Klacht: ik ben verleid door een lovergirl.
Het was op een regenachtige woensdagmiddag in september. Leslie kwam de klas binnen en keek mij streng aan. Ik hield er eerlijk gezegd wel van. Ze zag er goed uit, mooi figuur, strakke blik, dubbel C.
Ze eiste een verklaring van mij, waarom ik haar niet gekrabbeld had op hyves (hier stoppen er veel met lezen) en waarom ik niets zei op msn..
Ze eiste dat ik met haar een middag naar de stad ging, ik ging daarmee akkoord natuurlijk. Leslie was mooi, en ik kreeg alle ogen op mij gericht.
In de stad aangekomen vertelde ze me dat ze nog maagd was en dat ik haar in het appartement van haar vader mocht onschuldigen. Ik heb dat uiteraard gedaan. (achteraf bleek ze gelogen te hebben)
Nu, de volgende dag moest ik derhalve met een vriendin van haar naar de stad, en in hetzelfde appartement hetzelfde doen!! Kijk ik ben een normale jongen dus ik vond het wel mooi!
Alleen het bleef zich voordoen. Ik heb op die wijze met ongeveer 75 meiden het bed gedeeld. En ze waren niet allen knap te noemen. Sommige waren mooi van ver maar ook ver van mooi.
Ik voel me misbruikt en verwaaloosd. Achteraf hoorde ik dat Leslie van ieder meisje geld kreeg, en het goldmembership. Ik ga een boek schrijven en Paul en Witteman bellen.
Graag jullie mening omtent dit strafbaar feit!
The greatest moment of pleasure comes when ecstasy is long gone.