abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:56:39 #26
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62927397
IK HEB M:N STAGE GEHAALD MET EEN 8!!!!!
mailde hem voor het verslag (Dat niet geheel goedwas) kreeg ik terug dat hij hem nogmaals gelezen had en hem heeft goedgekeurd met een 8.. Wat de reden erachter is, is mij een vraag, maar BOEIE!!
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_62927539
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:
mailde hem voor het verslag (Dat niet geheel goedwas) kreeg ik terug dat hij hem nogmaals gelezen had en hem heeft goedgekeurd met een 8.. Wat de reden erachter is, is mij een vraag, maar BOEIE!!
Nice
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:05:07 #28
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_62927567
quote:
Gefeliciteerd
Fuck the EBU
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:08:32 #29
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62927635
Dank jullie
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_62927670
quote:
Beterrrr!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_62927846
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:14 schreef Californium het volgende:
ontbijt

En voor sub TT
danku
quote:
Felicidados!!

Oh en wat een bizarre mist. De boot was een kwartier te laat, omdat er echt 20 meter zicht was op het water. je kon je overkant van de rivier niet eens zien. Erg apart.
pi_62928017
Hier niks aan de hand hoor
pi_62928073
Nou hier echt ernstig.. heb nog een foto'tje gemaakt. Ff uploaden
pi_62928159
Niet zo heel erg duidelijk, maar normaal gesproken is hier makkelijk de overkant en de snelweg die daar onder het water vandaan komt te zien.

en ook op vanaf mijn werkplek naar buiten is het zicht niet enorm..

pi_62928253
Goh, fok op de pc

Maar hier was het ook echt heel erg. Ik hoef maar 3,2 km maar heb er ruim 8 min over gedaan omdat er gewoon ook geen f*ck te zien was. Heb er geen foto's van gemaakt want daar ben ik te lui voor
pi_62928290
Gefeliciteerd Cue Echt tof joh

Even een vraag, vooral aan de dames, maar heren mogen ook hun mening geven wel een totaal ander iets en misschien wel stom:

Maar gebruiken jullie altijd wc-papier als je op het toilet zit? Is het raar dat ik dat wel altijd doe ?

Ik ga zo werken maar vraag me even af wat jullie denken
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_62928316
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:42 schreef Puala het volgende:
Goh, fok op de pc

Maar hier was het ook echt heel erg. Ik hoef maar 3,2 km maar heb er ruim 8 min over gedaan omdat er gewoon ook geen f*ck te zien was. Heb er geen foto's van gemaakt want daar ben ik te lui voor
hehe.. ja Fok! de pc

Je kan inderdaad maar wat langzamer gaan met dit weer. Voor je weet doemt er opeens een bochtje of muur op ofzo. Kreeg een beetje het gevoel van die film The Mist (of het boek voor de liefhebbers )
pi_62928365
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:44 schreef Californium het volgende:
Gefeliciteerd Cue Echt tof joh

Even een vraag, vooral aan de dames, maar heren mogen ook hun mening geven wel een totaal ander iets en misschien wel stom:

Maar gebruiken jullie altijd wc-papier als je op het toilet zit? Is het raar dat ik dat wel altijd doe ?

Ik ga zo werken maar vraag me even af wat jullie denken
zie mijn foto.. je ziet nog een heel klein stukje van die vervelende stagaire

Maar als vrouw is het toch niet gek dat je altijd een wc-papiertje gebruikt?
pi_62928390
Zo
Dat zit goed dicht
pi_62928441
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef The_Dean het volgende:
Zo
Dat zit goed dicht
pi_62928458
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:

[..]

hehe.. ja Fok! de pc

Je kan inderdaad maar wat langzamer gaan met dit weer. Voor je weet doemt er opeens een bochtje of muur op ofzo. Kreeg een beetje het gevoel van die film The Mist (of het boek voor de liefhebbers )
Nou die film ken ik niet, maar ik weet wel dat we hier in de betuwe altijd zo'n periode hebben in het jaar dat het mistig is. En mijn weg is recht toe recht aan, dus echt bang voor een boch/muur ben ik niet . Vind het alleen gevaarlijk met zijstraten, want je ziet gewoon niet of er iemand uit komt . Ik moest de weg op draaien bij ons (daar rijden ze 80+) en ik heb het maar op de gok gedaan. Kon absoluut niet zien of er iemand aan kwam
pi_62928507
de vervelende stagiair

Het lijkt mij ook niet raar nee

De reden dat ik dit vraag: ik kwam vanmorgen op de wc en ik maakte het laatste beetje papier op kan gebeuren, ik vergeet een nieuwe op te hangen kan gebeuren,

Nou ik ontbijt, omkleden ik ga mijn tandenpoetsen en bedacht me dat ik het vergeten was... maar mijn huisgenoot (andere nederlandse meisje war ik eht welleens over had) gaat altijd naar de wc zodra ze wakker word... Ik kijk om en zie nog steeds het lege rolletje hangen ik kijk op de grond, of ze een nieuwe heeft gepakt en daar terug heeft gezet... alles nog precies zoals ik het achtergelaten heb Ik vragen: ben jij vanmorgen naar de wc geweest? zij: jah.... Ik: gebuik jij geen wc papier ofzo? Zij: jawel.... Ik: waar heb je dat vandaan gehaald dan, ik heb vanmorgen de rol opgemaakt en er hangt geen nieuwe?
zij:......

Klacht: ik woon met smerig huisgenootje

verkeerde forum
pi_62928518
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Nou die film ken ik niet, maar ik weet wel dat we hier in de betuwe altijd zo'n periode hebben in het jaar dat het mistig is. En mijn weg is recht toe recht aan, dus echt bang voor een boch/muur ben ik niet . Vind het alleen gevaarlijk met zijstraten, want je ziet gewoon niet of er iemand uit komt . Ik moest de weg op draaien bij ons (daar rijden ze 80+) en ik heb het maar op de gok gedaan. Kon absoluut niet zien of er iemand aan kwam
hier is het over het algemeen juist nooit zo erg. Het blijft randstad natuurlijk en dan is het normaal gesproken druk zat om al die mist wel weg te rijden.

Zo'n gokje is wel spannend ja Maar je kan moeilijk de hele dag blijven wachten
pi_62928555
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef Californium het volgende:
de vervelende stagiair

Het lijkt mij ook niet raar nee

De reden dat ik dit vraag: ik kwam vanmorgen op de wc en ik maakte het laatste beetje papier op kan gebeuren, ik vergeet een nieuwe op te hangen kan gebeuren,

Nou ik ontbijt, omkleden ik ga mijn tandenpoetsen en bedacht me dat ik het vergeten was... maar mijn huisgenoot (andere nederlandse meisje war ik eht welleens over had) gaat altijd naar de wc zodra ze wakker word... Ik kijk om en zie nog steeds het lege rolletje hangen ik kijk op de grond, of ze een nieuwe heeft gepakt en daar terug heeft gezet... alles nog precies zoals ik het achtergelaten heb Ik vragen: ben jij vanmorgen naar de wc geweest? zij: jah.... Ik: gebuik jij geen wc papier ofzo? Zij: jawel.... Ik: waar heb je dat vandaan gehaald dan, ik heb vanmorgen de rol opgemaakt en er hangt geen nieuwe?
zij:......

Klacht: ik woon met smerig huisgenootje

verkeerde forum
maar gezien het feit dat ze zegt dat ze het wel heeft gebruikt, vindt zij het eigenlijk ook normaal om te doen. Maar is ze gewoon te lui of te smerig ja.. Overigens klaagt zij nu natuurlijk over het feit dat jij geen nieuwe rolletjes ophangt als je hem opmaakt

Oh en jij mag overal klagen van mij hoor
pi_62928624
Van mij mag ze klagen dat ik geen nieuw rolletje opgehangen heb....

Ik weet dat ik samenwoon met een halve kerel, maar om eraan te denken dat ze niet even wc papier gebruikt.... vind ik wel heel erg onsmakelijk....
pi_62928630
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:

[..]

hier is het over het algemeen juist nooit zo erg. Het blijft randstad natuurlijk en dan is het normaal gesproken druk zat om al die mist wel weg te rijden.
Wij hebben hier overal sloten/watertjes dus dan heb je altijd mist. Maar de randstad heeft vaak geen mist toch
pi_62928723
maar nu weer aan het werk ik kon iig vanavond wel weer online
pi_62928818
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef Californium het volgende:
Van mij mag ze klagen dat ik geen nieuw rolletje opgehangen heb....

Ik weet dat ik samenwoon met een halve kerel, maar om eraan te denken dat ze niet even wc papier gebruikt.... vind ik wel heel erg onsmakelijk....
halve vent! Alsof wij mannen zo vies zijn

maar goed.. wegblijven van dat bacteriegat dan
onsmakelijk..
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Wij hebben hier overal sloten/watertjes dus dan heb je altijd mist. Maar de randstad heeft vaak geen mist toch
Nee dat zei ik toch ook
Alleen als je wat verder de polder ingaat bij ons.
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:05 schreef Californium het volgende:
maar nu weer aan het werk ik kon iig vanavond wel weer online
tot vanavaond. Ik ga ook wat proberen te doen vandaag.
pi_62928927
niet omdat jullie mannen zo smerig zijn maar ze gedraagd zich soms ook zo.... denk ik altijd...je bent een vrouw! gedraag je je daar iets meer naar....
pi_62928941
succes Nico

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')