Vervolgens ging ik F5'en tot er een nieuw topic kwamquote:Op maandag 3 november 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Je mag zelf wat verzinnen!
Maar niet weer afgezaagd met Puberpop aub
ik ga dadelijk op zoek n aar tieten voor jequote:
quote:Op maandag 3 november 2008 20:52 schreef LastRequest het volgende:
Serieus CP ik geloof echt dat zo'n pak heel mooi is als je er verstand van hebt, maar ik heb alleen maar associaties met de Power Rangers
Serieus, het is niet lullig bedoeld, maar ik denk dat je hier niet de reacties kunt verwachten die je op een motorforum oid krijgt. Tenzij Moblo in de house is (en een goed humeur heeftquote:
Danku x3quote:Op maandag 3 november 2008 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
lol @ msngesprek, tt & power rangers
quote:
Dat dusquote:Op maandag 3 november 2008 20:57 schreef IrishBastard het volgende:
een "hardop-lachen-om-een-internet-grap" momentje
Dan is het goedquote:Op maandag 3 november 2008 20:57 schreef IrishBastard het volgende:
Het boeit mij niet of de opmerking lullig was of niet, maar het zorgde hier voor een "hardop-lachen-om-een-internet-grap" momentje
Ik wacht vol spanning afquote:Op maandag 3 november 2008 20:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga dadelijk op zoek n aar tieten voor jeoke?
quote:Op maandag 3 november 2008 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
en dan krijg je dit soort dingen![]()
[ afbeelding ]
zei er iemand iets over volwassen?![]()
Ik zal m in de fipo zettenquote:
dank u, dank uquote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Mikkie het volgende:
Ze is wat mager, maar verder kudo's @ Cali voor de fipo
Humorquote:Op maandag 3 november 2008 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
en dan krijg je dit soort dingen![]()
[ afbeelding ]
zei er iemand iets over volwassen?![]()
ik vind het prima...alleen geen tietenfipo danquote:
Wattannie?quote:Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw de meet gaat hem voor mij niet worden
En het liefst 50 m² voor 200 euro incl?quote:Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Humor
Zeg wat is nou een 'ideale' wijk om te wonen in Nijmegen? Dus iig dicht genoeg in buurt van centrum, geen pauperwijk, geen wijk waar de paupers uit de pauperwijken hun vernielingen verrichten e.d. en waar ook wel beetje studenten zitten... en niet alleen supergehorige panden uit de prehistorie enzoDus wel rustig, maar niet afgelegen zeg maar.
Klinkt als mijn plekquote:Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Humor
Zeg wat is nou een 'ideale' wijk om te wonen in Nijmegen? Dus iig dicht genoeg in buurt van centrum, geen pauperwijk, geen wijk waar de paupers uit de pauperwijken hun vernielingen verrichten e.d. en waar ook wel beetje studenten zitten... en niet alleen supergehorige panden uit de prehistorie enzoDus wel rustig, maar niet afgelegen zeg maar.
Jahquote:Op maandag 3 november 2008 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En het liefst 50 m² voor 200 euro incl?
Ah mooi. Nog appartementjes vrij daar?quote:Op maandag 3 november 2008 21:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Klinkt als mijn plek![]()
Berg en Dalseweg helemaal aan de stadkant.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw de meet gaat hem voor mij niet worden
was het maar zo'n feestquote:Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
en cp met welke fokster heb je nu weer afgesproken
quote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
kom financieel niet helemaal uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Agree.quote:Op maandag 3 november 2008 20:57 schreef IrishBastard het volgende:
Het boeit mij niet of de opmerking lullig was of niet, maar het zorgde hier voor een "hardop-lachen-om-een-internet-grap" momentje
quote:Op maandag 3 november 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
en als sietske nu komt cp zo'n kans kan je niet laten liggengenoeg dames op de wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laptop was niet stuk, pc is dood. Laptop is alleen bezig met herinstall van Ubuntu.quote:Op maandag 3 november 2008 21:39 schreef swarmahoer het volgende:
op n andere of werkt je lappie weer
wat was dat?quote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil trouwens een serieus antwoord op mijn powerrangerpakjevraag
Je bent niet dik?quote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil trouwens een serieus antwoord op mijn powerrangerpakjevraag
probeer je in dr broek te komenquote:
Mijn ongezouten mening was eens niet onvriendelijk, probeer ik dan meteen in iemands broek te komen?quote:Op maandag 3 november 2008 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
probeer je in dr broek te komen
ik wil het niet eens weten geloof ikquote:Op maandag 3 november 2008 21:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn ongezouten mening was eens niet onvriendelijk, probeer ik dan meteen in iemands broek te komen?
Als ze dat Powerranger ding aan heeft? Misschien probeert-ie haar er wel weer uit te krijgenquote:Op maandag 3 november 2008 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
probeer je in dr broek te komen
Begrijpelijkquote:Op maandag 3 november 2008 21:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als ze dat Powerranger ding aan heeft? Misschien probeert-ie haar er wel weer uit te krijgen![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kent iemand dit? Is dat dan niet een grote etalage snachts met al die ramen?![]()
hoe dat zo?quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom kijk je er uberhaupt naar H_Mhet lijkt me sterk dat jij zo 123 aan die eisen voldoet :p
quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Idd, die inkomenseis lijkt niet per jaar te zijn.
Huisjes kijken is leukquote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom kijk je er uberhaupt naar H_Mhet lijkt me sterk dat jij zo 123 aan die eisen voldoet :p
Opzich wel, aan andere kant is kwaliteit van wonen ook wel erg belangrijk vind ik. 900 kan ik uiteraard ook niet betalen nu... 600 heb ik wel over voor wat leuks, maja dan kan ik ook zo'n 2 a 300 euro huursubsidie krijgen en is het eigenlijk goedkoop.quote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je 900 p maand wil uitleggen, kan je daar niet iets van kopen? Of zeg ik nou iets geks. Ik vind 900 p maand wel heul veel geld om over de balk te gooien qua huur.
Discriminatiequote:Op maandag 3 november 2008 23:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Zag net weer wat voorbijkomen op een prikbord van UMCN. Moest alleen een vrouw zijn
Nee, ik ging 'n potje poolen met een vriend. Nu weer thuis dusquote:Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je D_K vergezellen in de Odessa?
De max huursubsidie ligt toch rond de 220? En hou rekening met inkomensgrens hè? Ik weet niet hoeveel je werkt, maar hoe meer je verdient, hoe minder toeslag je krijgt. En verdien je teveel, dan mag je alles terug betalenquote:Op maandag 3 november 2008 22:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Opzich wel, aan andere kant is kwaliteit van wonen ook wel erg belangrijk vind ik. 900 kan ik uiteraard ook niet betalen nu... 600 heb ik wel over voor wat leuks, maja dan kan ik ook zo'n 2 a 300 euro huursubsidie krijgen en is het eigenlijk goedkoop.
Die van 900pm is iets voor over paar jaar als ik vies stinkend rijk benof iets voor jou, als dat beleggen goed uit gaat pakken
*lamp uit doet*quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:24 schreef HostiMeister het volgende:
Doe jij m straks uit dan? Ik ga plat, morgen tentamen om 9:00
quote:
Dat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:36 schreef morgane het volgende:
Ik eet 's morgens altijd 3 of 4 boterhammen
Precies t zelfde.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog mensen die vannacht opblijven? Ik moet morgen gewoon vroeg op, maar zit wel in dilemma![]()
.
* Mental note maakt: Maandagavond commissieavond van LR, dus die is áltijd laat thuis.quote:Op dinsdag 4 november 2008 05:20 schreef LastRequest het volgende:
Echt dat gedoe van jullie altijd.. er van uit gaan dat er niemand anders meer komt
Anyway H_M kijk even op koopstudio.nl en dan bij starters waarschijnlijk. Ze hebben een nieuw pand in Nijmegen, weet alleen niet of daar ook starters in kunnen of alleen studenten.
Ik ga slapen
Ja, maar dat staat los van de verkiezingenquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog mensen die vannacht opblijven? Ik moet morgen gewoon vroeg op, maar zit wel in dilemma![]()
.
je hebt toch een sms dienst van de nos ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Tentamen tot half zes? Da's langquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Blegh dalijk wiskunde tentamen, tot half 6ga hem zo hard falen
's Avonds kan bij ons ook, zaterdagmorgen dan weer niet gelukkigquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij ons kan je ook 'savonds of zaterdagmorgen tentamen hebben.
quote:schatje mag ik je foto, heb je een foto voor mij.
schatje mag ik je foto, en doe er ook je nummer bij.
schatje mag ik je foto, heb je een foto voor mij.
schatje mag ik je foto, kom doe eens gek en maak me blij.
NRC Next studentabo ftw!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:39 schreef Mikkie het volgende:
Matig: we kregen maandenlang een gratis Gelderlander in de bus. Geen idee hoe 't komt of wie 'm betaalde, maar wij in elk geval niet.
Nu komt ie ineens niet meer. M'n krant, wat doe je?!.
Da's nog altijd duurder dan een gratis Gelderlanderquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ieuw ik was even aan het lezen maar ik heb het boek maar weer weggelegd. te ranzig gewoonTwistedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Geen commissieavond, borrelavond!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* Mental note maakt: Maandagavond commissieavond van LR, dus die is áltijd laat thuis.
Van de andere kant: als jij zo laat pas weer hier bent is het zonde om het licht de hele tijd te laten branden.
Iddquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:58 schreef Mikkie het volgende:
Zal wel normaal zijn trouwens, want de plus valt op zaterdag op de mat en dan ben je natuurlijk niet in Rotterdam
Misschien ga ik die NRC Next ook maar eens proberen dan. Ik lees niet elke dag de krant, maar voor die 8,50 per maand kan ik me geen buil vallenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd. Goedkope kwaliteitskrant
. De Gelderlander is bagger sinds ze op tabloid verschijnen.
Volgens mij de eerste.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat voor tijd gebruik je in een inleiding, als je over hoofdstukken praat die nog komen?
The second subquestion will be answered using a fantastic methodology.
The second subquestions is answered, a fantastisc methodology is used.
Ja dat doe ik dus altijd, en dan maakt m'n begeleider zo'n matige "nou, nou, je maakt 't wel spannend" grapquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ieuw ik was even aan het lezen maar ik heb het boek maar weer weggelegd. te ranzig gewoonJa dat is een heel apart boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus altijd, en dan maakt m'n begeleider zo'n matige "nou, nou, je maakt 't wel spannend" grap.
Ik viel vandaag echt in slaap in de MRI scanner. Maar mijn brein verraadde me en ze maakten me weer wakker ("SANDER!quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik viel vandaag echt in slaap in de MRI scanner. Maar mijn brein verraadde me en ze maakten me weer wakker ("SANDER!")
.
Ok. Thnx! Nu maar een keertje tijd en zin makenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:43 schreef Mikkie het volgende:
Je neemt je kaart mee, een handdoek en een flesje water. De rest van de zooi tyf je in een kluisje (¤1,- borg), daarna loop je naar dat poortje. Hengst je sportkaar door de lezen (barcode naar beneden), wacht op het piepje and you are ready to go.
Are, indien questionsquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat voor tijd gebruik je in een inleiding, als je over hoofdstukken praat die nog komen?
The second subquestion will be answered using a fantastic methodology.
The second subquestions is answered, a fantastisc methodology is used.
Nee. Ze hebben 'm wel bij de Expo, maar stiekem bestaat 'ie helemaal niet. Dat ding dat in de winkel hangt is een hallucinatie!quote:
Jaaa, en die is zooo mooiquote:
hmm dat is iig alweer goeiekoper als bij de xpoquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm twijfel twijfel, bij de Makro is ie nu 158 inclusief btw, 10 euro duurder dus, maar wel altijd goede service. Alhoewel er ook maar 1 jaar garantie opzit
Daar had ik em uit gekopieerdquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:34 schreef swarmahoer het volgende:
en wat hm zegt klopt dat niet dan ?
