Vervolgens ging ik F5'en tot er een nieuw topic kwamquote:Op maandag 3 november 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Je mag zelf wat verzinnen!
Maar niet weer afgezaagd met Puberpop aub
ik ga dadelijk op zoek n aar tieten voor jequote:
quote:Op maandag 3 november 2008 20:52 schreef LastRequest het volgende:
Serieus CP ik geloof echt dat zo'n pak heel mooi is als je er verstand van hebt, maar ik heb alleen maar associaties met de Power Rangers
Serieus, het is niet lullig bedoeld, maar ik denk dat je hier niet de reacties kunt verwachten die je op een motorforum oid krijgt. Tenzij Moblo in de house is (en een goed humeur heeftquote:
Danku x3quote:Op maandag 3 november 2008 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
lol @ msngesprek, tt & power rangers
quote:
Dat dusquote:Op maandag 3 november 2008 20:57 schreef IrishBastard het volgende:
een "hardop-lachen-om-een-internet-grap" momentje
Dan is het goedquote:Op maandag 3 november 2008 20:57 schreef IrishBastard het volgende:
Het boeit mij niet of de opmerking lullig was of niet, maar het zorgde hier voor een "hardop-lachen-om-een-internet-grap" momentje
Ik wacht vol spanning afquote:Op maandag 3 november 2008 20:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga dadelijk op zoek n aar tieten voor jeoke?
quote:Op maandag 3 november 2008 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
en dan krijg je dit soort dingen![]()
[ afbeelding ]
zei er iemand iets over volwassen?![]()
Ik zal m in de fipo zettenquote:
dank u, dank uquote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Mikkie het volgende:
Ze is wat mager, maar verder kudo's @ Cali voor de fipo
Humorquote:Op maandag 3 november 2008 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
en dan krijg je dit soort dingen![]()
[ afbeelding ]
zei er iemand iets over volwassen?![]()
ik vind het prima...alleen geen tietenfipo danquote:
Wattannie?quote:Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw de meet gaat hem voor mij niet worden
En het liefst 50 m² voor 200 euro incl?quote:Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Humor
Zeg wat is nou een 'ideale' wijk om te wonen in Nijmegen? Dus iig dicht genoeg in buurt van centrum, geen pauperwijk, geen wijk waar de paupers uit de pauperwijken hun vernielingen verrichten e.d. en waar ook wel beetje studenten zitten... en niet alleen supergehorige panden uit de prehistorie enzoDus wel rustig, maar niet afgelegen zeg maar.
Klinkt als mijn plekquote:Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Humor
Zeg wat is nou een 'ideale' wijk om te wonen in Nijmegen? Dus iig dicht genoeg in buurt van centrum, geen pauperwijk, geen wijk waar de paupers uit de pauperwijken hun vernielingen verrichten e.d. en waar ook wel beetje studenten zitten... en niet alleen supergehorige panden uit de prehistorie enzoDus wel rustig, maar niet afgelegen zeg maar.
Jahquote:Op maandag 3 november 2008 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En het liefst 50 m² voor 200 euro incl?
Ah mooi. Nog appartementjes vrij daar?quote:Op maandag 3 november 2008 21:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Klinkt als mijn plek![]()
Berg en Dalseweg helemaal aan de stadkant.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw de meet gaat hem voor mij niet worden
was het maar zo'n feestquote:Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
en cp met welke fokster heb je nu weer afgesproken
quote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
kom financieel niet helemaal uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Agree.quote:Op maandag 3 november 2008 20:57 schreef IrishBastard het volgende:
Het boeit mij niet of de opmerking lullig was of niet, maar het zorgde hier voor een "hardop-lachen-om-een-internet-grap" momentje
quote:Op maandag 3 november 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
en als sietske nu komt cp zo'n kans kan je niet laten liggengenoeg dames op de wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laptop was niet stuk, pc is dood. Laptop is alleen bezig met herinstall van Ubuntu.quote:Op maandag 3 november 2008 21:39 schreef swarmahoer het volgende:
op n andere of werkt je lappie weer
wat was dat?quote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil trouwens een serieus antwoord op mijn powerrangerpakjevraag
Je bent niet dik?quote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil trouwens een serieus antwoord op mijn powerrangerpakjevraag
probeer je in dr broek te komenquote:
Mijn ongezouten mening was eens niet onvriendelijk, probeer ik dan meteen in iemands broek te komen?quote:Op maandag 3 november 2008 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
probeer je in dr broek te komen
ik wil het niet eens weten geloof ikquote:Op maandag 3 november 2008 21:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn ongezouten mening was eens niet onvriendelijk, probeer ik dan meteen in iemands broek te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |