijd zo'n periode hebben in het jaar dat het mistig is. En mijn weg is recht toe recht aan, dus echt bang voor een boch/muur ben ik nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehe.. ja Fok! de pc![]()
Je kan inderdaad maar wat langzamer gaan met dit weer. Voor je weet doemt er opeens een bochtje of muur op ofzo. Kreeg een beetje het gevoel van die film The Mist(of het boek voor de liefhebbers
)
hier is het over het algemeen juist nooit zo erg. Het blijft randstad natuurlijk en dan is het normaal gesproken druk zat om al die mist wel weg te rijden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou die film ken ik niet, maar ik weet wel dat we hier in de betuwe altijd zo'n periode hebben in het jaar dat het mistig is. En mijn weg is recht toe recht aan, dus echt bang voor een boch/muur ben ik niet. Vind het alleen gevaarlijk met zijstraten, want je ziet gewoon niet of er iemand uit komt
. Ik moest de weg op draaien bij ons (daar rijden ze 80+) en ik heb het maar op de gok gedaan. Kon absoluut niet zien of er iemand aan kwam
maar gezien het feit dat ze zegt dat ze het wel heeft gebruikt, vindt zij het eigenlijk ook normaal om te doen. Maar is ze gewoon te lui of te smerig ja.. Overigens klaagt zij nu natuurlijk over het feit dat jij geen nieuwe rolletjes ophangt als je hem opmaaktquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef Californium het volgende:
de vervelende stagiair
![]()
Het lijkt mij ook niet raar nee
De reden dat ik dit vraag: ik kwam vanmorgen op de wc en ik maakte het laatste beetje papier opkan gebeuren, ik vergeet een nieuwe op te hangen
kan gebeuren,
Nou ik ontbijt, omkleden ik ga mijn tandenpoetsen en bedacht me dat ik het vergeten was... maar mijn huisgenoot (andere nederlandse meisje war ik eht welleens over had) gaat altijd naar de wc zodra ze wakker word... Ik kijk om en zie nog steeds het lege rolletje hangenik kijk op de grond, of ze een nieuwe heeft gepakt en daar terug heeft gezet... alles nog precies zoals ik het achtergelaten heb
Ik vragen: ben jij vanmorgen naar de wc geweest? zij: jah.... Ik: gebuik jij geen wc papier ofzo? Zij: jawel.... Ik: waar heb je dat vandaan gehaald dan, ik heb vanmorgen de rol opgemaakt en er hangt geen nieuwe?
zij:......
Klacht: ik woon met smerig huisgenootje![]()
verkeerde forum
Wij hebben hier overal sloten/watertjes dus dan heb je altijd mist. Maar de randstad heeft vaak geen mist tochquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
hier is het over het algemeen juist nooit zo erg. Het blijft randstad natuurlijk en dan is het normaal gesproken druk zat om al die mist wel weg te rijden.
halve vent! Alsof wij mannen zo vies zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef Californium het volgende:
Van mij mag ze klagen dat ik geen nieuw rolletje opgehangen heb....![]()
Ik weet dat ik samenwoon met een halve kerel, maar om eraan te denken dat ze niet even wc papier gebruikt.... vind ik wel heel erg onsmakelijk....
Nee dat zei ik toch ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Wij hebben hier overal sloten/watertjes dus dan heb je altijd mist. Maar de randstad heeft vaak geen mist toch
tot vanavaond. Ik ga ook wat proberen te doen vandaag.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:05 schreef Californium het volgende:
maar nu weer aan het werkik kon iig vanavond wel weer online
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:15 schreef Californium het volgende:
niet omdat jullie mannen zo smerig zijnmaar ze gedraagd zich soms ook zo.... denk ik altijd...je bent een vrouw! gedraag je je daar iets meer naar....
jij ookquote:
Tnxquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:44 schreef Californium het volgende:
Gefeliciteerd CueEcht tof joh
Even een vraag, vooral aan de dames, maar heren mogen ook hun mening gevenwel een totaal ander iets en misschien wel stom:
Maar gebruiken jullie altijd wc-papier als je op het toilet zit? Is het raar dat ik dat wel altijd doe?
Ik ga zo werkenmaar vraag me even af wat jullie denken
Je gaat er zelfs rare dingen van zeggen....quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:24 schreef eer-ik het volgende:
zo, ik ben weer heerlijk relaxed.
massage gehad op werk.
Zie je wel..quote:werk
whehe, jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
Je gaat er zelfs rare dingen van zeggen....![]()
[..]
Zie je wel..
Collega van me die eet ook echt bijna elke dag druifjes alsof het popcorn isquote:
Hier is inderdaad ook weinig veranderd in het zicht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:36 schreef Puala het volgende:
jemig, nog altijd mist![]()
lala, stage is saai vandaag, lala
Zal ook nog wel de hele dag zo blijvenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hier is inderdaad ook weinig veranderd in het zicht.
Ongezellig zo met die mist..quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal ook nog wel de hele dag zo blijven.
Straks lekker eten bij mijn oma ^_^. Mijn lievelingskostje ^_^.
Waar zit jij dan? In Delft toch ofzo?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:13 schreef Bravebart het volgende:
Hier is het open getrokken rond 11 uur
Gebakken aardappels, bloemkool (met sausje), sperziebonen, gehaktballen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ongezellig zo met die mist..
En wat is je lievelingskostje dan? Zo hebben we er ook niets aan
Het gaf vanochtend ook wel een mysterieus beeld. Geluid werd ook zwaar gedempt, dus je hoorde alleen af en toe een grote tanker voorbij komen en als je over het water keek zag je eigenlijk niets behalve 20 meter water en verder een witte waas.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:41 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vind mist wel wat hebben eigenlijkStraks ff een stuk over de hei lopen denkik
Op de bloemkool en de sperziebonen na ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Gebakken aardappels, bloemkool (met sausje), sperziebonen, gehaktballen.
![]()
![]()
![]()
Je moet is leren wat lekker is jijquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Op de bloemkool en de sperziebonen na ben ik het met je eens
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet is leren wat lekker is jij [ afbeelding ]
saladequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Bij gebakken aardappeltjes en een gehaktbal?
uhm... een salade of doperwtjes
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet is leren wat lekker is jij [ afbeelding ]
quote:doperwtjes
ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, dat weet ik. Ben een moeilijke eten
Hier ook al. Moet ook wel, kan zowat niet bij mijn schoonouders eten (zij zweren bij zweedse keuken, ik bij de nederlandse) xD.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik ook
Maar het wordt al beter met me
Dat ik vroeger ook dat ik bij niemand durfde te etenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier ook al. Moet ook wel, kan zowat niet bij mijn schoonouders eten (zij zweren bij zweedse keuken, ik bij de nederlandse) xD.
Wie?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:53 schreef Californium het volgende:
mijn goddddddd!
wat is hij lekker![]()
mag ik m opeten![]()
![]()
Aha. Snoepert.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:57 schreef Californium het volgende:
een collega, met een te lief schots accenten hij is zo lekker dat ik m wel op kan eten
![]()
vreetzakquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:57 schreef Californium het volgende:
een collega, met een te lief schots accenten hij is zo lekker dat ik m wel op kan eten
![]()
Nee, je post onder je account zonder ingelogd te zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:09 schreef Californium het volgende:
@ Nico
ben niet ingelogd dus kan niet quoten![]()
Oeh die heb ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Piles, ik heb Mario Kart Wii, dus wanneer gaan we tegen elkaar racen?
Ik heb het nog niet geprobeerd, dus nog geen ideequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oeh die heb ik ooknouja.. ik. Me broer heeft hem
ik bak er niks van
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, ik heb Mario Kart Wii, dus wanneer gaan we tegen elkaar racen?
Moet ik dat nog ergens invullen?quote:
Als je Mario Kart Wii hebt, kun je er iets mee, anders niet waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
is dat een inside joke of kunnen we daar wat mee?
Koop een Wii, dan snap je hetquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
is dat een inside joke of kunnen we daar wat mee?
Ik faal hardquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gefeliciteerd Piles.
Op zich ging het nog niet zo slecht voor een eerste keerlaatste race zelfs gewonnen
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was zelfs te traag met een voertuig kiezen, daarom zat ik opgescheept met die motor
Goed planquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal nu eens dat boekje lezen
Nee hier op FOK!quote:
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het typtequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om de serie friends ging.. Dat koppelde ik helemaal aan jou namelijk
Vandaar.. Zie je.. heb ik zelfs nog iets over je onthoudenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het typte![]()
Het is ook geen werkje voor mij. Dus ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:02 schreef Californium het volgende:
luctor![]()
mijn god wat haat ik strijken....ik wil er zooooo niet aan beginnen
welke?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:11 schreef Houniet het volgende:
Cali ga die gast versieren.
quote:
Caliquote:
Ha dan vind je hem wel erg leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
welke?dat snoepje
![]()
Ik kom niet uit mijn woorden als ik met hem praat![]()
![]()
Dat heb ik met iedere chickquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
Ik kom niet uit mijn woorden als ik met hem praat![]()
![]()
Stiekem is ie wel heel erg lekker jahquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik met iedere chick![]()
![]()
Volgens mij kunnen jongens dat ook best schattig vinden hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef Californium het volgende:
komt uiteindelijk goed
en bij jongens vind ik dat stiekem schattig...dan begin ik wel te kletsen en dan komt het vaak wel goed....Behalve bij deze dus
![]()
Dus wat zegt dat over jou?quote:tegen mij praat je nog wel hoor
mooiquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen jongens dat ook best schattig vinden hoor
[..]
Dus wat zegt dat over jou?[/gemeen]
Zo lees ik zulke dingen altijd jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
dat zegt over mij dat ik geen chick ben?![]()
![]()
quote:
Schijt aan, praten ermee. Geloof me, anders krijg je er spijt van.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Stiekem is ie wel heel erg lekker jah
ik weet hetquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Schijt aan, praten ermee. Geloof me, anders krijg je er spijt van.
en is die conlusie juist?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar, nou, ik zeg dus zeg maar niet dat uh die conclusie juist is![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:31 schreef nicomart het volgende:
Cali demonstreet SOG.. Strijk ontwijkend gedrag
o vandaarquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga stotteren, dan snapt ze het wel, maar niet dus
maar dit is internet. Dat is makkelijkerquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
komt uiteindelijk goed
en bij jongens vind ik dat stiekem schattig...dan begin ik wel te kletsen en dan komt het vaak wel goed....Behalve bij deze dus
![]()
tegen mij praat je nog wel hoor
tof .....en als wij nou irl gaan meetenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar dit is internet. Dat is makkelijker
En niet luisteren naar Piles hoor
Dat heeft bij hem een hele andere reden, want er zijn bij hem geen chicksquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
o vandaar![]()
hihihi....![]()
heb jij last van hetzelfde pilleke? niet kunnen praten met een chick in de buurt
Dan zal ik, denk ik, heel verlegen zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
tof .....en als wij nou irl gaan meeten![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
heb jij last van hetzelfde pilleke? niet kunnen praten met een chick in de buurt
Héquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En niet luisteren naar Piles hoor
Veeeeel makkelijkerquote:maar dit is internet. Dat is makkelijker
En je vriend danquote:
Dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heeft bij hem een hele andere reden, want er zijn bij hem geen chicks
sorry, inkoppertje
owwwquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zal ik, denk ik, heel verlegen zijn.
awwwwquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Hé![]()
Wel gelijk
[..]
Veeeeel makkelijker![]()
Niet positief reageren, want het is helemaal niet leukquote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:50 schreef Californium het volgende:
[..]
awwwwdus buiten internet heeft pilleke maar een heel klein mondje
welke vriendquote:
das liefquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet positief reageren, want het is helemaal niet leuk
[..]
Klopt![]()
Maar als jij het gesprek op gang houd, dan kan ik wel pratenquote:
Ah ben je er zo 1quote:
oke coolquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als jij het gesprek op gang houd, dan kan ik wel praten
nee....serieus..... ben al weer 3 weken singlequote:
dat zal het zeker ook wel zijn....ik ken het nu ook jammer genoeg....heel erg frusterendsquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zwaar frustrerend
daarom is Cali nu zo populair hierquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
nee....serieus..... ben al weer 3 weken single![]()
Eh serieusquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
nee....serieus..... ben al weer 3 weken single![]()
Ik snapte er al niets van manquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom is Cali nu zo populair hier
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom is Cali nu zo populair hier
Ik alweer een jaar ofzoquote:
jahquote:
mis ik ietsquote:
quote:
jeeeeejquote:
WCz.quote:
Vandaar de "missen we iets"quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
houniet interpreteerde dat volgens mij verkeerd.
Hij is al dik een jaar single.
Linkquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
jahteruglezen lief..... topic van ehm...14 oktober
![]()
O gelukkigquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
O gelukkigik haat het om kerels te versieren die een vriendin hebben
Ja toch.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mij versier je niet zomaar hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
O gelukkigik haat het om kerels te versieren die een vriendin hebben
#681 of 682 ...quote:
Ik kan het niet vinden, maarja boeiendquote:
Link boven die postquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, maarja boeiend.
dat dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Stage SC # 682 Waar we de zorgen bewaren voor morgen!!
take back the cityquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:35 schreef Houniet het volgende:
Hier Snow Patrol eer.
waar kunnen we inschrijven?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:36 schreef Californium het volgende:
[..]
dat dus![]()
en wanneer komt die poll?![]()
moet je eerst weten wie je er allemaal in wilthebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:36 schreef Californium het volgende:
[..]
dat dus![]()
en wanneer komt die poll?![]()
quote:
quote:
ik heb al een heeeeele leuke vriendinquote:
Doe eensquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:42 schreef Californium het volgende:ik wil ook wel verzinnen wie er in mag
maar dan nog.. een poll met namen en dan mag de rest kiezen? Klinkt niet als de juiste gang van zakenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil ook wel verzinnen wie er in mag
De rest moet dan een gokje doen, degene die goed gokt krijgt een krat bierquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar dan nog.. een poll met namen en dan mag de rest kiezen? Klinkt niet als de juiste gang van zaken
wat Mpg zegt vind ik een goedequote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar dan nog.. een poll met namen en dan mag de rest kiezen? Klinkt niet als de juiste gang van zaken
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef Houniet het volgende:
"Ehhh je stottert, dus ik denk dat je Piles bent".
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef Houniet het volgende:
"Ehhh je stottert, dus ik denk dat je Piles bent".
dus daarom heb ik nog nooit een pic van jou gezienquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:44 schreef Houniet het volgende:
We gaan gewoon blind daten.
Cali gaat met elke gast hier wat doen (mits afmeld) en dan moet ze raden wie wie is?
Maar de mensen met een pic in fotoboek vallen dan ook af.
Wie?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil ook wel verzinnen wie er in mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Ja tochquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik deed Luctor na, maar dat maakt nu ff niet uit
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
wat Mpg zegt vind ik een goede
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie?
wat?
waar?
waar gaat het om?
Die zin kan best raar overkomen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef Californium het volgende:
dus daarom heb ik nog nooit een pic van jou geziendit was je ultieme plan
quote:
omdat je daar niet tegen kan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
waarom heb ik dan nog steeds geen pic van jou gezien?
eer-ikquote:
Dat heb je nooit gevraagdquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
waarom heb ik dan nog steeds geen pic van jou gezien?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. die wil ik
Dan hoef ik niet eens Cali te krijgen maar gewoon goed te gokken!![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
omdat je daar niet tegen kan.
Houniet is te koning om aan de wereld te laten zien
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat je daar niet tegen kan.
Houniet is te koning om aan de wereld te laten zien
Oh wanneer danquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:52 schreef mash_ het volgende:
ik heb hou wel is gezien! maybewe zaten wel in het zelfde vak bij ajax geloof ik
Wat lach jequote:
mag ik een foto van jequote:
Oh op 428quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:53 schreef mash_ het volgende:
lang geleden!tegen twente die 0-0
voor voorronde cl
nietsquote:
quote:
Damesquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh op 428. Wat een kekakr wedstrijd was dat
. Het vak was uitverkocht dus de kans dat je mij gezien hebt was zeeer klein