Yasha heeft het over iets anders volgens mij.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:49 schreef Trafasi het volgende:
[..]
hmm dat is iig alweer goeiekoper als bij de xpo
Dat komtquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan kom ik je wel even begroeten
Op Puberpop natuurlijk
Vengaboys
Wijn
Goed je best gedaan knulquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:48 schreef IrishBastard het volgende:
Wat heeft mn post eigenlijk een mooie opmaak
Waarom zouden wij daar gelukkig van worden?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met een beetje geluk ben ik al dronken voor ik er ben
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan hoef ik zelf geen geld meer uit te gevendus houd ik misschien wel geld over om een biertje voor je te kopen
Nah dat ging em sowieso niet worden helaas.. met een beetje geluk morgen 7u op, anders eerder.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kom je dan gewoon gezellig met me mee naar puberpop
Waarschijnlijk met heel veel bier z'n eigen tieten kwekenquote:
Ik vond die opmerking al te makkelijk om te makenquote:
Het klopt wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehee Albert verlinden over Obama: "Oma gaat ook nog precies op tijd dood"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:27 schreef Cocktailprikker het volgende:het is ook zo'n lekker weer
blij dat jij iig niet naar puberpop komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Dat weet je bij niemand, het lijkt me iig al uniek om mee te maken dat er een zwarte president komtquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet je wat ik nu zo eng vind, ik hoop dat Obama wint, maar wie zegt dat hij wel goed is. enzo
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:44 schreef Slarioux het volgende:
Jullie gaan allemaal naar puberpop dus?
Ik ook niet helaas.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:44 schreef Slarioux het volgende:
Jullie gaan allemaal naar puberpop dus?
(19:47:17) swarma|: yasha vond t ook leuk als je kwamquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slarioux, swarma wil dat je ook komt!
al geregeldquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef LastRequest het volgende:
Slarioux doe es gauw die naam in je post editen!
En CP lines? Wattes?
pics or it didnt happenquote:
ja sorry ik volg zo nu en dan half de US of A verkiezingenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef LastRequest het volgende:
Slarioux doe es gauw die naam in je post editen!
En CP lines? Wattes?
mijn moeder ook nietquote:
gaat hier jammer genoeg heel moeilijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik strijk nooit.. hang m'n was zo te drogen dat het niet nodig is![]()
En CP ik zit echt nog niet eens half te kijken dus ik heb helaas weinig te melden over het programma hahah
panfluitbandsquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw vanochtend moest ik zoooo moeite doen om niet te lachen![]()
liep de trap bij CS Arnhem af, begint die vent met ze harmonica ineens vet hard te spelen, toen hij zag dat er weer mensen aan kwamen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sorry ik heb het over een digitale camera
Komt goedquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:45 schreef Californium het volgende:
Oja Sander!!!
Ik heb je toegevoegd op msn hoormaar ik ben niet zo vaak online
misschien morgen even
Vanaf 12u CNN voor de exit polls, als je liever Nederlands hebt ned1 of rtl4quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Piet, jij weet het, welke zender moet ik zo opzoeken voor de verkiezingen/?
Sorry, maar dit kan niet kloppen lijkt mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:54 schreef morgane het volgende:
Ik zou ‘m sowieso in de verleden tijd zetten, omdat je het onderzoek zelf al gedaan hebt. Als je ‘is’ gebruikt, lijkt ’t alsof je de vragen beantwoordt op het moment dat je het verslag tytpt.
Da's apart. Ik heb misschien nog wel een cd van CS3 liggen die werkt? Maar volgens mij is CS4 al uit toch, waarom die niet? Evt kan ik CS2 nog wel voor je krijgen denk ik, mocht je 'm hard nodig hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:03 schreef LastRequest het volgende:
Pfff ik word gestoord van CS3.. Ik heb Indesign nodig maar het installeren wil gewoon niet
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's apart. Ik heb misschien nog wel een cd van CS3 liggen die werkt? Maar volgens mij is CS4 al uit toch, waarom die niet? Evt kan ik CS2 nog wel voor je krijgen denk ik, mocht je 'm hard nodig hebben.
Over de verkiezingen: Obama dus, voor zover te zien, de winnaar. Ligt dik voor op McCain. De rest zie ik morgenochtend wel, niet de moeite waard om wakker te blijven. In elk geval tot nu toe niet echt een verrassing.
En over IB:
Ik geloof dat 'ie iets met mannen had vanavond. Ik snap het ook niet helemaal, maar het ging over mannen en hij werd er helemaal opgewonden van, maar ik mocht er niks over posten.![]()
.
Morgen geen foto's van mij IB. En nu inderdaad slapen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |